Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Nevnarion: Ikke for å ødelegge, men de aller fleste klarte nok å koble sammen to og to, og komme til samme konklusjonen. Vi hadde jo fått vite at den operasjonen var utført en gang før, og at den var vellykket, og at pasienten levde fortsatt et lykkelig liv, og at moren jobbet for the company. I tillegg var det en sjelden form for svulst, så det hadde bare vært tåpelig at det var en eller annen helt tilfeldig som hadde fått den operasjonen. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nevnte at det var åpenbart at det kom til å skje, men hjernen min er så overarbeida at jeg ikke klarte å legge det sammen før jeg leste posten din. Men etter det tenkte jeg "selvfølgelig" er det sånn, det var ingenting å diskutere engang.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg er enig med de som mener at serien skuffer litt i denne "avslutningsepisoden", men then again, PB har alltid vært forutsigbart, så derfor kjører de det forutsigbare i et forsøk på å oppnå en motsatt effekt. De lykkes ikke på langt nær.

Det er fortsatt masser av action og spenning. MEN jeg vil fortsatt ha et snarlig punktum for denne serien. Lukke boksen, la det avsluttes på en verdig måte. Det er den beste serien jeg personlig har fulgt - men likevel føler jeg det.

Jeg evner dessverre ennå ikke å like Michael Rapaport. Ja - jeg blir mer irritert på skuespilleren enn figuren Don Self. Makan til talentløs skuespiller skal du lete lenge etter, det ser ut som han spiller sitcoms uansett hva han gjør - skuespiller-abc har han ikke lært noe av. Nei, det har ikke noe med at kontra Went, Dom og Robert Knepper så har jeg sett ham spille FØR jeg så ham i PB - det handler utelukkende om hvor mirakuløst uverdig han er. Tenk om vi hadde hatt en ala Kellerman i denne rollen..

Lenke til kommentar
Jeg er enig med de som mener at serien skuffer litt i denne "avslutningsepisoden", men then again, PB har alltid vært forutsigbart, så derfor kjører de det forutsigbare i et forsøk på å oppnå en motsatt effekt. De lykkes ikke på langt nær.

Det er fortsatt masser av action og spenning. MEN jeg vil fortsatt ha et snarlig punktum for denne serien. Lukke boksen, la det avsluttes på en verdig måte. Det er den beste serien jeg personlig har fulgt - men likevel føler jeg det.

Jeg evner dessverre ennå ikke å like Michael Rapaport. Ja - jeg blir mer irritert på skuespilleren enn figuren Don Self. Makan til talentløs skuespiller skal du lete lenge etter, det ser ut som han spiller sitcoms uansett hva han gjør - skuespiller-abc har han ikke lært noe av. Nei, det har ikke noe med at kontra Went, Dom og Robert Knepper så har jeg sett ham spille FØR jeg så ham i PB - det handler utelukkende om hvor mirakuløst uverdig han er. Tenk om vi hadde hatt en ala Kellerman i denne rollen..

Jeg synes Wentworth Miller (Michael) spilte bra i sesongene 1, 2 og forsåvidt 3.

Nå, i sesong 4, har han lagt på seg mye, og i tillegg ser det ut som at han gir blanke faen i serien.

"I get paid anyway, so whatever".

Det er tydeligvis innstillingen hans og det gjør meg forbanna!

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Det kan godt være innstillingen hans har vært litt dårlig, og at han ikke gir like mye for serien lenger. Likevel er det for drøyt å klage på at han er blitt feit.

Er vel å sette det på spissen om nokre her inne har sagt han er blitt direkte feit, noko som faktisk ingen har sagt. Men at han har lagt på seg derimot er ein anna sak. Meen storm i vannglass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...