alexpea22 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sesong 4 på vei nå, ja! Sarah kommer tilbake - confirmed!! Bagwell kommer seg ut!!! Mahone er skarpere enn noensinne!!!! Hvem finner Jason Lief først? Gretchen eller Scofield? Dette må være verdens beste serie. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sesong 4 på vei nå, ja! *spoiler hele veien* Please sett spoiler tag på. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 FOX har sluppet et par previews for dem som er interessert: Preview 1 Preview 2 Preview 3 Preview 4 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 FOX har sluppet et par previews for dem som er interessert: Preview 1 Preview 2 Preview 3 Preview 4 Tusen takk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Merker det på kroppen at sesong 4 er rett rundt hjørnet. Hva tror dere vil skje med Belick, Sucre og T-Bag de neste episodene? Ikke svar om du har lest spoiler. Endret 31. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg tror at Sucre dør, noe som er veldig synd. Eller så dør kanskje Bellick, han har vel strengt tatt ingenting å gjøre i serien lenger, med mindre de finner på noe veldig lurt. Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg håper og tror at ingen dør i løpet av de første episodene, men de nevnte personene opplever nok et h****, kanskje bortsett fraT-Bag, som lurer seg til noen privelegier. Blir spennende å se Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vel imorra braker det løs for oss nordmenn Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vel imorra braker det løs for oss nordmenn ....og Amerikanere. Sykt som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nei, det braker løs for Amerikanerne i kveld^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Her i Norge braker det løs for amerikanerne i natt. PS: Synd jeg drar til syden i natt før episoden er ute på nett, men jeg har lada opp mp3-spillern med musikk, tv og filmer til tusen. Så det får holde, er bare borte i ei uke så da blir det 3 episoder til meg da jeg kommer hjem tirsdag neste uke. Ettersom sesongstarten i år er to episoder akkurat som Heroes i år p.g.a. WGA-striken. Endret 1. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Blir skikkelig bra med dobbelepisode nå merker jeg Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Åååååh, har endelig fått tilbake den gode gamle prisonbreak følelsen. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg deler også samme good feelingen, endelig starter en av mine favorittserier opp igjen. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 når norsk tid kommer dette på tv i usa? Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 er det en amrikansk nettside som sender prison break gratis? når starter den i norge? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Som regel kommer vel pb episodene på torrentsider i 4 tiden om natta Se det på nettsider er som regel veldig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gleder meg skikkelig nå... Kommer til å bli en lang dag på skolen i morra.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gleder meg skikkelig nå... Kommer til å bli en lang dag på skolen i morra.... Har fri i mårra jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Som regel kommer vel pb episodene på torrentsider i 4 tiden om natta Se det på nettsider er som regel veldig dårlig kvalitet. Ikke den sida jeg laster fra. Jeg laster i HD 720p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå