Filmvenn Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ahhh spoilars, oohh spoilars alarm paranoia! Hvis Sucre kommer tilbake vedder jeg på at han plutselig kommer ut av skyggene og skyter en som prøver å ta Linc eller Mike. Eller bare holder pistolen mot hue til den personen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 "I just couldn't leave you guys behind.." Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 "I just couldn't leave you guys behind.." "I'm in love with Michael" Btw, hva skjedde med Maricruz? Wazz'up og hvor er hun? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Btw, hva skjedde med Maricruz? Wazz'up og hvor er hun? Nettopp en grunn til at vi helst ikke bør ha sett Sucre for siste gang. Vel, maricruz var på sykehus, og datteren deres er født, men når Sucre kom dit så fikk han bare snakke med søsteren til Maricruz, og de hadde ringt politiet. Jeg håper vi får se hvordan det går med Sucre til slutt. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Imdb sier i alle fall at sucre blir med i denne episoden.. Når pleier episodene å bli lagt ut btw? Bruker ikke å sitte så sent oppe på mandager, men mulig jeg gjør det i kveld.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Likte veldig godt denne episoden, startet kjedelig, men ble bedre lengre og lengre ut. Selv om jeg skjønte hele tiden hva som skulle skje. Gutten med sekken, Gretchen og moren til gutta. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, og du visste også at Gretchen skulle bli skutt? Og at Tia satte Lincoln opp i en felle? Ganske smart du. Burde bli manusforfatter. Moren til Linc/Micheal har vendt seg mot The Company? Det må være en plottwist. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Faen for en såpeserie dette er i ferd med å bli. Drep moren, ødelegg Scylla, finn tilbake til hun deilige asiaterchicken og LJ, drep generalen og lev et bra liv og få en slutt på denne serien. Thats all I'm asking for. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Likte veldig godt denne episoden, startet kjedelig, men ble bedre lengre og lengre ut. Selv om jeg skjønte hele tiden hva som skulle skje. Gutten med sekken, Gretchen og moren til gutta. Dette var faktisk en veldig forutsigbar episode ja. Jeg forutså det samme. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, og du visste også at Gretchen skulle bli skutt? Og at Tia satte Lincoln opp i en felle? Ganske smart du. Burde bli manusforfatter. Ja, jeg skjønte det med Tia ja. Dessverre var jeg ikke smart nok til å skjønne at Gretchen skulle bli skutt, men jeg visste likevell at Linc ikke ville skyte henne Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det var jo egentlig opplagt at han ikke ville det, drepe moren til ei lita jente og gjøre henne foreldreløs, nei nei. Ante meg litt at den dama ikke kunne være noen andre enn moren deres. Serien begynner sannelig å konkluderes, så det hadde egentlig vært topp å bare drepe Self og Generalen og alle kunne dra til sine elskede. Hadde vært flott med gjensyn med Maricruz, Sophia og LJ. Dette tenker jeg om siste episode: Micheal og Sara gifter seg med et flott bryllup og gjestene består av alle som har vært med i serien. Kanskje Linc og Sphia også, men tviler på det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Betyr dette at Christina Rose Scofield (mora til brødrene) har jobba for The Company og bytta side nå? Eller betyr det at hu ikke har jobba for dem, men at The Company lyver til Michael om at hu jobber for dem? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror hu har jobba for de, men forrådt de nå. Hu er sikkert mora til generalens datter også Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Var dette sessong-avslutningen eller noe? Ser ikke noe informasjon om neste episode på www.next-episode.net :o Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er pause på ubestemt tid. Tipper ikke vi får se mere Prison Break før i februar mars Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Trodde aldri jeg ville sagt det, men dette her var ikke bra. Skribentene ødelegger hele Prison Break med Christina Rose Scofield-plottet som ikke har en eneste forbindelse med sesong 1. Og jeg som trodde The Company hadde bruk for Michael nå? Neivell, her skyter de etter ham. Heller ingen hull, sår eller noe tegn på operasjon i skallen på Michael som er hundre prosent frisk natten etter. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Grei episode, men er enig i at det å dra inn moren til Mike & Link blir å dra det for langt. Eneste vi har hørt om henne er at hun døde mens Michael og Lincoln var små.. Og nå er hun tilbake, og kanskje skal kjempe mot de? Nei, det blir for dumt! Husker 24 begynte å dra inn familien til Jack i sesong 6, og det ble Jack VS Far og bror. Jeg synest det var den dårligste sesongen av 24! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Helt grei episode. Men det ble ALT for klisjé det der med mora til brødrene på slutten. Det var rett og slett lame. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Synes det bare blir teit nå, er på en måte bare fillers, venter på at det skal skje noe endelig, samme om det betyr slutten på serien. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Men har en følelse av at det virkelige sjokket er at moren deres er i live. Hun hadde samme sykdom som Michael, og generalen sier jo at de har sett det tilfellet bare én gang tidligere, og at personen "lived happily". What I said Ser at mange misliker opplegget med at mora er i live. Selv syns jeg det er et helt greit og interessant tillegg, selv om det klart kunne vært unngått. Men det er jo for å hele tiden skape nye twists og holde sesongen i gang. Det er tydelig at det begynner å gå tomt for ting å basere serien på. Så derfor er det greit at det slutter etter denne sesongen. Episoden var noe forutsigbar, og egentlig følte jeg det ikke skjedde så mye. Til mid-season-pause å være så var det skuffende, og litt for dårlige cliffhangere. Ellers så likte jeg scenen hvor Gretchen ble skutt, og stygge Don befalte Linc å drepe henne. Viser bare hvilken dritt han er. Og samtidig viste det oss også hvor god T-Bag virkelig har blitt. For en fyr. Og det er en utrolig merkelig følelse å ønske at ting går godt for ham, med tanke på alt han har gjort i 3 1/2 sesong og i forkant. En ting jeg imidlertid ikke er så fornøyd med er familiebildene som viste den koselige familien med begge guttene, Christine Rose og Aldo Burrows, siden det tidligere har blitt sagt at Aldo forlot familien før Michael ble født. Endret 24. desember 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå