-iL- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vanvittig episode igjen. Roland fikk forsåvidt det han fortjente, men likevel trist at han døde. Likte måten Sara taklet Gretchen på, Lincs' forholdsvis geniale plan (i samspann med Michael) de ikke fikk prøvd, og at de fikk tak i Wyatt. Prison Break er rett og slett heftig for tiden. Uff, trodde aldri at jeg skulle si det, men syntes litt synd på dumme Roland mot slutten. Min favorittscene var da Wyatt ble tatt. Hadde blitt enda bedre om Mahone hadde fått drept den ekle rotta... Er det andre enn meg, som er mektig lei av Susan/Gretchen?? Håper hun forsvinner snart! Herlig episode. Flott at de endelig fikk has på Wyatt. Sympatiserte også med Roland på slutten, men som man sår høster man. Gleder meg til neste episode. PB har tatt seg kraftig opp etter en svak tredjesesong. Er dere for noen blautfisker da? Herlig at han fikk som fortjent. Han gjorde ikke annet enn å være annoying og letet febrilskt etter måter å hindre gutta på. Hadde ikke ett spor sympati for han. Gretchen er faen steike meg en kald fisk. Tipper Sara går en vond fremtid (=ingen) hvis hun prøver seg på hu. T-bag eier som vanlig. Hvor mye man tråkker på T-bag, så kommer han alltid opp igjen! for en ål! Synd med nok en pause, men passer meg bra, er så mye annet å se på, så for catche opp litt Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Likte når Xing spurte Gretchen om hun het Susan, og T-bag får fnatt mens han ligger der. Susan er jo som kjent hans tidligere kone og han har jo t.o.m fått en hore til å spille Susan i Panama. "SusiQ". Kanskje Teddy blir keen på Gretchen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fantastisk episode! MEn hvorfor enda en pause?:O Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Likte når Xing spurte Gretchen om hun het Susan, og T-bag får fnatt mens han ligger der. Susan er jo som kjent hans tidligere kone og han har jo t.o.m fått en hore til å spille Susan i Panama. "SusiQ". Kanskje Teddy blir keen på Gretchen. Den tengte jeg ikke på. Kanskje T-bag og "Susan" blir et par... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jepp det skal de. Og ja, episoden var knall den EDIT: Svar til aleksanderro Endret 22. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er det jeg har sagt hele tiden. Mahone banker Wyatt any day. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tøff episode! Men tror dere det var meningen fra starten av sesong 4 at scylla skulle være mer enn svarteboka til the company? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Sa Gretchen hva Scylla var (i tillegg til svarteboka)? Og hva er egentlig ei svartebok? Endret 22. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, det sa hun ikke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En svartebok er egentlig en trolldomsbok med magiske formler og slikt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En svartebok er egentlig en trolldomsbok med magiske formler og slikt. Men i dette tilfellet kan det sammenlignes med en bok lærerinna mi hadde på barneskolen. En bok hun skrev ned alt det gale vi gjorde. Svarteboka til The Company må vi tro inneholder all konfidensiell informasjon. Alt The Company har gjort og samtlige navn og nettverk. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, absolutt. Om de blander magi og trylleri inn i PB hadde det blitt for dumt. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, absolutt. Om de blander magi og trylleri inn i PB hadde det blitt for dumt. Næh.. Sara og Michael er da magi. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, absolutt. Om de blander magi og trylleri inn i PB hadde det blitt for dumt. Næh.. Sara og Michael er da magi. Jepp. Hot fugitive sex. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, absolutt. Om de blander magi og trylleri inn i PB hadde det blitt for dumt. Næh.. Sara og Michael er da magi. Jepp. Hot fugitive sex. Haha. Nice kveldslatter der Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er nok noe mer enn en svartebok utifra det Gretchen sa til TBag. Hva er jeg utrolig nysgjerrig på. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er nok noe mer enn en svartebok utifra det Gretchen sa til TBag. Hva er jeg utrolig nysgjerrig på. hørtes ut som det var en person.... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tenkte øyeblikkelig en form for våpen jeg. Biologisk eller atom etc, men slo det fort fra meg. Det er nødt til å være noe med ganske ekstreme konsekvenser hvis det kom ut, så regner nesten med at det er the black book + noe annet. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Kanskje det er oppskrifta på Coca Cola!! Frå spøk til alvor, det kan jo vera topphemmeleg informasjon, som alt i frå 9/11, Kennedy-drapet, Area51 etc. Det hadde vore noko! Endret 23. oktober 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Veit om jeg skulle ledd eller grått, hvis plutselig area 51 og aliens skulle bli blanda inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå