Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Stormare kan gjøre «Prison Break»-comeback

http://www.kjendis.no/2009/01/03/kjendis/p...ormare/4236252/ Gammelt? Hakke peiling.

Det hadde vært tøft, men allikevel...

Synes Abruzzi døde i en grei sesong.

Sesong 1 var han kjempe, sesong 2 var han også kjempe og han fikk en grei avskjed da han tok korset i hånden og døde for familien sin.

Om han kommer tilbake nå mot skandale-slutten for Prison Break, mister jeg bare savnet over Abruzzi og det kommer til å ødelegge en masse. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra nå slutter jeg å lese/skrive her. Diskuteres jo bare om sereien er bra eller dårlig her. :no:

Hva ellers skal man gjøre i pauser? ^^

Diskutere hva man tror kommer til å skje?

*Faen, jeg som ikke skulle skrive her mere :tease:

Tier på at du kommer til å skrive her minst en gang til :tease:

Når begynner prison break på igjen? har ikke helt fått med meg det.

Lenke til kommentar

Hvis John Abruzzi kommer tilbake så blir det helt feil. En drøm sånn som Westmoreland er jo mulig, men ville sett at det ble unngått. Så vidt jeg husker så så vi at Abruzzi døde, så å gjennomstå fra de døde blir litt for supernatural. Kansjke siste episode blir en gjennforening av alle rømlingene?

Lenke til kommentar

Tror det er den mest usanssynlige teorien så langt men... Tehe JFM stakk siden vi ikke diskuterte hva som muligens kom til å skje framover og nå er det akkuratt det vi gjør xD

Edit: Så ikke forrige side, hva faen, skal Prison Break ødelegge favoritt karakteren i serien min og nå. Det blir for dumt at han skal komme tilbake

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Tror det er den mest usanssynlige teorien så langt men... Tehe JFM stakk siden vi ikke diskuterte hva som muligens kom til å skje framover og nå er det akkuratt det vi gjør xD

:whistle:

Tror ikke Abruzi vil gjennoppstå. Tror heller Stormare vil få rolle som en annen person

Lenke til kommentar

Det overlevde han.

Husker scenen der han dør, han er inne i et hus med noen "agenter" eller hva det nå enn er på utsiden.

Han går ut, trekker pistolen men før han får skutt blir han meid ned med maskingevær. Ikke snakk om at han overlever det.

Lenke til kommentar

Dere må skjerpe hukommelsen!

Abruzzi gikk for å drepe han der fyren som hadde tystet på han og fått han i fengsel (Fibonachi elns), men Michael hadde gitt han falsk informasjon, så huset var tomt.

Mahone fant på en eller annen måte ut hvor Abruzzi var på vei (dette husker jeg ikke).

Abruzzi var innesperret i huset da politiet var på begge sider, så han gikk ut frontdøren med et hardt grep rundt korset han hadde rundt halsen, og trakk fram en pistol fra innerlommen, slik at de skulle skyte han (han hadde ingen hensikt i å drepe noen av politifolkene).

Grunnen til at han ville bli skutt og drept, var fordi han ikke ville gå tilbake til fengsel.

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Dere må skjerpe hukommelsen!

Abruzzi gikk for å drepe han der fyren som hadde tystet på han og fått han i fengsel (Fibonachi elns), men Michael hadde gitt han falsk informasjon, så huset var tomt.

Mahone fant på en eller annen måte ut hvor Abruzzi var på vei (dette husker jeg ikke).

Abruzzi var innesperret i huset da politiet var på begge sider, så han gikk ut frontdøren med et hardt grep rundt korset han hadde rundt halsen, og trakk fram en pistol fra innerlommen, slik at de skulle skyte han (han hadde ingen hensikt i å drepe noen av politifolkene).

Grunnen til at han ville bli skutt og drept, var fordi han ikke ville gå tilbake til fengsel.

Nå må du skjerpe hukomelsen. Det var ikke Michael hadde gitt han falsk informasjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...