Onyx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette var virkelig en dårlig episode. Like før jeg slo av det hele, eneste som holder det gåen for Prison Break sin skyld, er hvordan det hele skal slutte. Synd å se hva serien har blitt til. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg synes Wentworth Miller (Michael) spilte bra i sesongene 1, 2 og forsåvidt 3.Nå, i sesong 4, har han lagt på seg mye, og i tillegg ser det ut som at han gir blanke faen i serien. "I get paid anyway, so whatever". Det er tydeligvis innstillingen hans og det gjør meg forbanna! Jeg mener jeg leste et sted at han har insinuert at han ikke liker retningen serien går, og at han muligens vil takke nei til en sesong til. Det kan jo hende dette henger sammen. Føler det blir feil å bli sint på HAN for det. Om han har blitt gitt en jobb han mistrives i kan du ikke forvente at han gir 100%. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Etter å ha vært litt lat i denne ferieperioden, så fikk jeg endelig sett denne episoden nå i kveld. Kan konkludere med at det var litt "What the hell?!"-øyeblikk hos meg. Michael løper som faen fra the Company folkene, 1 eller 2 dager etter at han fikk drilla hull i huet? Jeg skulle ikke forundre meg om manusforfatterene gjorde at han fikk ettervirkninger i de neste episodene. Noen plottwister er så absurde at jeg begynner å lure på hva det er som skjer. Serien begynner virkelig å nærme seg sin slutt, snart er det vel ikke flere levende døde å ta tilbake med mindre Peter Stormare gjør comeback som den egentlige lederen av the Company som jobber for å redde verden fra global oppvarming i samarbeid med Al Gore... Nei, seriøst på tide å gi Michael og de andre en verdig avslutning... Alt i alt en grei episode, men serien er virkelig på vei mot en sikker slutt... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sugen episode, sugen serie. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvorfor i helvette stopper Sarah og Michael for å ta en chit chat midt i skogen istedenfor å ringe Linc og si ifra at de har rømt fra Company folka? WTF. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sugen episode, sugen serie. Du mener at serien suger bare fordi du så en episode som sugde? Og jeg regner med at du ikke synes det du har sett tidligere har vært sugent, siden du da neppe hadde orket å se fire sesonger. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sugen episode, sugen serie. Du mener at serien suger bare fordi du så en episode som sugde? Og jeg regner med at du ikke synes det du har sett tidligere har vært sugent, siden du da neppe hadde orket å se fire sesonger. Ok, serien HAR vore bra, dvs. sesong 1,2,3. Sesong 4 har derimot vore ein farse utan like. Nok eit bevis på at CEO's i Hollywood berre er money hungry bitches som skal melke produkta for kva dei er verde. No ser eg PB utelukkande for å sjå korleis denne farsen endar. Og for å seia det slik, eg bryr meg ikkje det minste kva skjebne dei forskjellige folka får. Så lenge eg får sjå kva som skjer.. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg er bitter for at serien ikke sluttet når Michael fikk tak i Scylla. Da kunne de hatt 2-3 episoder der Michael fikk operasjon og the company ble tatt og alle ble renvasket o.l.... det hadde vært så perfekt. Jeg er faktisk JÆVLIG bitter for at min favorittserie uten sidestykke ikke endte der. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kan oppsumere sist episode (fra i går) ordentlig? Har sett hver episode av PB gjennom tider men fikk virkelig ikke sett i går! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som kan oppsumere sist episode (fra i går) ordentlig? Har sett hver episode av PB gjennom tider men fikk virkelig ikke sett i går! Som jeg allerede har svart i den andre tråden, det var ingen episode på tv3 i går | Lenke til kommentar
Gjergj Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hey, noen som vet hva generalsen datter heter ? ;p Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Promo trailer for de siste 6 episodene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 fikk ikke sett siste episode før idag, og må si jeg ble skuffet.. var ikke noe spesielt spennende , det var grei underholdning men det holder ikke "vanlig" prison break nivå. Man merker på serien at den begynner å få lite å gå på, så nå må de bare slutta å dra den sånn ut og bare få gang på en god slutt. Helt siden Don self, plutselig skifta side så syntes serien har gått kraftig nedover, virker nesten som dem bare tar ting på sparket siden den gang. Ingenting er planlagt :s og det passer ikke prison break i det hele tatt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så de tre siste episodene i forrige gårs, og de to før den siste var i OK PB nivå. Den siste syns jeg gikk ned på nivået. Men jeg gleder meg til det begynner igjen, og få se den twisten og se hva som skjer Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper nivået hever seg etter pausen. da slipper de iallefall stresset, nå skriver de jo tross alt episoder på bestilling. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Håper virkelig at det tar seg opp, dette bærer preg av å ha hastverk. Sitter forøvrig å ser opp igjen sesong 1, og du verden så mye mer spennende og gjennomført alt er. Det begynner trossalt å bli en god stund siden den gikk i USA, så her er det mye jeg har glemt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som vet hvor mange flere episoder som kommer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 6, med mulighet for 2 ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå