Random Hero Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gleder meg skikkelig nå... Kommer til å bli en lang dag på skolen i morra.... Har fri i mårra jeg Jada, bare gni det inn Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jaggu digg å begynne på jobb 9.30 i morra Skal i hvertfall rekke å se 1 episode før jobb Tror ikke jeg gidder å stå opp 45 min før jeg pleier bare for å se 2 episoder...greit og ha noe glede seg til også hehe Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nesten så jeg har lyst til å sitte oppe i natt og se den, men siden vi skal ta klassebilde i morgen prøver jeg å få meg litt søvn for å ikke se helt dopa ut på det bildet. Gleder meg til sesong 4! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal bli digg i morgen, komme hjem, sette seg ned med Prison Break og en kebab middag. Livet er herlig dere. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Håper de bygger opp spenningen litt. Sånn at ikke altfor mye skjer i første episode. Lenke til kommentar
Fredrik S. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når i natt kommer episodene ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blir vel sendt i USA 2-3-tida norsk tid. Legg til litt ekstra tid på at folkene skal få lastet opp episodene, så vips har du dem. 4-5-tida kanskje. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blir vel sendt i USA 2-3-tida norsk tid. Legg til litt ekstra tid på at folkene skal få lastet opp episodene, så vips har du dem. 4-5-tida kanskje. Skal vente å se til 4,5,6 tida Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Håper 4. sesongen er bra, får vel se veldig snart Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Håper 4. sesongen er bra, får vel se veldig snart Sies på traileren at det blir mange overaskelser *Gleder seg* :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvor ser du trailer? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 laster ned første episoden nå! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) laster ned første episoden nå! EDIT: Episode 2 kommer vel også snart ut Endret 2. september 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
peryy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ep 2 er ute nå Men nettet her går så tregt, så fortsatt 2 timer til første ep er ferdig =( *vente* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 litt slapp start, menne mot slutten: det var gretchen ikke sant?, linget sån på sarah der og hva skjer med mike, sjuk? dødssjuk? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Var Gretchen som satt der ja. Synd de ikke avsluttet med noen cliffhanger, men alt i alt var episodene råbra syns jeg iallefall. Forhåpentligvis hever de seg over sesong 3, og blir på høyde med sesong 1 og 2 igjen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kanskje sette det i en spoiler?????? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Var jaggu bra jeg våknet før klokka ringte i dag og fikk sett begge før jeg dro på jobb Dette lover bra Endret 2. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kanskje sette det i en spoiler?????? Nå er jo episoden vist på TV, og tråden her er for USA seere, og det står i emnetittelen at den inneholder spoilere, så ser ikke vitsen med å sette ting som allerede er vist i spoiler. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 AH"F!EH.. må være på jobb i hele 3 timer til før jeg får reist hjem og sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå