Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein ting: Korleis skal dei få ut innhaldet av korta når dei ikkje lengre har den derre devicen som vart inndregen i Las Vegas? Det er jo ikkje akkurat ein USB-minnepenn dei vil ha tak i..

 

Edit (sjå spoiler):

og no er jo Roland dau, så dei får jo heller ikkje laga ein ny device...

 

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Det finnes lesere som kan kopiere kortet (ikke trådløst), og det er sikkert ikke vanskelig å få tak i. Whistler brukte det i første episode. Er bare litt vanskelig å kopiere uten at de merker det, når de må ha kortet.

 

Generalen sa at de skulle flytte Scylla. Tror dere han mente sitt eget kort, alle kortene eller den tingen som kan decrypte kortene?

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Generalen sa at de skulle flytte Scylla. Tror dere han mente sitt eget kort, alle kortene eller den tingen som kan decrypte kortene?

 

Eg trur han meinte tingen som kan dekryptere korta. Forresten (sjå spoiler):

Eg lurar verkeleg på kva Scylla eigentleg er for noko, ettersom Gretchen småflira av at alle trudde at Scylla berre var The Companys "Black book".

 

 

Lenke til kommentar

Heftig episode. Roland fikk som han fortjente, og selv om det var bittelitt synd på ham på slutten, så var det såpass selvforskyldt at jeg ikke følte allverdens sympati. Scenen når Mahone kom bakfra og fikk has på Wyatt var den beste i hele episoden, jeg jubla meg gjennom, og det var nesten synd de ikke fikk knerta han der og da. Men det kommer nok etterhvert, og jeg håper det er Mahone som får gjøre det. Heier så utrolig mye på han nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...