esoteric Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 * ..er det verdt å se sesong 4? Det er verdt det... hva har du og tape? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 En ting jeg lurer på ang siste episode. Hvordan kom Mahone seg ned i det rommet i det GATE bygget? Scofield drev jo og skjærte opp teppet og vinylgulvet :/ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Når det er en "gang" med andre rom o.s.v er det jo klart at det er meningen at folk skal kunne gå der uten å bruke den luka. Det så nok Scofield på blueprinten. Men da er spørsmålet hvorfor gikk ikke alle den alternative vei hvis det var lettere? Kanskje den var enklere hvis man var alene...ikke godt å si...Tenker på eventuelt komme forbi vakter eller noe i den duren Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener jeg har sett Episode 7 - Men ifølge førstepost så kommer ikke den før til tirsdagen (Who is right?) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener jeg har sett Episode 7 - Men ifølge førstepost så kommer ikke den før til tirsdagen (Who is right?) Jeg har også sett episode 7, det er vel 8'ern som kommer på mandag/tirsdag.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener jeg har sett Episode 7 - Men ifølge førstepost så kommer ikke den før til tirsdagen (Who is right?) Jeg har også sett episode 7, det er vel 8'ern som kommer på mandag/tirsdag.. Goody, Meg vs Internett 1 - 0 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dammit, Gretchen er ikkje like hot som ho var i Panama.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mener jeg har sett Episode 7 - Men ifølge førstepost så kommer ikke den før til tirsdagen (Who is right?) Jeg har også sett episode 7, det er vel 8'ern som kommer på mandag/tirsdag.. Goody, Meg vs Internett 1 - 0 Haha, idiot. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ops, beklager Kun ett bevis av trøttheten min på skolen. Skal prøve å få oppdatert førsteposten med korrekt sendeskjema i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Dammit, Gretchen er ikkje like hot som ho var i Panama.. Kommer sikkert av at hun har sittet i et slags isolat atskilt fra mennesker i mange dager Blir sikkert bedre etter hvert.. Endret 18. oktober 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mener jeg har sett Episode 7 - Men ifølge førstepost så kommer ikke den før til tirsdagen (Who is right?) Jeg har også sett episode 7, det er vel 8'ern som kommer på mandag/tirsdag.. Goody, Meg vs Internett 1 - 0 Haha, idiot. Just Cuz Am Better? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Uhm, sure. Anyways, jeg bruker denne siden her for å holde meg oppdatert. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvor har det egentlig blitt av Lj? Står helt stille for meg nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Haha, sant det. Har ikke peiling, de har ikke nevnt han en gang Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Han og Sofia er fortsatt i Panama. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Han og Sofia er fortsatt i Panama. smaaaaart... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Synes ikke man ser så mye til LJ lenger. Han var jo noenlunde sentral i den förste sesongen, deretter forsvant han jo nesten helt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Selvfølgelig, sesong 1 handlet jo om å få ut faren hans fra fengslet. Nå er det oppgjøret mellom Michael og kompaniet som er hovedsak. LJ og Sophia har ikke noe å bidra med og derfor syns jeg også det er like greit de ikke er med. De får bare nyte ferien Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 AAAAH prison break I DAG etter 2 ukers pause! Blir deilig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da var den ute 15 min så er det time for prison break! (Dessverre blir det ikke HD denne gangen siden jeg er tross alt våken og desperat å se den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå