Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Mahone er en fantastisk dyktig skuespiller. Har fått sansen for han , Hadde ikke sett han fra så mye tidligere så hver gang jeg ser han i en fra en annen film/serie så må jeg si , " der er han fra prison break" :p Syntes han har spilt utrolig bra i sesong 4, han viser virkerlig skuespilltalent der!

Lenke til kommentar

Til alle dere som tydeligvis elsker denne serien fortsatt burde ta en titt på hele sesong 1.

Jeg mener og har alltid ment at Sesong 1 er den beste sesongen jeg noen gang har sett på tv, men PB totalt sett fra sesong 1-4 ikke er i nærheten av min top 5 liste. Men sesong 1 er det ingenting som kan måle seg med.

Tips til alle: Gå tilbake å se sesong 1 nå, da håper jeg dere skjønner hvor sykt dratt ut denne serien er og ikke minst hvordan kvaliteten har gått ned på manus.

Sjelden jeg har himlet med øynene og pustet oppgitt ut når jeg ser episoder fra sesong 4. Men må jo se driten ferdig da jeg må få med meg hvordan dette slutter. Håper dog at det blir med sesong 4.

I sesong 3 merket jeg at manus-kvaliteten hadde gått rett ned i dass, i sesong 4 har dette bare fortsatt og det har vært så mange logiske brister at jeg ikke skjønner at denne serien fortsatt har fans.

Hva ville dere sagt om The Company faktisk var marsboere som skal ta over jorda? Hadde dere bare sagt at det var en uventet twist og fortsatt å digge serien?

Billige twists

Dette med at moren til guttene er i livet og at Sarah T kom tilbake i serien etter først å ha blitt drept er jo bare sykt. Grunnen til at dette blir skrevet inn er at serieskaperne er desperate og trenger en ny giv for å holde på sitt synkende seertall noen episoder til. Skuespilleren som spiller Sarah fornyet ikke avtalen hun hadde med Fox og dermed sjulte de henne for oss i starten av sesong 3 og fikk henne til å spille inn et lydspor som ble brukt som en telefonsamtale eller hva det var. På det tidspunktet var det ikke ment at hun skulle komme inn igjen. Men Fox måtte gi sesong 4 et løft og vips er hun tilbake.

Kellerman retur?

Nå har de tatt pause og vi har fått vite at moren til guttene er i livet. Jeg ser for meg at neste steg er å gi Kellerman en introduksjon i en av de siste episodene for å tyne ut en sesong til av serien som allerde har gått tre sesonger for langt spør du meg. "Prison Break" burde vært flukt fra fengsel også Man hunt i sesong 2 med avslutning med frihet for noen og død for andre.

The Company blitt snillere

Da de skrev sesong 1 så var The Company noen som tok over presidentskapet i USA. Nå vinkler de The Company mot noe som ikke er så ondt alikevel og Lincoln jobber for de som ødela livet hans. Hvis disse to guttene vil gå over lik for hverandre og tilslutte seg The Company på denne måten bare for å redde hverandre så er de like ille som det de kjemper mot og har ikke lenger troverdighet utifra hvordan karakterene ble bygget opp de første 2 sesongene.

En annen ting er jo at serien bare lar LJ leve det glade liv i Panama uten at det nevnes en dritt.

Men nok om det, er vel ingen her som bryr seg uansett fordi folk her inne lar seg rive med av spenningen som btw er helt borte fra serien etter min mening.

Jeg stopper VLC spilleren hver gang det bygger opp til en Twist. Ligger vel på rundt 8/10 riktige på å tippe hva som skjer de neste sekundene. I sesong 1 hadde man ikke snøring og det kan ikke ha vært mange som trodde at Abruzzi og Michael jobbet mot Falzone i den serien der Michael gir dis-informasjon om Fibonacchi.

Uansett, Good Game til Prison Break og håper serien får en snarlig slutt som kan henge litt på greip.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Men nok om det, er vel ingen her som bryr seg uansett fordi folk her inne lar seg rive med av spenningen som btw er helt borte fra serien etter min mening.

Hvorfor gidder du å klage her hvis du tror ingen her bryr seg uansett?

Jeg stopper VLC spilleren hver gang det bygger opp til en Twist. Ligger vel på rundt 8/10 riktige på å tippe hva som skjer de neste sekundene.

Jøss, så flink du er da. Er ikke rart det blir dårlig når du stopper opp og begynner å tenke ut hva som kommer til å skje selv vet du.

Det finnes allerede en tråd for de som vil klage over hvor dårlig Prison Break er, og at den burde vært økset etter sesong 1. Den tråden ligger HER, og det er faktisk du selv som har laget den, så det er helt utrolig merkelig at du ikke klarte å finne den på egen hånd. Hold klaginga di der, for de færreste som leser i denne tråden er interessert i å høre at du syns serien burde vært avsluttet for to sesonger siden.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Sesong 1 var helt klar best!

Sesong 2 synes jeg hadde vært den perfekte avsluttning, visst Kellerman hadde fått dratt med seg Generalen ned i suppa slik at han ble tatt. (Hvorfor gjorde han ikke det egentlig?)

Sesong 3 derimot synes jeg NESTEN var HELT unødvendig, og sesong 4 drar det rett og slett for langt ut (selvom sesongen var bra inntil episoden etter Michael og gutta tok Scylla - episode 14?).

Uansett, jeg ser selvfølgelig også videre fordi jeg vil vite hvordan verdens beste TV-serie slutter. :)

Ting jeg har tenkt på de kunne ha gjort med de høye seertallene de hadde under sesong 1...

Folket ville jo ha mer, ikke sant?

De kunne jo helt fint ha gjort sesong 1 i to deler, altså at de hadde vært i fengsel i hele to sesonger. Michael hadde mer enn nok av tatoveringer på seg.. :p

Da ville sesong 3 blitt sesong 2 i dette tilfelle, og tre sesonger av den kvaliteten hadde vært superb.

Men selvfølgelig, to sesonger i fengsel kunne blitt vanskelig. Men med tanke på at det er Prison Break crewet.. De ville ha klart det!

Lenke til kommentar

Jeg trodde aldri at jeg kom til å si det. Men kjakan24 har rett.

Sesong var legendarisk, noe som ikke de siste har vært.

Men jeg synes ikke sesong 2 og 3 var så værst. Men 4-ern er den dårligste til nå. Jeg håper at det vil bli en ny sesong (5) som blir like god som sesong 1. Men det er vell som å tro på julenissen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...