Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen Prison break på tirsdag :( Blir en uke til vi ser den neste. Blir vist 20. okt i USA, så blir å laste ned tirsdag 21. okt :( Uff. Og nå som det ble så spennende, typisk.

AAAAARRRGH!

Dobbel AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhh!

Hvorfor blir det ikke ny episode? DET ER JO PRISON BREAK SOM FÅR MEG IGJENNOM UKAAAAAaaaaaaaaaaaa!

Trippelarghhh!

Nå som ting begynte å bli bra, ikke perfekt. Men bra!!

Lenke til kommentar

Det har seg slik at amerikanerne er glad i sporten baseball. Og FOX har senderetten til MLB Playoff. Kan ikke klandre dem der, men de KUNNE jo sendt på et annet tidspunkt.

Det en kan gjøre, er selvsagt å vente til torsdag og Prison Break S4 med norske undertekster på TV3. For dårlige oversettelser om ikke annet..

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar

Ingen Prison break på tirsdag :( Blir en uke til vi ser den neste. Blir vist 20. okt i USA, så blir å laste ned tirsdag 21. okt :( Uff. Og nå som det ble så spennende, typisk.

AAAAARRRGH!

Dobbel AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhh!

Hvorfor blir det ikke ny episode? DET ER JO PRISON BREAK SOM FÅR MEG IGJENNOM UKAAAAAaaaaaaaaaaaa!

Trippelarghhh!

Nå som ting begynte å bli bra, ikke perfekt. Men bra!!

Quadaraargghhhh!!!

Hater når det kommer uker uten episoder :p

4- 8 - 20 Oct 08 The Price

4- 9 - 27 Oct 08 - Greatness Achieved

4-10 - 03 Nov 08 - The Legend

4-11 - 10 Nov 08 - Quiet Riot

4-12 - 17 Nov 08 - Selfless

4-13 - ?? Nov 08 - Deal Or No Deal

4-14 - 01 Dec 08 - Just Business

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Var altfor mange løse tråder etter 3 sesongen til at de kunne stoppet der. De kunne derimot fint ha stoppet etter 2, og PB ville da ha stått som en av de bedre seriene gjennom tidene. Men for all del. Ikke meg imot at de fortsatte. PB er stor underholdning.

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt off-topic men må bare meddele at jeg har nettopp sett ferdig The longest yard på TV (ble kanskje 4. eller 5. gang) og likevel beundrer hvor god William Fichtner er hver gang. Det er noe ved ham som gjør ham så bra som lovens gode arm. Han passer så bra til sterke karakterer. Var godt å se ham i The Dark Knight også, selv om den var en birolle.

Edit: Svar til over: Skal ikke vente mer nei, til tirsdagen blir det kos foran skjermen :wee:

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...