Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Noen andre her inne enn meg som savner Mahone-musikken som kom hyppig i sesong 2, og som etter det nesten ikke har kommet i det hele tatt?

Jeg sikter til denne:

Det er noe magisk over Mahone-scenene med denne musikken i bakgrunnen. :-)

Jeg syns forøvrig at Mahone er den beste karakteren på TV uansett serie, i hvertfall når han er i sitt ess. Han er et geni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre her inne enn meg som savner Mahone-musikken som kom hyppig i sesong 2, og som etter det nesten ikke har kommet i det hele tatt?

Jeg sikter til denne:

Det er noe magisk over Mahone-scenene med denne musikken i bakgrunnen. :-)

Jeg syns forøvrig at Mahone er den beste karakteren på TV uansett serie, i hvertfall når han er i sitt ess. Han er et geni.

Savner den musikken. Men jeg forbinder den ikke spesielt med Mahone, men sesong 2 generelt

Lenke til kommentar

De 24 episodene har ikke blitt klargjort enda nei, men de kommer hvis dette blir den siste sesongen. De kommer ikke hvis Prison Break forsetter(alt det som har vært om nedleggelse den siste tiden trenger ikke å bety slutten).

Nei episode 14 er ikke den siste før serien tar pause fram til tidlig våren neste år(betyr rundt april). Som jeg har sagt tidligere; Prison Break forsetter hver uke nå framover til den 22. desember og da er vi oppe i 16 episoder før serien tar seg en litt fortjent pause og 24 tar over sendeskjemaet.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hei lesere!

Prison break ER det beste tv-programmet og underholdnings spenning og alt ... best.

Uansett, Jeg vil ikke att det skal slutte me sesong 4 så hvis noen vet svaret til spørsmålene mine hadde det vært fint, siden jeg er gal etter å vente.

Noen sier at det blir 24 ellr 26 episoder (husker ikke helt men noe med 20) før sesong 4 tar slutt.

Her Står det at det er bare 16 episoder -> http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes#season-4

Og noen andre sier at det er bare 16 episoder og at de 2 siste episodene varer i 2 timer hver.

Venter spent på svar, og håper på en lengre sesong 4 og en ny sesong til nyåret :D

Prison Break Totally Kicks ass..

Takk

Lenke til kommentar
Generalen til dattera: "I wanted a son". Damn. Cold.

Ellers en veldig spennende episode må jeg si.. Her gikk jo det meste som kunne gå galt, galt.. Stakkars Mahone.

Ja, alt arbeid som Scofield & Co har gjort, gikk til helsikke! Blir ihverfall artig å se Lincoln & Fernando jobbe for "The Company"

Lenke til kommentar
Generalen til dattera: "I wanted a son". Damn. Cold.

Ellers en veldig spennende episode må jeg si.. Her gikk jo det meste som kunne gå galt, galt.. Stakkars Mahone.

Ja, alt arbeid som Scofield & Co har gjort, gikk til helsikke! Blir ihverfall artig å se Lincoln & Fernando jobbe for "The Company"

Nei, jeg synes egentlig det ble litt bakvent. Likte ikke helt hvordan episoden utviklet seg. Utrolig frustrerende at stabeistet Michael skal løpe stresset rundt i gatene med scylla i hånden, når han vet at han får anfall i hver episode nå. At datteren til generalen blir en joker er det vel ikke så stor tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...