Reeve Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nevnarion: Ikke for å ødelegge, men de aller fleste klarte nok å koble sammen to og to, og komme til samme konklusjonen. Vi hadde jo fått vite at den operasjonen var utført en gang før, og at den var vellykket, og at pasienten levde fortsatt et lykkelig liv, og at moren jobbet for the company. I tillegg var det en sjelden form for svulst, så det hadde bare vært tåpelig at det var en eller annen helt tilfeldig som hadde fått den operasjonen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe, nei jeg håper da virkelig at flere gjorde den matematikken. Syns bare det var rart at ingen andre her i det hele tatt diskuterte det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg nevnte at det var åpenbart at det kom til å skje, men hjernen min er så overarbeida at jeg ikke klarte å legge det sammen før jeg leste posten din. Men etter det tenkte jeg "selvfølgelig" er det sånn, det var ingenting å diskutere engang. Endret 24. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Medalje kommer i posten. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er enig med de som mener at serien skuffer litt i denne "avslutningsepisoden", men then again, PB har alltid vært forutsigbart, så derfor kjører de det forutsigbare i et forsøk på å oppnå en motsatt effekt. De lykkes ikke på langt nær. Det er fortsatt masser av action og spenning. MEN jeg vil fortsatt ha et snarlig punktum for denne serien. Lukke boksen, la det avsluttes på en verdig måte. Det er den beste serien jeg personlig har fulgt - men likevel føler jeg det. Jeg evner dessverre ennå ikke å like Michael Rapaport. Ja - jeg blir mer irritert på skuespilleren enn figuren Don Self. Makan til talentløs skuespiller skal du lete lenge etter, det ser ut som han spiller sitcoms uansett hva han gjør - skuespiller-abc har han ikke lært noe av. Nei, det har ikke noe med at kontra Went, Dom og Robert Knepper så har jeg sett ham spille FØR jeg så ham i PB - det handler utelukkende om hvor mirakuløst uverdig han er. Tenk om vi hadde hatt en ala Kellerman i denne rollen.. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg er enig med de som mener at serien skuffer litt i denne "avslutningsepisoden", men then again, PB har alltid vært forutsigbart, så derfor kjører de det forutsigbare i et forsøk på å oppnå en motsatt effekt. De lykkes ikke på langt nær. Det er fortsatt masser av action og spenning. MEN jeg vil fortsatt ha et snarlig punktum for denne serien. Lukke boksen, la det avsluttes på en verdig måte. Det er den beste serien jeg personlig har fulgt - men likevel føler jeg det. Jeg evner dessverre ennå ikke å like Michael Rapaport. Ja - jeg blir mer irritert på skuespilleren enn figuren Don Self. Makan til talentløs skuespiller skal du lete lenge etter, det ser ut som han spiller sitcoms uansett hva han gjør - skuespiller-abc har han ikke lært noe av. Nei, det har ikke noe med at kontra Went, Dom og Robert Knepper så har jeg sett ham spille FØR jeg så ham i PB - det handler utelukkende om hvor mirakuløst uverdig han er. Tenk om vi hadde hatt en ala Kellerman i denne rollen.. Jeg synes Wentworth Miller (Michael) spilte bra i sesongene 1, 2 og forsåvidt 3. Nå, i sesong 4, har han lagt på seg mye, og i tillegg ser det ut som at han gir blanke faen i serien. "I get paid anyway, so whatever". Det er tydeligvis innstillingen hans og det gjør meg forbanna! Endret 24. desember 2008 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha! You whore! Your mother was a whore! (Don) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fy fader for en barnslig replikk Don hadde der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha! You whore! Your mother was a whore! (Don) And her mother and your FATHER! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Synes også det blir helt feil å blande inn moren til linc og mike. De bør i alle fall få til en god forklaring og historie på moren, noe jeg tviler på. Synes det er tragisk at de valgte den skuespilleren som spiller don self til den rollen, tragisk type... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ikke for å begynne en helt ny diskusjon, men synes dere virkelig at Michael har lagt på seg så mye? Forøvrig en grei episode. Ikke så veldig spennende, men fint at Gretchen fikk som fortjent. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg vil si han har lagt på seg en del. Merka i sesong 3 at fettet kom Uansett så bryr det meg ikke så mye. Han er jo ikke überfeit heller da.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Man kan vel ikke kalle ham feit, men om du sammenligner med sesong 1 så ser du han har lagt på seg litt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dobbelhaken er hvertfall mye mer synlig nå. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dobbelhaken er hvertfall mye mer synlig nå. Ja, akkurat det har eg og lagt merke til. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva i all verden har det å si om et menneske ikke er syltynt? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hva i all verden har det å si om et menneske ikke er syltynt? Det går vel meir på innsatsvilje. Han har "slaura" seg litt gjennom denne (siste) sesongen. Endret 24. desember 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det kan godt være innstillingen hans har vært litt dårlig, og at han ikke gir like mye for serien lenger. Likevel er det for drøyt å klage på at han er blitt feit. Endret 24. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det kan godt være innstillingen hans har vært litt dårlig, og at han ikke gir like mye for serien lenger. Likevel er det for drøyt å klage på at han er blitt feit. Er vel å sette det på spissen om nokre her inne har sagt han er blitt direkte feit, noko som faktisk ingen har sagt. Men at han har lagt på seg derimot er ein anna sak. Meen storm i vannglass.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Men hvordan i helvette er det relevant om han har lagt på seg litt? Får dere ikke sove pga. dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå