Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mhm. Eg som likte så godt Cold Pfeiffer, spesielt tala etter Bellick døyde. Det var touching. The captivity of negativity.

Beste sene i Prison Break.

Eg huskar ikkje det andre han pleide/pleier å seie. Nokon andre som kan friske opp minnet?

Fantastisk scene, en av mine favoritter fra sesong 4.

Forresten var det godt å se Wheeler og Lang igjen.

Veldig god episode, selv om jeg ikke likte det med at The Company har eget sykehus i det der firmaet deres osv.

Blir så... klisjé. :S

Lenke til kommentar

Dette blir litt off-topic men må bare dele med dere. Så på The day the earth stood still i kveld og må si at kveldens høydepunkt var da jeg så et veldig kjent ansikt på lerretet. Hadde ingen anelse om at Robert Knepper aka vår selveste T-Bag hadde en rolle i filmen. Spilte en oberst og selv der fikk vi se ham med barten. Var ganske artig å se ham igjen i en annen setting. Godt at PB-stjernene gjør andre ting nå som serien nærmer seg slutten.

Lenke til kommentar
Dette blir litt off-topic men må bare dele med dere. Så på The day the earth stood still i kveld og må si at kveldens høydepunkt var da jeg så et veldig kjent ansikt på lerretet. Hadde ingen anelse om at Robert Knepper aka vår selveste T-Bag hadde en rolle i filmen. Spilte en oberst og selv der fikk vi se ham med barten. Var ganske artig å se ham igjen i en annen setting. Godt at PB-stjernene gjør andre ting nå som serien nærmer seg slutten.

Sett Hitman? Robert snakker russisk og greier :p Han er visst med i den nye Transporter også..

Lenke til kommentar
Nei, det var noko med The captivity of negativity, berre at setningen var lenger.

Morsomt å en gang kunne skrive ned alle disse morsomme tingene T-Bag kommer med. Husker den der godt.

Gleder meg til episoden. Skal sjåast når jeg kommer heim ;)

Lenke til kommentar
Og hvor troverdig er du?

Ikke i det hele tatt, vet vi nå.

Bra episode dette, og Mahone er nok en gang genial og kommer seg løs. Er spent på hva han finner på nå..?

Skjønner ikke hvorfor han ikke stakk i det øyeblikket han satte seg i bilen og skjønte hvordan det lå an.

Lenke til kommentar
Og hvor troverdig er du?

Ikke i det hele tatt, vet vi nå.

Bra episode dette, og Mahone er nok en gang genial og kommer seg løs. Er spent på hva han finner på nå..?

Skjønner ikke hvorfor han ikke stakk i det øyeblikket han satte seg i bilen og skjønte hvordan det lå an.

Bildøra kunne sikkert ikke åpnes fra innsiden. Hvis det var en "agent"-bil, så kunne antageligvis ikke det.

Og nei, jeg er ikke troverdig :p Mulig det bare var en teori fra en fyr. Husker hvor jeg leste det.

Endret av epqr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...