Bebeluv Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mahone må nesten ha noen problemer i virkeligheten, siden han spiller så sinnsykt bra! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mahone må nesten ha noen problemer i virkeligheten, siden han spiller så sinnsykt bra! Har sett han spille i andre roller, og da oppfører han seg helt normalt. Isåfall klarer han og spille normalt når han skal det. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tweener var den beste karakteren! Han prøvde hele tiden å passe inn, var redd og du følte virkelig med han der inne i fengselet. Når Mahone drepte han var det det største sjokket noensinne... De skulle ut av bilen å strekke på føttene, så BOM-BOM! Pokker heller.. Håper Mahone dør grunnet drapet på Tweener og Haywire. Ikke missforstå. Jeg digger Mahone, men vil allikevel se han lide for det han har gjort. Jeg så aldri det store potensiale i Tweener. Irriterte meg litt i grunn. At du vil se Mahone lide, kan jeg rett og slett ikke fatte. Jeg vil se han lide fordi han har drept mange folk - folk som ikke fortjente det. Fordi sønnen hans dør, gir det ikke meg synet på Mahone som den tiligitte engel, en innvirkning som tydeligvis en god del folk på forumet her har fått (?). Mahone bør "lide" for det han har gjort i fengsel, uansett om sønnen hans er død eller ei. Han burde tenkt på konsekvensene av jobben før han ble innvolvert i det isåfall. Det holder ikke med en unnskyldning på grunnlag av at de drepte sønnen hans. Og jeg synes forferdelig synd på Mahone, men forferdelig synd på alle Mahone har drept også. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ThaDuckMan har jo helt klart et poeng. En mann som har drept flere mennesker skal da ikke få slippe fengsel, selvom han har mistet sin sønn og muligens angrer i etter tid. Lide er kanskje et feil ord, men at han fortjener fengsel kan vel ingen si noe imot. Det tror jeg da alle fatter. Men uansett, som jeg har sagt tidligere, jeg digger Mahone og det allerede fra sesong 2 ! ! tobn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 En mulighet kan jo være at han tar selvmord etter han er ferdig med det som er viktig for han. Hele familien hans er jo drept, virker som om det eneste som motiverer han er å ta Wyatt. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ThaDuckMan har jo helt klart et poeng. En mann som har drept flere mennesker skal da ikke få slippe fengsel, selvom han har mistet sin sønn og muligens angrer i etter tid. Lide er kanskje et feil ord, men at han fortjener fengsel kan vel ingen si noe imot. Det tror jeg da alle fatter. Men uansett, som jeg har sagt tidligere, jeg digger Mahone og det allerede fra sesong 2 ! ! tobn Digger Mahone også, og han ble jo presset av The Company, så vidt jeg har forstått..drep elr bli drept. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) En mulighet kan jo være at han tar selvmord etter han er ferdig med det som er viktig for han. Hele familien hans er jo drept, virker som om det eneste som motiverer han er å ta Wyatt. Pam er da fortsatt i live? Endret 27. oktober 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan ser sendeskjemaet ut framover? Hører rykter om at neste ep kommer 3. nov? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hvordan ser sendeskjemaet ut framover? Hører rykter om at neste ep kommer 3. nov? Det er ingen episode i natt/morgen nei. Må nok vente en uke til. Sendeskjemaet jeg har fra myepisodes.com: 03-Nov-2008 S04E09 Greatness Achieved 10-Nov-2008 S04E10 The Legend 17-Nov-2008 S04E11 Quiet Riot 24-Nov-2008 S04E12 Selfless Endret 27. oktober 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Neste ep. blir vist 3. nov. ja, så blir å se den på tirsdagen. Og ja, Pam er i live. EDIT: bra å se det er ingen pause 4 uker framover etter denne ja. Endret 27. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Faen da, jeg som ville ha PB denne uka også. Oh well :\ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Blæh. Hater uker uten PB! Gleder meg også til å se hvordan de tar seg av Wyatt.... Jeg gjetter at han enten vil rømme, eller så vil han bli drept av Mahone. Resten av gjengen vil overlevere han til politiet? Næh. Dette går så dypt at The Company ville ha fått han ut easy as pie. Da er det bare å spenne beltene å klare båndbredden til 3. nov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Med mindre du skal til USA før den datoen så er datoen 4. nov for oss Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Enda en uke uten PB.. Masse andre serier med pause i dag og. nedtur Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jepp, uken er ikke den samme uten pb. Ekstra drit det ble pause akuratt nå, alt var jo så spennende. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjedelig med disse pausen... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) De trenger litt tid på finne ut hva de skal gjøre med Wyatt serru Endret 28. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det er noe dritt med disse pausene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Njaaa. Får spenningen opp enda mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå