Dødskalkunen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Mhm. Eg som likte så godt Cold Pfeiffer, spesielt tala etter Bellick døyde. Det var touching. The captivity of negativity. Beste sene i Prison Break. Eg huskar ikkje det andre han pleide/pleier å seie. Nokon andre som kan friske opp minnet? Fantastisk scene, en av mine favoritter fra sesong 4. Forresten var det godt å se Wheeler og Lang igjen. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mhm. Eg som likte så godt Cold Pfeiffer, spesielt tala etter Bellick døyde. Det var touching. The captivity of negativity. Beste sene i Prison Break. Eg huskar ikkje det andre han pleide/pleier å seie. Nokon andre som kan friske opp minnet? Fantastisk scene, en av mine favoritter fra sesong 4. Forresten var det godt å se Wheeler og Lang igjen. Veldig god episode, selv om jeg ikke likte det med at The Company har eget sykehus i det der firmaet deres osv. Blir så... klisjé. :S Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette blir litt off-topic men må bare dele med dere. Så på The day the earth stood still i kveld og må si at kveldens høydepunkt var da jeg så et veldig kjent ansikt på lerretet. Hadde ingen anelse om at Robert Knepper aka vår selveste T-Bag hadde en rolle i filmen. Spilte en oberst og selv der fikk vi se ham med barten. Var ganske artig å se ham igjen i en annen setting. Godt at PB-stjernene gjør andre ting nå som serien nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mhm. Eg som likte så godt Cold Pfeiffer, spesielt tala etter Bellick døyde. Det var touching. The captivity of negativity. Beste sene i Prison Break. Eg huskar ikkje det andre han pleide/pleier å seie. Nokon andre som kan friske opp minnet? Mener du kommentaren han rettet mot Gretchen "We go down together, as traffic and weather"? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette blir litt off-topic men må bare dele med dere. Så på The day the earth stood still i kveld og må si at kveldens høydepunkt var da jeg så et veldig kjent ansikt på lerretet. Hadde ingen anelse om at Robert Knepper aka vår selveste T-Bag hadde en rolle i filmen. Spilte en oberst og selv der fikk vi se ham med barten. Var ganske artig å se ham igjen i en annen setting. Godt at PB-stjernene gjør andre ting nå som serien nærmer seg slutten. Sett Hitman? Robert snakker russisk og greier Han er visst med i den nye Transporter også.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei det har jeg ikke gjort. Har vært usikker om jeg bør se den eller ikke. Skal prøve å få sett den når jeg har mulighet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mener du kommentaren han rettet mot Gretchen "We go down together, as traffic and weather"? Nei, det var noko med The captivity of negativity, berre at setningen var lenger. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Faen som ahr skjedd med Mahone nå da? Han er vel ikke ferdig..? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Faen som ahr skjedd med Mahone nå da? Han er vel ikke ferdig..? Nei, han blir nok med en stund til. Stor spoiler!: Hørt at mahone blir den som har scylla i neste episode O.o Endret 13. desember 2008 av epqr Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Og hvor troverdig er du? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Når blir det pause? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser ut som det kommer en i dag og en neste tirsdag, også er det pause. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Veldig bra episode dette. Fikk frysninger spesielt da det så ut som Michael skulle kaste inn håndkleet, også var det sterkt å se Burrows og Sucre gå hver sin vei! Lenke til kommentar
Spott38 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bra episode dette, og Mahone er nok en gang genial og kommer seg løs. Er spent på hva han finner på nå..? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, det var noko med The captivity of negativity, berre at setningen var lenger. Morsomt å en gang kunne skrive ned alle disse morsomme tingene T-Bag kommer med. Husker den der godt. Gleder meg til episoden. Skal sjåast når jeg kommer heim Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå skjedde det riktignok for bare 5 episoder siden . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har glemt det andre som skjedde i den episoden. Husker godt T-Bag sin tale That's because he is brilliant. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fikk samme følelse som jeg fikk i sesong 1 da scofield møtte DB cooper igjen... De 2 skuespillerne hadde virkelig en god kjemi seg imellom...var en uventet vri at vi fikk se dem sammen en gang til... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og hvor troverdig er du? Ikke i det hele tatt, vet vi nå. Bra episode dette, og Mahone er nok en gang genial og kommer seg løs. Er spent på hva han finner på nå..? Skjønner ikke hvorfor han ikke stakk i det øyeblikket han satte seg i bilen og skjønte hvordan det lå an. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Og hvor troverdig er du? Ikke i det hele tatt, vet vi nå. Bra episode dette, og Mahone er nok en gang genial og kommer seg løs. Er spent på hva han finner på nå..? Skjønner ikke hvorfor han ikke stakk i det øyeblikket han satte seg i bilen og skjønte hvordan det lå an. Bildøra kunne sikkert ikke åpnes fra innsiden. Hvis det var en "agent"-bil, så kunne antageligvis ikke det. Og nei, jeg er ikke troverdig Mulig det bare var en teori fra en fyr. Husker hvor jeg leste det. Endret 16. desember 2008 av epqr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå