WheelMan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Veit om jeg skulle ledd eller grått, hvis plutselig area 51 og aliens skulle bli blanda inn Her i gården hadde det blitt en god blanding tror jeg Endret 23. oktober 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ok, nok tull nå karer og jenter. Scylla er kort og enkelt den informasjonen som finnes i de kortene, informasjon om alle agenter og operasjoner tilknyttet The Company. Det Generalen sa ang. å flytta Scylla skaper selvsagt forvirring. Vi må bare smøre oss med tålmodighet, lese/høre det som blir lagt ut om kommende episoder og glede oss til ukene fremover. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har du sett siste episode? Gretchen sier ganske tydelig: "It's funny how you all think Scylla is the company's black book" eller noe i den duren. åpenbart at det er mer enn en liste over agenter og operasjoner. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er ikke det generalen sa som skaper forvirring, Myst. Poenget er at Gretchen sa at Scylla er mer enn the company's black book. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har du sett siste episode? Gretchen sier ganske tydelig: "It's funny how you all think Scylla is the company's black book" eller noe i den duren. åpenbart at det er mer enn en liste over agenter og operasjoner. Hun sa vel "It's funny how you all think Scylla is just the company's black book" Så Scylla inneholder altså all sensitiv informasjon om The Company, men dette er antakelig ingenting sammenlignet med hva det i tillegg er. Det sier seg jo selv. Hvorfor skulle The Company samle all informasjon de ikke, på noen måte, kan la andre få vite i et system ? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Synes heller ikke noe særlig synd på Roland. Han fikk som fortjent. Trodde han ærlig talt at han Wyatt skulle la ham slippe unna? Utrolig digg at de tok han og til slutt forresten! Mahone er tøff altså. Prøver å ikke like T-Bag men han sier så mye bra :!: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Selvsagt har jeg sett siste episde, og i tillegg undersøkt hva mer Scylla kan være! Takk Mojo. Foreløpig vet ingen mer enn det vi har fått opplyst, så det jeg skriver er ikke feil på noen måte. Prøvde å få tråden tilbake til litt mer seriøs diskusjon. Lenke til kommentar
r0lf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Drepte de Wyatt? Er litt forvirra om han døde eller stakk av etter å ha fått seg noen på tygga... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 De tok han vel med seg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, tok han med seg. Er ikke død enda. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Å drepe jævelen overlater de til Mahone Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så episoden for to dager siden, og Sesong 4 har hevet seg skikkelig fra 3 selv om jeg syns også 3 var bra. Var fortjent det som skjedde med Roland, men samtidig så synes jeg litt synd på han måten han daua på. Håper Mahone tar sin hevn på Wyatt, digger Mahone. En utrolig bra karakter, kanskje den beste i hele serien med T-Bag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er helt enig. Mahone og T-Bag er vel de best karakterene i hele serien Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, gleder meg. Er det ikke litt naivt å tro at Mahone klarer å drepe Wyatt uten komplikasjoner? Jeg synes iallefall det ville vært litt skuffende om den store bamsen ble tatt så lett. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Definivt. Er redd han har kontrakt sesongen ut. Lenke til kommentar
Alesle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bra episode denne gangen òg! Likte da de endelig tok Wyatt! Men i følge denne siden kommer ikke episode 9 før om 2 uker... Veldig irriterende med slike pauser, noen som vet grunnen til avbrekket denne gangen? Fox sender World Series (sluttspillet i MLB (baseball)) i oktober og november, og noen ganger "krasjer" det med PB, noe som gjør at det innimellom går 2 uker mellom 2 episoder. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bra episode denne gangen òg! Likte da de endelig tok Wyatt! Men i følge denne siden kommer ikke episode 9 før om 2 uker... Veldig irriterende med slike pauser, noen som vet grunnen til avbrekket denne gangen? Fox sender World Series (sluttspillet i MLB (baseball)) i oktober og november, og noen ganger "krasjer" det med PB, noe som gjør at det innimellom går 2 uker mellom 2 episoder. Det gjør jo vondt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Syns PB begynner å bli litt veldig klisjefyllt :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det ikke litt naivt å tro at Mahone klarer å drepe Wyatt uten komplikasjoner? Jeg synes iallefall det ville vært litt skuffende om den store bamsen ble tatt så lett. De har jo fanget ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå