cavumo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jeg fant den ut, burde kanskje tat en edit. Men er enig at den på PB var mye fetere, så si ifra hvis du finner den. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingen Prison break på tirsdag Blir en uke til vi ser den neste. Blir vist 20. okt i USA, så blir å laste ned tirsdag 21. okt Uff. Og nå som det ble så spennende, typisk. AAAAARRRGH! Dobbel AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhh! Hvorfor blir det ikke ny episode? DET ER JO PRISON BREAK SOM FÅR MEG IGJENNOM UKAAAAAaaaaaaaaaaaa! Trippelarghhh! Nå som ting begynte å bli bra, ikke perfekt. Men bra!! Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Det har seg slik at amerikanerne er glad i sporten baseball. Og FOX har senderetten til MLB Playoff. Kan ikke klandre dem der, men de KUNNE jo sendt på et annet tidspunkt. Det en kan gjøre, er selvsagt å vente til torsdag og Prison Break S4 med norske undertekster på TV3. For dårlige oversettelser om ikke annet.. Endret 13. oktober 2008 av Hardcore100% Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 What hardcore 100% , ? Sesong 4 starter jo i norge nå, jeg orker da ikke følge med på alt engang til. hehe. synes prison break er shit spennans nå som det har gått litt inn i det. men i starten var det sært. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Pause denne uken desverre :/ Sammen med TSCC Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ingen Prison break på tirsdag Blir en uke til vi ser den neste. Blir vist 20. okt i USA, så blir å laste ned tirsdag 21. okt Uff. Og nå som det ble så spennende, typisk. AAAAARRRGH! Dobbel AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhh! Hvorfor blir det ikke ny episode? DET ER JO PRISON BREAK SOM FÅR MEG IGJENNOM UKAAAAAaaaaaaaaaaaa! Trippelarghhh! Nå som ting begynte å bli bra, ikke perfekt. Men bra!! Quadaraargghhhh!!! Hater når det kommer uker uten episoder 4- 8 - 20 Oct 08 The Price4- 9 - 27 Oct 08 - Greatness Achieved 4-10 - 03 Nov 08 - The Legend 4-11 - 10 Nov 08 - Quiet Riot 4-12 - 17 Nov 08 - Selfless 4-13 - ?? Nov 08 - Deal Or No Deal 4-14 - 01 Dec 08 - Just Business Endret 14. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Helvete heller. Nå som jeg faktisk gledet meg til Prison Break for en gangs skyld og, med en gang oppturen kommer, så er det pause. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 + ingen CL, life's a bitch Night Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Typisk. Hadde gledet meg til å sette meg i sofaen å se PB. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 rart at dette kommer som overaskelse på folk? bruk denne: http://www.pogdesign.co.uk/cat/index.php Premiere på ny serie i gå "My own worst enemy" Den skal jeg sjekke ut iallefall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke startet på sesong 4 ennå og hadde ikke tenkt å gjøre det, men jeg merker faktisk at jeg savner gjengen. Så spørsmålet mitt, uten å få noe spoilet, er det verdt å se sesong 4? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvis du likte de tre første sesongene, ja det er verdt det. Følte du derimot at det var nok etter 3 sesonger, og at det burde endt der...tja, kanskje du burde la det være med det. Men sesong 4 har startet friskt og bra etter min mening hvertfall. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bare prøv å se du, vi vet ikke om det er verdt det for deg Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var altfor mange løse tråder etter 3 sesongen til at de kunne stoppet der. De kunne derimot fint ha stoppet etter 2, og PB ville da ha stått som en av de bedre seriene gjennom tidene. Men for all del. Ikke meg imot at de fortsatte. PB er stor underholdning. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok, takk for svarene. Tror det blir til at jeg tar meg et raid for å hente meg inn når jeg får tid. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er PB tilbake neste uke nå, da? Eller er det ENDA en? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Blir kanskje litt off-topic men må bare meddele at jeg har nettopp sett ferdig The longest yard på TV (ble kanskje 4. eller 5. gang) og likevel beundrer hvor god William Fichtner er hver gang. Det er noe ved ham som gjør ham så bra som lovens gode arm. Han passer så bra til sterke karakterer. Var godt å se ham i The Dark Knight også, selv om den var en birolle. Edit: Svar til over: Skal ikke vente mer nei, til tirsdagen blir det kos foran skjermen Endret 16. oktober 2008 av Myst Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er PB tilbake neste uke nå, da? Eller er det ENDA en? Sjekk ut myepisodes.com. Kalender som følger amerikansk sendeskjema. kan legge til akkurat de seriene du vil ha. Ser slik ut for meg: Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat sett et klipp fra den kommende episoden, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå