Bebeluv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spennenede episode! Prison Break er ikke Prison Break lenger, men det er fortsatt veldig spennende. Synes bare at det med minen ble litt for lett å fikse. Bra vi fikk se Scylla. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har de fått alle kortene får å finne scylla da? Jeg mener de bare har 5/6. Er det ikke det siste kortet som er bak den veggen eller er det det scylla er? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Scylla er bak veggen. De mangler det siste kortet, Generalen sitt. Det skulle visstnok Gretchen sørge for å skaffe Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før.. tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden.. All hjelp tas med takk! Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før.. tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden.. All hjelp tas med takk! It's raining man xD Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før.. tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden.. All hjelp tas med takk! It's raining man xD det er vel ikke det sangen hetetr?! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser mer og mer ut til at denne sesongen er slutten for Prison Break Prison Break legges trolig ned Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser mer og mer ut til at denne sesongen er slutten for Prison BreakPrison Break legges trolig ned Neeeeeeiiiiiii... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det så farlig da? Synes de har holdt på lenge nok, hvor mye kunne de strengt tatt dratt det videre? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bedre å gi seg når de er på topp. En avslutning etter sesong 4 gjør PB til en fantastisk serie sett over hele linja. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Strålende! Hater serier som bare drar på seg mer og mer. På tide at Prison break gir seg nå Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare håper det blir en god slutt og vi får svar på spørsmålene vi alle sammen lurer på. Men om jeg forsto det riktig, så skal det være 22 episoder denne sesongen pluss to ekstra episoder? Isåfall har vi jo litt mer og kose oss med! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Irriterende at en sånn beskjed kommer nå som PB endelig har tatt seg opp. Sesong 2 og 3 falt ikke helt i smak hos meg. Men men. Det betyr jo at en annen serie får en gyllen sjanse! Det var jo snakk om at Terminator: TSCC skulle bli kansellert fordi det stjal seere fra PB. Sannsynligheten for det er vel liten nå. Kort sagt, synd, dårlig timing, men samtidig er det på tide. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå skal vi være takknemlig for en dobbeltepisode for avsluttning. PB har levd på en tynn tråd altfor lenge og det har nesten bare vært tortur av serien i god tid i å la den leve. I tillegg vil jo PB sende siste episode av Del 1 av S4 den 22 desember! Rett før jul, og da veldig rett før jul for å være en toppserie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Del 1? Altså vi kommer til og se mer til PB etter nyttår også? Uansett, dagens episode av konge som vanlig! Men helt på slutten, viste de ikke om den sensoren? De bør ihvertfall få ræven i gir! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Veldig bra episode, men de burde sett at den sto på en slags trykkplate eller noe Jeg anbefaler dere å se episode 12 sneakpeek-en, den var ikke noe spoilete at all, bare morsom Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fy faaaaaaaaen! Episoden kan da ikke ha sluttet slik? Jeg var så spent der, holdt på å pisse på meg! Denne episoden er et godt eksempel på hvorfor PB er så sinnsykt fantastisk kult For en genial plan! Lurer på hvordan Sarah skal få tak i kortet! Tipper at Michael visste at det kom til å utløse alarmen. Kanskje han gjorde det for å lure vekk vaktene fra The General og lokke ham ut? Et eller annet har han nok i tankene. Det er Michael, tross alt. Håper han har med seg en dummy scylla, som han kan gi til Teabag og Gretchen etterpå :!: Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Fy faaaaaaaaen!Episoden kan da ikke ha sluttet slik? Jeg var så spent der, holdt på å pisse på meg! Denne episoden er et godt eksempel på hvorfor PB er så sinnsykt fantastisk kult For en genial plan! Lurer på hvordan Sarah skal få tak i kortet! Tipper at Michael visste at det kom til å utløse alarmen. Kanskje han gjorde det for å lure vekk vaktene fra The General og lokke ham ut? Et eller annet har han nok i tankene. Det er Michael, tross alt. Håper han har med seg en dummy scylla, som han kan gi til Teabag og Gretchen etterpå :!: Michael er nok ikke så dum nei, tror det er noe bak det hele. Sara ser også ut til å ha en plan, lurer faktisk litt på om hun og Scofield har lagt en sammen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Veldig spennende episode...føltes som en EVIGHET da de holdt på med den broen...trodde jeg skulle daue før de kom over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå