Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Synes denne episoden også var veldig spennende, men jeg satt hele tiden og "viste" at det kom til å gå til helvete, av den enkle grunn at det kun er episode 12 :p Så på den måten var jo episoden ganske forutsigbar, men alternativet hadde jo vært å avslutte serien nå da så synes egentlig de løste det greit, bra episode :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig fet episode synes jeg, fram til twisten på slutten. Selv om den ikke var like spennende som den før, så var det herlig å se hvor godt gjennomført planen var, hvordan de hadde tenkt på alt og spesielt måten de behandlet generalen på. Var utrolig digg å se hvor desperat han ble, og gikk med på det de sa! Men det at Self heller gikk for pengene ble litt for uoriginalt. Kun for å ha nok stoff til å melke ut resten av sesongen. Men dersom spennings- og underholdsningsnivået holder seg oppe skal jeg ikke klage!

Lenke til kommentar

som mange andre her sier var den en ok episode, men som sagt så var det jo bare episode 12 så man visste jo at det skulle komme en twist! dette hadde jo vært en veldig bra avslutning av serien mener nå jeg.

så nå ang fortsettelsen så må det vel bli noe ala stjele tilbake scylla igjen, bare under andre omstendeligheter (?) blæh

tobn

Lenke til kommentar

Dæven steike, episoden i dag var noe av det beste jeg har sett på PB på en god stund... fram til da Self gikk amok, hva i helvete var det for noe? Jeg føler oppriktig med Michael og gjengen nå, dette er så forjævlig som det kan bli. Bellick dør, datafyren svikter dem, de dreper barnet til Mahone, og så blir de sviktet av Self. Jeg har aldri før brukt så mange banneord i løpet av en TV-serie, men dette tok kaka.

Hadde vært en genial slutt på PB, men dette skal visstnok være siste sesong så de får lage noe bra. Bortsett fra de siste minuttene var dette topp kvalitet...

Lenke til kommentar

Jeg satt å ventet på det, selv om jeg trodde det var sjefen til Don som var skurken som skulle ødelegge alt. Men når Don begynte å spørre etter andre mulige kjøpere, var det åpenlagt at han hadde onde planer.

Vel vel, nå er det ca. 10 episoder hvor de kommer til å jakte på Don, og få tak i Scylla og ordne opp i alt på? Det blir vel bare episode 1-10 igjen, med litt annen setting, og med en endelig løsning i den siste dobbeltepisoden.

Lenke til kommentar

Jeg også så for meg sjefen til Don som skurken....En ting var jo sikkert at siden det kommer flere episoder så måtte det i hvertfall skje noe.

Ellers kunne dette faktisk nesten vært en avsluttende episode egentlig. Tenkte liksom på slutten der at nå er det slutten...best å sjekke at det kommer flere episoder. JA det gjør det ja....oi se her ja Don var visst ikke helt god alikevel nei

Lenke til kommentar

Syntes det var helt latterlig at Don plutselig over natten skulle bli bad-guy. Men, don't worry, han blir garantert drept, enten av en torturlysten Mahone eller uforutsigbare Company-folk. :p

Trodde også at det var sjefen til Don som kunne være bad-guyen, og det tror jeg hadde blitt en bedre vri på historien (selv om den helst skulle sluttet, imo).

Lenke til kommentar

Kul episode. Jeg også trodde det var sjefen til Self som var skurken, tror også det var meningen at vi skulle tro. Dyktig gjort. For meg var det uttrykket til Self som gjorde at jeg begynte å lure litt. Han så oppriktig trist ut.

Forsåvidt var det selvsagt at det ikke kunne ende slik, the Company er såpass stort at det nytter ikke bare gi dets bane til en eller annen politi og forvente at alt løser seg selv. Her må Michael og Co. gjøre alt selv.

Det jeg lurer på nå er om det bare er Self som vet om Michael og de? At gjengen bare er uoffisielt "ansatt" og at det aldri var snakk om noen frikjennelse fo dem ...? For hvis ikke, hvorfor skulle Self ikke ville gi dem friheten de faktisk fortjener? Greit nok at han er grisk, men tror ikke han er gjennomfør ond ...?!

Lurer på hva som skjer med Teabag?!

Lenke til kommentar

Bra episode. Litt kjedelig slutt (kjedelig som i dumt for micheal etc., ikke som i uspennende). Likte hvor overasket the general ble når han så at de hadde alle kortene :p

"suck it general" Haha.

Haha Lisa var faktisk dattern til generalen. De må nok ha funnet ut det, fordi hvis de ikke viste det så hadde planen vært helt avhengig av at generalen brydde seg nok om henne.

Det var nok den informasjonen de fikk fra gretchen. det som var i konvolutten de fikk fra self.

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Sykt bra episode, alt utenom slutten. Skaperne burde sett sitt snitt til å avslutte denne serien en gang for alle. Det må være grenser til hvor mye uhell som går an å ha. De hadde virkelig fortjent å få gå fri og få lagt alt dette bak seg. Jeg ble rett og slett irritert over den twisten.

Jeg trodde faktisk også det var sjefen til Don Self som var badguy'en, men neida, Don Self selv var bad ja. Han kler det ikke.

At Lisa er datteren til generalen har vi da visst lenge, vel?

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Lurer på hva som skjer med T-Bag

Ja, jeg og! Han så jo ut til å faktisk ønske å leve et normalt liv og forandre seg. Håper de gir han en sjangse. T-bag må være en av de beste karakterene i serien!

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Lurer på hva som skjer med T-Bag

Ja, jeg og! Han så jo ut til å faktisk ønske å leve et normalt liv og forandre seg. Håper de gir han en sjangse. T-bag må være en av de beste karakterene i serien!

Ja, nettopp. Synes nesten litt synd på han. Han hadde jo virkelig gjort karriere hos GATE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...