Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Vanvittig episode igjen.

Roland fikk forsåvidt det han fortjente, men likevel trist at han døde. Likte måten Sara taklet Gretchen på, Lincs' forholdsvis geniale plan (i samspann med Michael) de ikke fikk prøvd, og at de fikk tak i Wyatt. Prison Break er rett og slett heftig for tiden.

Uff, trodde aldri at jeg skulle si det, men syntes litt synd på dumme Roland mot slutten. Min favorittscene var da Wyatt ble tatt. Hadde blitt enda bedre om Mahone hadde fått drept den ekle rotta...

Er det andre enn meg, som er mektig lei av Susan/Gretchen?? Håper hun forsvinner snart!

Herlig episode. Flott at de endelig fikk has på Wyatt. Sympatiserte også med Roland på slutten, men som man sår høster man. Gleder meg til neste episode. PB har tatt seg kraftig opp etter en svak tredjesesong.

Er dere for noen blautfisker da?

Herlig at han fikk som fortjent. Han gjorde ikke annet enn å være annoying og letet febrilskt etter måter å hindre gutta på.

Hadde ikke ett spor sympati for han.

Gretchen er faen steike meg en kald fisk. Tipper Sara går en vond fremtid (=ingen) hvis hun prøver seg på hu.

T-bag eier som vanlig. Hvor mye man tråkker på T-bag, så kommer han alltid opp igjen! for en ål!

Synd med nok en pause, men passer meg bra, er så mye annet å se på, så for catche opp litt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte når Xing spurte Gretchen om hun het Susan, og T-bag får fnatt mens han ligger der. Susan er jo som kjent hans tidligere kone og han har jo t.o.m fått en hore til å spille Susan i Panama. "SusiQ". Kanskje Teddy blir keen på Gretchen.

Den tengte jeg ikke på. Kanskje T-bag og "Susan" blir et par...

Lenke til kommentar
En svartebok er egentlig en trolldomsbok med magiske formler og slikt.

Men i dette tilfellet kan det sammenlignes med en bok lærerinna mi hadde på barneskolen. En bok hun skrev ned alt det gale vi gjorde. Svarteboka til The Company må vi tro inneholder all konfidensiell informasjon. Alt The Company har gjort og samtlige navn og nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...