trygveaa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Solar cell efficiencies vary from 6% for amorphous silicon-based solar cells to 40.7% with multiple-junction research lab cells and 42.8% with multiple dies assembled into a hybrid package.[26] Solar cell energy conversion efficiencies for commercially available multicrystalline Si solar cells are around 14-19%.Den høyeste effektiviteten som er klart er altså 42.8%, mens vanlig er på 14-19%. Da er 100% en ganske stor forbedring. Men det var vel også mye annen ny teknologi som var beskrevet i scylla. F.eks. operasjonen på Michael. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Syns det var en herlig episode jeg. Spesielt herlig å se D.B. Cooper med Michael, og the old prison cell. Herlige minner Det var ikke den gamle fengselscellen, denne var mye større! God episode, dog ikke like god som de siste. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dumt at det var så lite med T-Bag. Håper på mer i neste episode. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kom ikke som noe stort sjokk, generalen hintet til det allerede i episoden hvor de var på kontoret hans og han sa det var ting de ikke visste om både faren OG moren sin.Men har en følelse av at det virkelige sjokket er at moren deres er i live. Hun hadde samme sykdom som Michael, og generalen sier jo at de har sett det tilfellet bare én gang tidligere, og at personen "lived happily". Jeg blir skuffet og ergrer meg over at jeg ikke klarte å trekke en så åpenbar slutning da jeg så episoden. Det sier seg jo selv! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Solar cell efficiencies vary from 6% for amorphous silicon-based solar cells to 40.7% with multiple-junction research lab cells and 42.8% with multiple dies assembled into a hybrid package.[26] Solar cell energy conversion efficiencies for commercially available multicrystalline Si solar cells are around 14-19%.Den høyeste effektiviteten som er klart er altså 42.8%, mens vanlig er på 14-19%. Da er 100% en ganske stor forbedring. Men det var vel også mye annen ny teknologi som var beskrevet i scylla. F.eks. operasjonen på Michael. Med tanka på at sola sender runt 99% av energien sin i en annen rettning en jorden, så er det vel ikke mulig å harveste 100% av sola sin energi. iallefall ikke frå jorda. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Prosenttallene er i forhold til de strålene som treffer jorda, så solcellepanel med 100% effektivitet vil si all energien som treffer på det solcellepanelet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Skrev det samme som ovenfor. Du kom før meg. Endret 18. desember 2008 av Myst Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så de to siste episodene i går. Herlig! Et øyeblikk trodde jeg en ny sesong var i vente (da Linc fikk overlevert den Tombstone-mappa av generalen), men forhåpentligvis blir det med denne sesongen. Håper de kommer med en verdig avslutning. Har faktisk vært en super sesong. Det synes iallfall jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Synes PB har hatt altfor mange drittepisoder nå i høst og vinter, dette var en liten opptur. Men ble misfornøyd med den lille bruken av T-Bag i episoden. Verdig avsluttning for Sucre og. Haha genialt med Titus Welliver fra Deadwood med i serien. Veldig spesiell og rolig skuespiller. Tror ikke jeg fulgte helt med. Hva skjedde med han? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Han feiga ut og gav seg mens han fortsatt var i live. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Virker på meg som at han har prøvd å stikke av i hver episode omtrent. "skal jeg feige ut? Neeeei, vente noen ep til". Er vilt lei av pb nå, følger bare med for å få med meg hvordan det hele slutter, såvidt jeg orker å få med meg hva som skjer Endret 21. desember 2008 av mushi Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 De skulle ringe Sucre når alt var ferdig og de hadde åpnet den butikken sin, da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har allerede begynnt å se for meg siste episode - gleder meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tror litt at det at de slapp Sucre var et tydelig tegn på at dette blir den siste sesong, selv om mange sier at dette blir den siste er det enda ikke bekreftet. Sucre har vært der siden starten og har så å si vært den som de fleste mener er den mest lojale på serien. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det bekreftet at han virkelig er ute av serien da? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) ... og når det bekreftes: SPOILER-tag Endret 21. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vel, jeg tror ikke vi har sett det siste til Sucre. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Håper vi kommer til og se mer av han, blir ikke helt det samme uten, selv om det ikke er mange episodene igjen. Endret 21. desember 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå