PureChaos Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Haha, må si meg enig der. Mange brister, og irriterte meg også over at det var Michael som gikk over. Så for meg at det skulle bli Mahone, for hvis Michael visste hva de skulle gjøre, uten at de andre gjorde det, hadde det ikke vært altfor vanskelig å forklare det. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare meg som har fått jævlig sansen for Mahone i det siste? Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg gir egentlig litt blanke F i knirkelyder, nitrogenflasker og desibel. Er bare svært glad for at spenningsnivået i PB har økt mot standaren i sesong 1. Endelig en real cliffhanger som gjør at jeg muligens dropper eksamen i neste uke Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vært Mahone-fan lenge selv. Digger for eksempel den scenen i Sona, når han som slåss mot Michael tar fram våpen, og Mahone stepper inn og ordner opp Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vært Mahone-fan lenge selv. Digger for eksempel den scenen i Sona, når han som slåss mot Michael tar fram våpen, og Mahone stepper inn og ordner opp Enig. Var hvertfall der jeg ble skikkelig Mahone-fan. En av de beste karakterene i serien. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Herregud så spennende. Neste tirsdag kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En hyperspennende episode. Mahone er en kjempekarakter, sånne typer hjelper at serien blir bedre enn hva den faktisk er (sier ikke at PB er dårlig nei ). T-Bag er en annen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå gjelder det bare å holde seg borte fra diverse spoilersider en uke Ser at det allerede er spoilers oppe noen steder. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 T-bag og Mahone er de definitivt beste karakterene i serien. Likte måten T-bag oppførte seg i episoden. Han begynte å poengtere at han hadde fått seg et cruise, han tjente gode penger, og alt dette under et nytt navn. Det virket nesten som om T-bag var klar for å overta det lovlydige livet til Cole Pfeiffer! Og i tillegg fikk vi se Gretchen i naughty schoolgirl uniform Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 To viktige høydepunkter du nevner der også kanonkent ^^ Syns det er gøy med T-Bag som stadig går inn i rollen som Cole Pfeiffer. Virker som den talen han holdt fikk ham til å innse at han faktisk kan lykkes med noe ordentlig og lovlydig han også. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mest imponerende er hvordan han legger på seg den beintjukke sørstats drawlen. SJekk noen intervjuer med ham, og han snakker faktisk relativt streit yankee amerikansk. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 To viktige høydepunkter du nevner der også kanonkent ^^Syns det er gøy med T-Bag som stadig går inn i rollen som Cole Pfeiffer. Virker som den talen han holdt fikk ham til å innse at han faktisk kan lykkes med noe ordentlig og lovlydig han også. Men så var han ganske tydelig på slutten at han hadde en høne å plukke med Scofield. Så HELT lovlydig kan vi vel ikke kalle han enda Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Men hvordan fikser de det med at han går med protese? Hvordan foregår det filmtrikset? Eller har han faktisk mistet armen in real tilfeldigvis akkuratt da sesong 2 foregikk? Det ser jo ut som en ekte protese, ser ingen tegn til den ekte armen heller... Endret 20. november 2008 av Insty Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er nok en stiv "hanske". Har sett ham i flere filmer i ettertid hvor han har hatt begge hender. Han har blitt utrolig flink til å spille med en hånd da, i måten han bruker armen han har mistet en hånd på. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja. Utrolig imponerede. Men noen gode filmer du har sett han i? Noe du anbefaler? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han spiller i Hitman (som jeg synes var artig), iallefall. Har også sett at han skal spille i Transporter 3. Forøvrig spiller han også i 12 episoder av Carnivale, som jeg vil anbefale alle å se. En knallbra serie servert fra HBO. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tøft tøft. Det må sjekkes ut. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Typisk hvis scofield blir tatt i neste episode, så er det påan igjen for tiende gang å få noen ut fra fengsel. Prison break har blitt litt mye melket nå, synes de absolutt burde slutte denne sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Syns fortsatt det er samme spenning og fantastisk å se på. Kanskje la oss som fortsatt elsker det få mer også kan du slutte å laste ned/se det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå