Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Typisk hvis scofield blir tatt i neste episode, så er det påan igjen for tiende gang å få noen ut fra fengsel. Prison break har blitt litt mye melket nå, synes de absolutt burde slutte denne sesongen. Lite sannsynlig, da dette er den siste sesongen. Fox har drept Prison Break. Om de nå klarer å snøre opp alle de løse trådene og The Company blir tatt, sier jeg meg fornøyd. Da har de avsluttet bra. Om de drar en Lost, blir jeg forbannet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Om de drar en Lost, blir jeg forbannet. Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Om de drar en Lost, blir jeg forbannet. Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong! Helst ikke snakk om denne drittserien (sorry, måtte bare si det ) her da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Om de drar en Lost, blir jeg forbannet. Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong! Lost ble for dumt for meg litt uti sesong 2, men dersom det faktisk ble bra til slutt kan jeg vel kanskje se det opp igjen hele veien gjennom... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Om de drar en Lost, blir jeg forbannet. Så du egentlig siste episode av sesong 4 ? Den oppklarte jo faktisk mye, og sesong 4 ble stående igjen som en knall sesong! Lost ble for dumt for meg litt uti sesong 2, men dersom det faktisk ble bra til slutt kan jeg vel kanskje se det opp igjen hele veien gjennom... Du kan sammenligne det litt med Prison Break. Seson 1 og 4 har vært de klart beste hittil, mens nr.2 og 3 ikke har imponert stort Da skal jeg slutte å prate om "drittserien" i Prison Break-tråden Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes Prison Break season to var bra jeg... likte ikke bare alt det med Bellick og han eks-politikisen som jagde de osv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wentworth Miller told a French tv channel called Canal +, in an interview, that Prison Break was going to end this season. He says that the whole crew knows it and that a fifth season would only be for the money and he doesn't want to be a part of this. Sorry for the English, I'm French Source: Canal+ via SeriesLive Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor i all verden putter de ikke en bevegelsesdetektor inni sammen med Scylla? Litt rart at de har alt av den nyeste teknologi innen lyd og varmedetektorer, men glemmer å sette inn en bevegelsesdetektor. Hadde blitt mye vanskeligere å komme inn da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Nå ble det jo utløst en alarm når Scylla ble flyttet. Endret 20. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wentworth Miller told a French tv channel called Canal +, in an interview, that Prison Break was going to end this season. He says that the whole crew knows it and that a fifth season would only be for the money and he doesn't want to be a part of this.Sorry for the English, I'm French Source: Canal+ via SeriesLive Han er så full av dritt, så han er med på sesong 1 - 4 fordi han er så edel og snill osv? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wow, Gretchen var skamdeilig i skoleuniformen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er så full av dritt, så han er med på sesong 1 - 4 fordi han er så edel og snill osv? Sukk. Eller fordi han synes han får være med på noe kult OG får penger for det, mens en fortsettelse ville KUN vært pengene (som han sier), mens kvaliteten på serien hadde sunket. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er ikke gitt, finnes skribenter der ute som kunne lagd en femte sesong som ville ha danka ut sesong 1 hva spenning angår, it's all about the right money for the right people. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Wow, Gretchen var skamdeilig i skoleuniformen! Ehh, nei? Hun passet ikke godt inn i en skoleuniform spør du meg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Wow, Gretchen var skamdeilig i skoleuniformen! Ehh, nei? Hun passet ikke godt inn i en skoleuniform spør du meg. Oh yes she did....! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Wow, Gretchen var skamdeilig i skoleuniformen! Ehh, nei? Hun passet ikke godt inn i en skoleuniform spør du meg. Ingen har noen gang tatt så feil som du gjør nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 det er noe som er fryktelig off med Gretchen spør du meg. Kanskje den uniformen tenner bare på gamle griser? Hvor gammel er du aleksanderro? hehe Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, 16 år her. Men er det bekreftet hvor mange episoder det skal være denne sesongen? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Husker ikke antallet, men er vel som de andre sesongene? Også skulle det være to bonusepisoder på slutten. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 det er noe som er fryktelig off med Gretchen spør du meg. Kanskje den uniformen tenner bare på gamle griser? Hvor gammel er du aleksanderro? hehe Det er vel kanskje deg det er noe galt med da, når alle syntes hun var deilig? Og nei, du må ikke være gammel gris for å syntes hun var deilig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå