Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Solar cell efficiencies vary from 6% for amorphous silicon-based solar cells to 40.7% with multiple-junction research lab cells and 42.8% with multiple dies assembled into a hybrid package.[26] Solar cell energy conversion efficiencies for commercially available multicrystalline Si solar cells are around 14-19%.
Den høyeste effektiviteten som er klart er altså 42.8%, mens vanlig er på 14-19%. Da er 100% en ganske stor forbedring. Men det var vel også mye annen ny teknologi som var beskrevet i scylla. F.eks. operasjonen på Michael.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Syns det var en herlig episode jeg. Spesielt herlig å se D.B. Cooper med Michael, og the old prison cell. Herlige minner :)

Det var ikke den gamle fengselscellen, denne var mye større! God episode, dog ikke like god som de siste.

Lenke til kommentar
Kom ikke som noe stort sjokk, generalen hintet til det allerede i episoden hvor de var på kontoret hans og han sa det var ting de ikke visste om både faren OG moren sin.

Men

har en følelse av at det virkelige sjokket er at moren deres er i live. Hun hadde samme sykdom som Michael, og generalen sier jo at de har sett det tilfellet bare én gang tidligere, og at personen "lived happily".

Jeg blir skuffet og ergrer meg over at jeg ikke klarte å trekke en så åpenbar slutning da jeg så episoden. Det sier seg jo selv!

Lenke til kommentar
Solar cell efficiencies vary from 6% for amorphous silicon-based solar cells to 40.7% with multiple-junction research lab cells and 42.8% with multiple dies assembled into a hybrid package.[26] Solar cell energy conversion efficiencies for commercially available multicrystalline Si solar cells are around 14-19%.
Den høyeste effektiviteten som er klart er altså 42.8%, mens vanlig er på 14-19%. Da er 100% en ganske stor forbedring. Men det var vel også mye annen ny teknologi som var beskrevet i scylla. F.eks. operasjonen på Michael.

Med tanka på at sola sender runt 99% av energien sin i en annen rettning en jorden, så er det vel ikke mulig å harveste 100% av sola sin energi. iallefall ikke frå jorda.

Lenke til kommentar

Så de to siste episodene i går. Herlig! Et øyeblikk trodde jeg en ny sesong var i vente (da Linc fikk overlevert den Tombstone-mappa av generalen), men forhåpentligvis blir det med denne sesongen. Håper de kommer med en verdig avslutning. Har faktisk vært en super sesong. Det synes iallfall jeg.

Lenke til kommentar
Synes PB har hatt altfor mange drittepisoder nå i høst og vinter, dette var en liten opptur. Men ble misfornøyd med den lille bruken av T-Bag i episoden. Verdig avsluttning for Sucre og.

Haha genialt med Titus Welliver fra Deadwood med i serien. Veldig spesiell og rolig skuespiller.

Tror ikke jeg fulgte helt med. Hva skjedde med han?

Lenke til kommentar

Virker på meg som at han har prøvd å stikke av i hver episode omtrent. "skal jeg feige ut? Neeeei, vente noen ep til".

:wee:

Er vilt lei av pb nå, følger bare med for å få med meg hvordan det hele slutter, såvidt jeg orker å få med meg hva som skjer :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...