Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gleder meg til å se første episode om litt nå Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg også, laster ned første episode nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg venter i grunn kun på undertekst, men den er ikke laget ferdig enda Liker best å ha tekst når jeg ser på slike serier. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg også, men teksten kommer ikke før senere ikveld, så jeg kan rett og slett ikke vente på det;) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Teksten ligger på 57% nå Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bra episode. Men Prison Break er ikke Prison Break mere. I mine øyne er dette en helt annen serie. Men den er jo bra! Belick hadde jeg faktisk en misstanke om at han ville bli en av "the good guys". Litt morsomt å se T-Bag i den stilen. Men jeg skjønte ikke planen hans helt. Skulle han ta hevn på Michael? Litt rart at vi ikke fikk sett mere til sofia og LJ. Må si at Sofia var blitt enda penere enn sesong 3. Var det Sucre sitt barn vi fikk se? Sucre så foresten stilig ut med skjegg . Synes også at det var litt enkelt å bare komme med den at Sona brandt og Belic, Sucre og T-Bag kom seg unna En til ting jeg synes var rart var at "The general" i "The Company" snakket så åpent i disse to episodene. Han politifyren var og litt merkelig. Hvem hadde foresten foruttsett at James Wistler skulle jobbe mot "The Company"? Lincoln minnet meg litt om Michael da han drepte den fyren i Panama. Som da Michael overga seg i slutten av sesong 2. Kanskje Linoln blir mere lik broren sin? Foresten så synes jeg Wentworth Miller (Michal Scofield) er blitt litt "lubben". Han er rett og slett blitt feitere enn før. Dette var noe jeg først merka i sesong 3, men nå sees det bedre. Men jeg sier heller ikke at han ser ut som en julegris. Ser fram til denne sesongen og gleder meg til neste tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 det kjipeste var jo at han begynnte å fjerne tattoveringen sin Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 det kjipeste var jo at han begynnte å fjerne tattoveringen sin Jepp. Som jeg sier: "Prison Break er ikke Prison Break lengere" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Legg slikt i spoiler da folkens.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ikke se i denne tråden før du har sett nyeste episode, bare et lite tips Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Legg slikt i spoiler da folkens.. Legg merke til tråd-tittel da folkens.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Prison Break Sesong 4 - Tråden for USA seere (med spoilers) Så du ikke denne, JFM? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja? Vi kan poste alt som er vist i USA uten spoilertekst? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Prison Break Sesong 4 - Tråden for USA seere (med spoilers) Så du ikke denne, JFM? Var jo nettopp dette JFM mente... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) ikke rart at de slapp av av sona når hele dritten brant opp da.. er mur hele dritten da men.. skulle heller sett hvordan de greide det, er enig den.. Endret 2. september 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ikke rart at de slapp av av sona når hele dritten brant opp da.. er mur hele dritten da men.. skulle heller sett hvordan de greide det, er enig den.. hva er det du preiker om? har du sett sesong 3 av Prison Break? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ja har sett det men lenge sia.. er jo bare en runding med noen 10 talls meter med mur eller betong eller noe.. og gjere med vaktorn rundt der.. mur brenner ikke og jeg vil egentlig tro at da ville kun de inne i fengslet dø, men ingen har sakt hvor det brant eller hvordan.. så kan godt henne vakt bua og alt sånn brant også da.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler. Poenget er at i det noe er vist i USA så kan vi prate om det. Vi kan jo ikke vente slik at du har fått sett episodene før vi skriver om dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå