Dødskalkunen Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Skal han bryte seg inn i denne sesongen? Nei, han skal ta knekken på the Company. Jeg såg på den siste promoen som var postet, midt i filmen så sto det " BREAK IN"... "Break in the new season - Prison Break" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Bare tiden vil vise hva som skjer. Men er jo noe med det at både Sucre, Bellick og T-Bag er i Sona fortsatt, og siden T-Bag har boka til Whistler vil han nok spille en viktig rolle for Michael. Personlig håper jeg IKKE de bruker for mye tid på å få folk inn og ut av fengsel denne sesongen. Selv om serien heter Prison Break, så har det blitt nok av det nå. Endret 24. juli 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Generic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) ok Endret 24. juli 2008 av Generic Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sucre, T-Bag og Bellick er sansyneligvis ute av fengselet når vi retunerer til Prison Break i S4. Ifølge flere spoilere starter sesongen med Michael på et hotellrom i Los Angeles, en måned etter S3. Det er sagt at "blanks" vil bli fylt med blant annet flashbacks. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sucre, T-Bag og Bellick er sansyneligvis ute av fengselet når vi retunerer til Prison Break i S4. Ifølge flere spoilere starter sesongen med Michael på et hotellrom i Los Angeles, en måned etter S3. Det er sagt at "blanks" vil bli fylt med blant annet flashbacks. Høres meget bra ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Prison Break S4 Teaser: "Teddy`s back" Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Prison Break S4 Teaser: "Teddy`s back" - Can I help you? - With that smile you already have. Haha, godt å se mer fra T-Bag. Endret 28. juli 2008 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Haha jeg er rimelig sikker på at T-Bag kommer til å samarbeide med Gretchen spesielt siden hun er en tøff dame og er Scofield`s sin største fiende nå bortsett fra Whistler. Mahone er jo åpenbart en spion for Michael. Edit: Ja, gretchen og T-Bag har scener sammen! There will be scenes with T-Bag and Gretchen. Source: SpoilerTV Endret 30. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Mahone er jo åpenbart en spion for Michael. Har du lest det noen plasser? Jeg vil ikke ha kilde, bare ja eller nei. Endret 30. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Nei, men i en av promoene så forteller Mahone Michael innside-ting angående The Company. F. eks en "blackbox" som lister alle agentene dems, pluss at vi ser han samarbeide med han nye agenten som skal styrte The Company sammen med Michael og gjengen. Endret 30. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Se filmen hos Youtube Ny lita promo med første møte Michael har med Don, og en liten bit med Bellick og Sucre med "gadget/data-fyren" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 1. september kan ikke komme fort nok!!! Er det lurt å se videosnuttene da tro? Eller vil man glede seg så mye mer at man blir gal??? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er så fantastisk rævva at de valgte den skuespilleren til å spille politiagenten Don.. Klarer ikke å forestille meg han i andre roller enn i komedier og ellers andre useriøse filmer og tv-serier... Uff og uff.. Får håpe både han og jeg klarer å omstille oss og at det vil fungere i denne settingen... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 1. september kan ikke komme fort nok!!! Natt til 2. september faktisk her i Norge. Kun tre uker igjen nå! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Gleder meg!!!! Fy faen som jeg gleder meg Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som vet om det finnes noen countdown side til sesong 4? husker det var slike countdows til tidligere sesonger.. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Noen som vet om det finnes noen countdown side til sesong 4? husker det var slike countdows til tidligere sesonger.. her Endret 17. august 2008 av Generic Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gleder meg, men det blir spennende og se om de klarer å holde pulsen din på like høyt nivå som under tidligere sesonger. Ut av det jeg har sett i promoene så virker det som om PB har tapt seg litt, og det som er særlig latterlig er at sarah kommer tilbake, og et hevntokt er ikke helt michael scofield. En vanskelig oppgave og holde serien like bra, men hvem vet, kansje fox klarer det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare noen dager igjen nå..... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal bli herlig når Prison Break fronter skjermen igjen, hvis serien begynner 1.september i USA, kommer den nok ikke til Norge før på nyåret eller? Glad det finnes torrents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå