Frigata Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det som irriterte meg mest med episoden var at T-Bag trudde på "bibelselgaren". Det lukta jo company lang veg av fyren. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Han fyren kunne nok sin bibel i hvertfall, for det virket jo som T-Bag testet han ut og da han scoret full pot så var det godt nok for han. Han ble vel også litt satt ut av hu dama som han hadde som gissel, da hun pushet på om livet han hadde som MR. salesman... Enig at det var teit han lot seg lure, men alt i alt så synes jeg omstendighetene rundt det hele rettferdigjør det hele Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Michael learns some surprising info about his past står på den Tombstone II siden. Det jeg tror, er at Charles Westmoreland, som skal dukke opp i neste episode, ikke hadde helt rent mel i posen. Kanskje en deal me The Company? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det som irriterte meg mest med episoden var at T-Bag trudde på "bibelselgaren". Det lukta jo company lang veg av fyren. Det virket som om han var villig til å dø bare for å ikke avsløre at han var Company. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg gikk rett på han i slutten men så tok han jammen meg overtaket og slengte T-Bag ned i bakken :/ og så syntes jeg brødrene for en gangs skyld kunne fått til noe Det går ikke en episode uten at de blir frastjålet noe eller noen blir kidnappet i denne skjedde begge. Forøvrig gleder jeg meg jo til å se hvordan situasjonen utvikler seg >.< Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det som irriterte meg mest med episoden var at T-Bag trudde på "bibelselgaren". Det lukta jo company lang veg av fyren. Det virket som om han var villig til å dø bare for å ikke avsløre at han var Company. Hva mener du med det? Hvis han hadde avslørt at han var Company, eller T-bag hadde funnet det ut, så hadde T-bag skutt han med en gang. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja mhm, jeg hadde nok klart å tenke på det hvis jeg hadde hatt mister Bagwell stående over meg med en pistol, jeg hadde nok heller reagert slik: "Oh PLEASE, Theodore! I'm Company, I'm everything you want, just please DON'T KILL ME!" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja mhm, jeg hadde nok klart å tenke på det hvis jeg hadde hatt mister Bagwell stående over meg med en pistol, jeg hadde nok heller reagert slik: "Oh PLEASE, Theodore! I'm Company, I'm everything you want, just please DON'T KILL ME!" Er vel nettopp det som er poenget, du er ikke Company. Folkene der er trent for sånne situasjoner, de er villige til å dø om nødvendig, heller enn å bli brukt imot sine egne. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det var poenget mitt, ja. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er Paul Kellerman død? Husker ikke hva som skjedde med han. Likte, som mange andre her, forrige episode svært godt. Ble litt småtrist da "bibelselgeren" banket opp (drepte?) T-bag. Gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er Paul Kellerman død? Husker ikke hva som skjedde med han.Han var fanget av noen (husker ikke hvem) og satt i en van sammen med to vakter. Så kom det to personer med maskingevær og åpnet døra til vanen. Kellerman sa "I've been waiting for you", og så så vi at de skjøt inn i vanen, men vi så ikke hvem som ble skutt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han sa "Took you guys long enough?" DET som er rart er at han ikke var i listen over døde personer i sesong 2 på dvd'en. Leste på wikipedia at han sa i et intervju at han ikke vet om han vil bli brukt i serien igjen eller ikke. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han sa "Took you guys long enough?"DET som er rart er at han ikke var i listen over døde personer i sesong 2 på dvd'en. Leste på wikipedia at han sa i et intervju at han ikke vet om han vil bli brukt i serien igjen eller ikke. Standard måte å drepe folk på i slike serier. De gjør det nokså åpenbart at personen blir drept, men skjuler akkurat nok til å kunne dra han frem igjen dersom manuset skulle gå i den retningen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) En ting ang sjefen i The Company: Er det noen muligheter for at han kan være faren til Micheal og Lincoln? Er jo ikke så veldig forskjellig i utseendet. Dessuten tar han de liksom "under" sine vinger, spesielt ved å starte å undersøke Micheal med en gang han blir hentet inn av The Company. Han tar også Michael i hånden under operasjonen, og sier til sin datter at han heller ville hatt en sønn... Endret 11. desember 2008 av vestlia Lenke til kommentar
epqr Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En ting ang sjefen i The Company: Er det noen muligheter for at han kan være faren til Micheal og Lincoln? Er jo ikke så veldig forskjellig i utseendet. Dessuten tar han de liksom "under" sine vinger, spesielt ved å starte å undersøke Micheal med en gang han blir hentet inn av The Company. Han tar også Michael i hånden under operasjonen, og sier til sin datter at han heller ville hatt en sønn... Tviler.. Men alt er mulig Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sneak Peak: http://www.youtube.com/watch?v=RMWmeLqHqjI Trailer: Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er Paul Kellerman død? Husker ikke hva som skjedde med han. Skal ikkje forundre meg om han er kjøparen av Scylla Det endar sikkert opp med at heile gjengen finn ut at dei er i familie.. Håpar inderleg ikkje Generalen er faren til brødrene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ut i fra det som har skjedd akkurat nå, er alt mulig. MEN jeg tror ikke de vil gjøre noe sånt. Vi ble kjent med faren deres i sesong 2 og jeg kan bare ikke tenke meg Generalen som en slektning. Det jeg kan tenke meg er at Linc og resten vil klare å finne en løsning. Håper mest på at enten T-Bag eller Gretchen setter et skudd på panna Self . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva i helvete. Jeg trodde faktisk at han personen var en bibelselger på slutten. Begynte også å få medfølelse for Bagwell etter at han lot moren og datteren gå. Og så vrir de om alt Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mhm. Eg som likte så godt Cold Pfeiffer, spesielt tala etter Bellick døyde. Det var touching. The captivity of negativity. Beste sene i Prison Break. Eg huskar ikkje det andre han pleide/pleier å seie. Nokon andre som kan friske opp minnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå