Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare at siste epidsode av denne sessongen inneholder at BRØDRENE VINNER...Nå har de hatt så mye + enda mere motgang enn noen fortjener. Kommer til å bli super skuffa hvis The Company seirer ut av denne serien.

Denne episoden må vel regnes som den mest "uheldigste" episoden av alle hvis man kan kalle det det. Jeg mener motgang har det jo vært stort sett vær episode siden s.1-e1, men dette slo jo alle rekorder spør du meg.

Sef. ville det jo vært super klisje at brødene seirer over company og det blir HAPPY ENDING, men i dette tilfellet håper jeg virkelig det blir det :yes:

4 sessonger med et rent "hel****" med ekstremt lite "lys punkter" må vel slutte bra? Må det ikke det da???

Lenke til kommentar

Dette var en skikkelig bra episode, og det var mye som skjedde frem og tilbake. Kunne ikke unngå å føle sympati og glede med T-bag, som stadig er på vei mot å kunne bli et bedre menneske. Bare synd at det også lar ham se hvor soft han blir, og et enkelt offer for "bibelselgeren".

Michael i The Companys hender...interessant. Spent på hva Tombstone-greiene er for noe.

Likte også godt scenene hvor de infiltrerte hotellet der Self og Gretchen oppholdt seg. Gretchen aner jeg ikke hva jeg skal tenke og føle om lenger, på den ene siden viser hun masse morsinnstinkt, og vekker sympati, men samtidig er hun grusomt kald. Og hva Self angår...vel, jeg krever at han får en kule i panna før serien er slutt.

En annen positiv ting var at de snakket litt om ting som skjedde tilbake i sesong 1 i denne episoden. Minner oss om hvor det hele startet. :)

Lenke til kommentar

Charles Westmorland skal være med i neste episode :ohmy: Lurer på hvordan de skal klare å få med han..

Svar til spoiler om neste episode:

Har du kilde eller noe? Det er jo helt sykt... hvordan går det ann? :hmm:

Står på alle siden med episode guide i "guest stars" for eksempel tv.com

Lenke til kommentar

Charles Westmorland skal være med i neste episode :ohmy: Lurer på hvordan de skal klare å få med han..

Svar til spoiler om neste episode:

Har du kilde eller noe? Det er jo helt sykt... hvordan går det ann? :hmm:

Leste at han bare er med i en episode og han har bare scener med Michael. Kanskje det bare er en drømmesekvens..

Lenke til kommentar

Det er ikke noe særlig spoiler-ish over de. Skal ikke røpe hva som står men jeg vil ikke si at det ville vært en katastrofe om du trykket.

Jeg er fortsatt litt arg på manusforfatter som virkelig har satt de siste to-tre episodene ut i praksis. Det er en skandale! Det blir helt feil at Lincoln skal jobbe for The Company nå, uansett om det er til Michaels beste. Michael har jo selv gitt uttrykk for at han vil gå i døden for dette, og i en av de første episodene sa Michael: "The one thing I can't guarantee you is your safety". Det burde gjelde for Michael også. Jeg skulle gjerne sett at serien bare hadde sluttet da de fikk tak i scylla, med en påfølgende episode hvor LJ og asiaten kommer til statene igjen, saken blir publisert over media og The General fengslet sammen med de andre rottene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...