LaViva Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg og.. Når eksakt blir den lagt ut? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det varer litt, men rundt 03-04:00, noen ganger kan det være enda seinere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nok Lost-prat. Tilbake til PB, og det kommer ny episode i morgen! Amen to that. Og ja, blir herlig med ny episode i morgen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så lenge orker jeg ikke sitte oppe.. Når sendes den i USA? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.fox.com/schedule.htm Google it next time! Så slipper vi unødvendige spørsmål og svar som dette. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ang. folk som spør google-verdige spørsmål; www.letmegooglethatforyou.com genialt. : ) Laster ned episoden i morgen tidlig, så ser jeg den i friminuttet på skolen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://www.fox.com/schedule.htm Google it next time! Så slipper vi unødvendige spørsmål og svar som dette. Orker ikke google, får heller deg til å finne det ut ;p Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis vi skal ta en Lost-prat igjen så suger jo Lost inn seerne, mens Prison Break suger dem ut. Uansett hva dere sier negativt om Lost, er jo PB den store tapern uansett fordi det er den serien som går av duken trolig for å vannet ut plottet altfor mye. Lost vanner kanskje ut de og, men de gjør det rett Nå over til episoden som ble sendt i natt. Hva sa jeg? Self valgte pengene og bedro Michael og Co for penger. Var så inderlig åpenbart at det skulle skje. Likte faktisk den vendingen i historien, til tross for at en avsluttning var åpen der igjen(ala Sara og Michael på båten i S2). Å hva skjer med Undercover-big-clutch-Special-Agent-Lady-At-Gate? Gikk fra pusling til kickass på null niks, var forberedt på at Gretchen drepte henne med engang(liten feil synes jeg med tanke på at Gretchen trossalt er lært opp i å drepe og burde ha drept henne gangske lett). Haha Lisa var faktisk dattern til generalen. De må nok ha funnet ut det, fordi hvis de ikke viste det så hadde planen vært helt avhengig av at generalen brydde seg nok om henne. Uansett denne episoden likte jeg. Ok underholdning, litt spenning og en bra cliffhanger for å avslutte det hele. Kanskje bedre PB episoder i vei mot slutten? Lenke til kommentar
sull Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den beste episoden i hele sesong fire definitivt. Digger når vi endelig får se "the plan in action". Veldig bra spenning gjennom hele episoden. Jeg bare ventet til noe gikk til helvete. Jeg visste det kom til å skje men var usikker på når gjennom hele episoden. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Slik episoden utviklet seg, hadde jeg ønsket prison break ble avsluttet her. Hadde ikke trengt twisten på slutten.. Episoden var riktignok svært bra Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei og nei. Den twisten på slutten ødela hele min tro på PB. Trodde det endelig skulle ende her, men neida. Huff... Lenke til kommentar
zennox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror jeg med hånda på hjerte si at den forrige episoden var en av PBs beste episoder, men denne var rett og slett latterlig. Det var som å sitte å se i en hvit vegg. Hvor er adrenalinet?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Adrenalin av å se på en tv-serie? Krever du seriøst det for at PB skal ha en god episode? Endret 25. november 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det blir så mye frem og tilbake. Blir forvirrende og jeg mister litt innlevelse. Helt enig at det var dumt å legge til den tvisten på slutten. Forrige episode var bra, denne var skuffende... Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kjempe bra episode! Lincolns beste sitat: "You should've framed someone else, General." Haha! Eid! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Herlig episode, med noen små logiske brister. (tenk at gretchen kalte våpenet for en mp5? ) trodde hun visste bedre enn det. Litt kjipt at SElf er korrupt, men jeg skjønte det når han kjørte til hun kontordama i GATE. Noe galt måtte skje, det skal jo tross alt komme 12 episoder til i denne sesongen. Men jeg likte veldig godt hvordan de snakket og håndterte Generalen. Endelig blir han litt herset med! Genial episode, med en utrolig spenninngsfaktor og masse geniale ting. selv om endel var litt åpenbart. Som at scylla ikke var i bagen og sånt. Det var jo som generalen sa det. At de måtte lure scofield åpenbart og sånt. Den måten de gjorde det på , gikk ikke. Endret 25. november 2008 av Phinex Lenke til kommentar
zennox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Adrenalin av å se på en tv-serie? Krever du seriøst det for at PB skal ha en god episode? Det er slett ikke noe jeg krever, men det er ingenting bedre enn å sitte med hjertet i halsen og intenst bite negler av spenning. Jeg ser jo selvsagt ikke på Seinfeld på grunn av spenning, men PB er jo en spenningserie og den spenningen som var i episoden her var ikke noe særlig opphissende. Satser på et comback til neste episode. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette var klasse. Rett og slett. Det måtte jo komme ein twist med så mange episoder igjen. This is good. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Syns Prison Break har blitt litt dumt nå, i slutten satt jeg bare å tenkte at nå er det rett før det kommer en twist, for sesongen hadde jo ikke slutta på episode 12 uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå