Bushmills Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Episoden hvor de stjeler Scylla var en skikkelig power-episode, noe jeg tror vi trengte. Etter dette har resten vært rævva. Tenker hele tiden tilbake på hvor vanvittig bra hele sesong 1 var. Hva om de bare hadde avsluttet det der? Men det hadde vel ikke vært gøy? leif faen Endret 31. desember 2008 av Bushmills Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Men 4-ern er den dårligste til nå. Jeg håper at det vil bli en ny sesong (5) som blir like god som sesong 1. Men det er vell som å tro på julenissen. Hvis julenissen finns så håper jeg han gir oss en forsinket julegave og gjør siste del av sesong 4 så bra at selv en skeptikker som meg får lyst på en ny sesong. Men som sagt, det skal mye til. Endret 1. januar 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Syns sesong 4 har vært bra jeg, hvertfall i forhold til sesong 3. Da var jeg nesten i tvil i om jeg skulle orke å laste ned neste episode Men det har aldri vært bedre enn i sesong 1 som må være en av de beste actionseriesesongene(lol) i historien. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sesong 4 var bra heilt til den idiotiske twisten med Don kom. Kan endå ikkje komme over at han faktisk er skodespelar i denne serien. Men ja, sesong 1 var best. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når vi først snakker om Don... Noen som er enige i at han er definitivt den dummeste, mest wannabe-smarte og styggeste karakteren i hele serien? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jepp, han er det eneste som virkelig har plaget meg gjennom S4. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fyren kan jo ikke spille badguy i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fyren kan ikke spille en dritt. Blir flau over scenene hans, virker som en komedie serie. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 True, true, true. Men han var faktisk ganske morsom forrige episode, haha. "You're a whore. Your mums a whore, your granma's a whore" haha Mahone er uten tvil den med best skuespillerprestasjoner. Alt han gjør virker så ekte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 True, true, true. Men han var faktisk ganske morsom forrige episode, haha. "You're a whore. Your mums a whore, your granma's a whore" haha Det var ikke morsomt engang, bare latterlig. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 True, true, true. Men han var faktisk ganske morsom forrige episode, haha. "You're a whore. Your mums a whore, your granma's a whore" haha Det var ikke morsomt engang, bare latterlig. Til å være Prison Break syns jeg det var en uventet kommentar, har aldri sett noen i Prison Break ha vært så barnslig. Jeg syns det var morsomt, men det beviser jo hvor dum Self er. Bellick når han blir lurt: "They just signed their deathwarent. Every last one of them." Don Self når han blir lurt: "UR A WHORE! UR MUMZ A WHORE ROFL!" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 True, true, true. Men han var faktisk ganske morsom forrige episode, haha. "You're a whore. Your mums a whore, your granma's a whore" haha Det var ikke morsomt engang, bare latterlig. Til å være Prison Break syns jeg det var en uventet kommentar, har aldri sett noen i Prison Break ha vært så barnslig. Jeg syns det var morsomt, men det beviser jo hvor dum Self er. Bellick når han blir lurt: "They just signed their deathwarent. Every last one of them." Don Self når han blir lurt: "UR A WHORE! UR MUMZ A WHORE ROFL!" Ja, det var ganske vittig eigentleg. Var nesten sikker på at Gretch kom til å skyte han. Ikkje akkurat det luraste ein gjer i ein slik situasjon. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gretchen har vært så sinnsykt digg de siste episodene. Håper hun overlever, men ser ikke lyst ut nå. Noe som irriterer meg er at ikke T-Bag kaldhjerta drepte "presten" som jobba for the company. Eller at han ikke drepte han og at presten faktisk var prest. Den første gode handlingen T-Bag gjør ender med at han nesten blir drept, hva slags moral er det? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er ingen moral, er PB S4 som desperat forsøker å unngå klisjeèr, og ender dermed opp med latterlige twister. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan dere ikke bare vær så snill og lage en egen tråd for "oss som syns PB har blitt dårlig og vil klage over det", i stedet for å fylle denne tråden her med den diskusjonen. Her vil folk diskutere serien og episodene og handlingen, ikke at serien suger eller ei. Er så lei av å lese side opp og side ned med folk som syns serien har tapt seg, at Don Self er spilt av en dårlig skuespiller, og at alt bare er klisjé og dårlige twists. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 No er det jo berre lang pause uansett, ikkje mykje å skrive om. Skrive jo om det vi synst om Prison Break og tankar rundt PB. Diskutere handlinga er jo akkurat det vi gjer. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er IKKE en av dem som mener at serien har tapt seg så ekstremt mye som en del vil ha det til, og som nevnt er Don Self det eneste som har plaget meg gjennom S4. Men hvorfor i all verden skal de som mener det måtte diskutere det i en annen tråd? Tråden handler om PB S4, og da må man kunne diskutere nettopp dette - på godt og vondt. Skal det være en "Prison Break, sesong 4, OBS spoilere, vi følger amerikansk sendeskjema og LIKER SERIEN LIKE GODT HELE VEIEN"-tråd, og en "Prison Break, sesong 4, OBS spoilere, vi følger amerikansk sendeskjema og MENER AT SERIEN HAR TAPT SEG"-tråd? For noe tull. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det er lov å diskutere her selv om man ikke liker serien, men det er grenser for klaging og syting. Har man et velargumentert innlegg for hvorfor man mener serien har tapt seg, så er det helt greit. Men hver bruker trenger ikke fly rundt her og si det flere ganger. Det holder med EN gang. Serien har nå en lang pause, så det er tydelig at folk her har lite å diskutere. Egentlig syns jeg tråden burde stenges inntil videre, sånn at vi slipper at den blir fyllt av innlegg som "PB suger" eller "åååh gleder meg til neste episode" x60 Endret 2. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå