ThaDuckMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Stormare kan gjøre «Prison Break»-comeback http://www.kjendis.no/2009/01/03/kjendis/p...ormare/4236252/ Gammelt? Hakke peiling. Det hadde vært tøft, men allikevel... Synes Abruzzi døde i en grei sesong. Sesong 1 var han kjempe, sesong 2 var han også kjempe og han fikk en grei avskjed da han tok korset i hånden og døde for familien sin. Om han kommer tilbake nå mot skandale-slutten for Prison Break, mister jeg bare savnet over Abruzzi og det kommer til å ødelegge en masse. :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dagbladets kilde er et intervju med Stormare i expressen, og den artikkelen er også fra i dag, så. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da var den ny Men om han kommer tilbake? Veit ikke om jeg skal le eller gråte. NÅ begynner Prison Break å virke som en serie som bare putter inn alt for å få noen seere mot slutten. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fra nå slutter jeg å lese/skrive her. Diskuteres jo bare om sereien er bra eller dårlig her. Hva ellers skal man gjøre i pauser? ^^ Diskutere hva man tror kommer til å skje? *Faen, jeg som ikke skulle skrive her mere Tier på at du kommer til å skrive her minst en gang til Når begynner prison break på igjen? har ikke helt fått med meg det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hade da JFM. Personlig tror jeg nok noen av hovedpersonene stryker med for å sjokkere. Også taper nok the company med mindre det viser seg at de er good guys. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dem er good guys, siden moren til brødrene jobber der Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis John Abruzzi kommer tilbake så blir det helt feil. En drøm sånn som Westmoreland er jo mulig, men ville sett at det ble unngått. Så vidt jeg husker så så vi at Abruzzi døde, så å gjennomstå fra de døde blir litt for supernatural. Kansjke siste episode blir en gjennforening av alle rømlingene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Tror det er den mest usanssynlige teorien så langt men... Tehe JFM stakk siden vi ikke diskuterte hva som muligens kom til å skje framover og nå er det akkuratt det vi gjør xD Edit: Så ikke forrige side, hva faen, skal Prison Break ødelegge favoritt karakteren i serien min og nå. Det blir for dumt at han skal komme tilbake Endret 3. januar 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror det er den mest usanssynlige teorien så langt men... Tehe JFM stakk siden vi ikke diskuterte hva som muligens kom til å skje framover og nå er det akkuratt det vi gjør xD Tror ikke Abruzi vil gjennoppstå. Tror heller Stormare vil få rolle som en annen person Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Han døde ja. Ein av dei mest grosale dødsfalla i serien? Tror ikke Abruzi vil gjennoppstå. Tror heller Stormare vil få rolle som en annen person Det hadde no vore like idiotisk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Husker ikke helt åssen han døde, men jeg husker jeg hatet den scenen. Like idiotisk at han får rolle som en annen person ja, om ikke værre. Som det står på den siden, om ikke manuset er virkelig bra, så gidder han jo ikke ta rollen igjen. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Altså... Han ble skutt.. tja.. 20 ganger? Hvem faen overlever det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ingen? Har noen sagt at han overlever? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ingen? Har noen sagt at han overlever? Vel, visst han kommer tilbake til serien, så må jo han nesten ha overlevd det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ingen? Har noen sagt at han overlever? Vel, visst han kommer tilbake til serien, så må jo han nesten ha overlevd det? ...Eller han kan ha fått en annen rolle Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Altså... Han ble skutt.. tja.. 20 ganger? Hvem faen overlever det? Var det ikkje Bagwell som kutta han i strupen med barberblad eller noko sånt då? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det overlevde han. Husker scenen der han dør, han er inne i et hus med noen "agenter" eller hva det nå enn er på utsiden. Han går ut, trekker pistolen men før han får skutt blir han meid ned med maskingevær. Ikke snakk om at han overlever det. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Dere må skjerpe hukommelsen! Abruzzi gikk for å drepe han der fyren som hadde tystet på han og fått han i fengsel (Fibonachi elns), men Michael hadde gitt han falsk informasjon, så huset var tomt. Mahone fant på en eller annen måte ut hvor Abruzzi var på vei (dette husker jeg ikke). Abruzzi var innesperret i huset da politiet var på begge sider, så han gikk ut frontdøren med et hardt grep rundt korset han hadde rundt halsen, og trakk fram en pistol fra innerlommen, slik at de skulle skyte han (han hadde ingen hensikt i å drepe noen av politifolkene). Grunnen til at han ville bli skutt og drept, var fordi han ikke ville gå tilbake til fengsel. Endret 3. januar 2009 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dere må skjerpe hukommelsen! Abruzzi gikk for å drepe han der fyren som hadde tystet på han og fått han i fengsel (Fibonachi elns), men Michael hadde gitt han falsk informasjon, så huset var tomt. Mahone fant på en eller annen måte ut hvor Abruzzi var på vei (dette husker jeg ikke). Abruzzi var innesperret i huset da politiet var på begge sider, så han gikk ut frontdøren med et hardt grep rundt korset han hadde rundt halsen, og trakk fram en pistol fra innerlommen, slik at de skulle skyte han (han hadde ingen hensikt i å drepe noen av politifolkene). Grunnen til at han ville bli skutt og drept, var fordi han ikke ville gå tilbake til fengsel. Nå må du skjerpe hukomelsen. Det var ikke Michael hadde gitt han falsk informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå