Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Faen! Måtte trykke vett Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Genial tvist spør du meg. Som flere andre trodde jeg jeg var smart da jeg fant ut at sjefen til Self var bad guy. Den gang ei... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Genial tvist spør du meg. Som flere andre trodde jeg jeg var smart da jeg fant ut at sjefen til Self var bad guy. Den gang ei... Spoiler goddammit... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Genial tvist spør du meg. Som flere andre trodde jeg jeg var smart da jeg fant ut at sjefen til Self var bad guy. Den gang ei... Spoiler goddammit... "Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!)"? Dette har jo blitt sendt på Fox? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jepp, den var helt legal. Er jo sagt mange ganger tidligere i tråden også. Uten spoilertags, fordi det er sendt i usa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lol, selv etter den uberlange emnetittelen sier folk ifra at det er spoilers? Hva mer kan man gjøre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Genial tvist spør du meg. Som flere andre trodde jeg jeg var smart da jeg fant ut at sjefen til Self var bad guy. Den gang ei... Spoiler goddammit... GTFO! Hvis ikke du har sett siste episoden, er det liten vits i å åpne en tråd med denne emnetittelen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Genial tvist spør du meg. Som flere andre trodde jeg jeg var smart da jeg fant ut at sjefen til Self var bad guy. Den gang ei... Spoiler goddammit... "Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!)"? Dette har jo blitt sendt på Fox? Trodde det omhandlet den previewen av neste ukes episode. Da det kan virke sånn. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Veeel... god episode med høy fart, men det skal sies at jeg har mista mye interesse for serien. Blir litt for mye melking nå syntes jeg. Må også innrømme at jeg regna ikke med at Self skulle falle for sin egen grådighet, men satt gjennom hele episoden og venta på hva som skulle gå galt denne gangen. Spesielt etter alle o'lykkelighet-scenene. Hadde faktisk sett for meg at Self ble tatt av dage av The Company og fratatt Scylla før han rakk og melde fra til noen om avtalen som hadde blitt lagd. Krydderet i serien er definitivt Mahone og T-Bag. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe og T-bag overlever som vanlig Ganske spennende episode og uforventet slutt, men nå er det bare 1 uke til neste episode og det blir sikkert enda mer spennende Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg må bare spørre, har noen av dere Fox på TVen deres? Eller er dere nedlastende pøbler hele gjengen? :o Selv er jeg litt badboy.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 100% sikker på at vi alle har FOX ja Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg må bare spørre, har noen av dere Fox på TVen deres? Eller er dere nedlastende pøbler hele gjengen? :o Selv er jeg litt badboy.. Mener du å si at du laster ned? Fy, skam deg.... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dårlig tilgang til FOX her i heimen. Kjøper sesongboksene når de kommer ut da, synes det veier opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg har fireFOX, funker ypperlig til å se på PB Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg har fireFOX, funker ypperlig til å se på PB Hehe, jeg og Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg streamer Fox. Så ikke noe nedlasting her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå