WheelMan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Prison Break S04E08 2008-10-21 01:03:25 Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vanvittig episode igjen. Roland fikk forsåvidt det han fortjente, men likevel trist at han døde. Likte måten Sara taklet Gretchen på, Lincs' forholdsvis geniale plan (i samspann med Michael) de ikke fikk prøvd, og at de fikk tak i Wyatt. Prison Break er rett og slett heftig for tiden. Lenke til kommentar
r0lf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bra episode i dag også. Dog ikke like bra som de tre forrige da. Liker ikke dette (klipp fra neste episode): http://www.fox.com/prisonbreak/toyota/ Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bra episode denne gangen òg! Likte da de endelig tok Wyatt! Men i følge denne siden kommer ikke episode 9 før om 2 uker... Veldig irriterende med slike pauser, noen som vet grunnen til avbrekket denne gangen? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det beste med episoden var når T-bag bitchslappa ho resepsjonisten! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Men i følge denne siden kommer ikke episode 9 før om 2 uker... Veldig irriterende med slike pauser. På hjemmesida til Prison Break står det at det er 13 døgn igjen til neste episode, så da går jeg ut fra at det ikke kommer en ny episode i neste uke Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For å ende debatten, så er det bekreftet at det er ingen episode neste uke. Nest episode blir vist 3. november i USA. Tvtorrents, epguides, hjemmesiden, alle kilder sier det så. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uff, trodde aldri at jeg skulle si det, men syntes litt synd på dumme Roland mot slutten. Min favorittscene var da Wyatt ble tatt. Hadde blitt enda bedre om Mahone hadde fått drept den ekle rotta... Er det andre enn meg, som er mektig lei av Susan/Gretchen?? Håper hun forsvinner snart! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 nei. eid når Gretchen bare lo av Don Self, når han hakka løs på hu. ellers en bra episode. Roland fikk som fortjent, det samme med Wyatt, selvom jeg digger hvor kald han er. rå imo tobn Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det beste var når de fikk tak i Wyatt! Endelig fikk Mahone ut litt av hatet sitt, og jeg regner med det ender med at det er han som dreper han. På en annen side er jeg enig med det dere sier. Jeg likte han også, siden han var så ekstremt kald og rå. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Trailer for neste episode: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hos IMDB står det skal komme ny episode 27 October 2008 http://www.imdb.com/title/tt0994505/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Herlig episode. Flott at de endelig fikk has på Wyatt. Sympatiserte også med Roland på slutten, men som man sår høster man. Gleder meg til neste episode. PB har tatt seg kraftig opp etter en svak tredjesesong. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ein ting: Korleis skal dei få ut innhaldet av korta når dei ikkje lengre har den derre devicen som vart inndregen i Las Vegas? Det er jo ikkje akkurat ein USB-minnepenn dei vil ha tak i.. Edit (sjå spoiler): og no er jo Roland dau, så dei får jo heller ikkje laga ein ny device... Endret 21. oktober 2008 av Frigata Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det finnes lesere som kan kopiere kortet (ikke trådløst), og det er sikkert ikke vanskelig å få tak i. Whistler brukte det i første episode. Er bare litt vanskelig å kopiere uten at de merker det, når de må ha kortet. Generalen sa at de skulle flytte Scylla. Tror dere han mente sitt eget kort, alle kortene eller den tingen som kan decrypte kortene? Endret 21. oktober 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Generalen sa at de skulle flytte Scylla. Tror dere han mente sitt eget kort, alle kortene eller den tingen som kan decrypte kortene? Eg trur han meinte tingen som kan dekryptere korta. Forresten (sjå spoiler): Eg lurar verkeleg på kva Scylla eigentleg er for noko, ettersom Gretchen småflira av at alle trudde at Scylla berre var The Companys "Black book". Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Heftig episode. Roland fikk som han fortjente, og selv om det var bittelitt synd på ham på slutten, så var det såpass selvforskyldt at jeg ikke følte allverdens sympati. Scenen når Mahone kom bakfra og fikk has på Wyatt var den beste i hele episoden, jeg jubla meg gjennom, og det var nesten synd de ikke fikk knerta han der og da. Men det kommer nok etterhvert, og jeg håper det er Mahone som får gjøre det. Heier så utrolig mye på han nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hos IMDB står det skal komme ny episode 27 October 2008 http://www.imdb.com/title/tt0994505/ Dessverre er det rett og slett bare feil. IMDB er ikke det mest oppdaterte med TV-serier, heller filmer. Altså, det er nesten ikke diskutabelt når det står på fox/prisonbreak siden at det er 12 dager (++) til neste episode Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hæ? Skal de ha enda en kort pause på 2 uker? Ellers var det en konge episode som vanlig! Endret 22. oktober 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå