Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Og angående Sara; hvorfor i alle dager er hun med i gruppen i det hele tatt? Hun er ikke dømt eller mistenkt i noen som helst sak, og Don Self kan vel fint ordne noe trygt og bra for henne inntil Michael og teamet har fullført dette Scylla greiene. DA kunne hun kommet inn i plottet igjen synes jeg. :)

Hun VIL det selv, hun vil være med å ta knekken på the Company. Hun vil ta igjen for det de gjorde mot henne.

Jaujau, men med tanke på hva Kellerman og Gretchen har gjort med henne, ville det ikke vært trygt å gjemme seg litt i skyggene inntil ihvertfall "Oppdrag Scylla" ble utført?

Hun har vel innsett at det ikke nytter å gjemme seg. Hun er ikke trygg noe sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og angående Sara; hvorfor i alle dager er hun med i gruppen i det hele tatt? Hun er ikke dømt eller mistenkt i noen som helst sak, og Don Self kan vel fint ordne noe trygt og bra for henne inntil Michael og teamet har fullført dette Scylla greiene. DA kunne hun kommet inn i plottet igjen synes jeg. :)

Hun VIL det selv, hun vil være med å ta knekken på the Company. Hun vil ta igjen for det de gjorde mot henne.

Jaujau, men med tanke på hva Kellerman og Gretchen har gjort med henne, ville det ikke vært trygt å gjemme seg litt i skyggene inntil ihvertfall "Oppdrag Scylla" ble utført?

Hun har vel innsett at det ikke nytter å gjemme seg. Hun er ikke trygg noe sted.

Det synes jeg er en fjern tankegang da det er sikkrere med politibeskyttelse enn å være med ettersøkte menn som gjemmer seg i et gammelt varehus. Men jaja.. det er vel som du sier, et sterkt ønske om hevn. :D

Lenke til kommentar
Det synes jeg er en fjern tankegang da det er sikkrere med politibeskyttelse enn å være med ettersøkte menn som gjemmer seg i et gammelt varehus. Men jaja.. det er vel som du sier, et sterkt ønske om hevn. :D

Nå har jo du den fjerenste tankegangen av alle her. Når The Company ikke er bevist eksisterer engang, hvordan i huleste får Sarah da politibeskyttelse? I tillegg har de ikke noe håndfaste beviser egentlig for at de er ute etter å drepe dem.

Lenke til kommentar

Nå har jo du den fjerenste tankegangen av alle her. Når The Company ikke er bevist eksisterer engang, hvordan i huleste får Sarah da politibeskyttelse? I tillegg har de ikke noe håndfaste beviser egentlig for at de er ute etter å drepe dem.

Vel, fordi Don Self har makt nok til å klare å få rømlinger ifra Fox River (med Sona) til å skjule seg i LA med tillatelse... Jeg tenker hva jeg ville gjort i en slik situasjon, hvorfor i all verden gjør det mitt synspunkt i saken fjern?

Lenke til kommentar
Vel, fordi Don Self har makt nok til å klare å få rømlinger ifra Fox River (med Sona) til å skjule seg i LA med tillatelse... Jeg tenker hva jeg ville gjort i en slik situasjon, hvorfor i all verden gjør det mitt synspunkt i saken fjern?

Because it is ... Det er faktisk tryggere i det varehuset, ingen vet hvor de er, og de folka som er der er de eneste hun kan stole på. Som andre har sagt er det ikke bare-bare å få seg politibeskyttelse, og uansett er det ganske unyttig når The Company står i bakgrunnen og drar i trådene.

Forstår ikke all sutringa rundt den lange emnetittelen ... Så er den litt lang og krøkkete, buhu, det er ingen som tvinger dere til å lese HELE emnetittelen hver gang, er det vel? Hvem gjør slikt anyway?

Slikt flisespikkeri irriterer meg. Det som imidlertid er viktig er hvordan policy-en skal være mtp. spoilere når det gjelder episoder som ikke er vist i USA ennå. Disse bør helst holdes vekke herfra spør du meg, og i hvertfall i spoilere. Dette gjelder også hvem som er med i videre episoder og små "uskyldige" oppsummeringer av fremtidige episoder. Jeg ser ikke trailere til denne typen serier engang, og jeg tror ikke jeg er alene.

(Når det er sagt, er det noen med innsikt som kan fortelle meg om serien komme til å forsvinne? Er redd for å lese intervjuene o.l. som står ovenfor)

Dagens episode var forresten topp, sesong 4 er den beste siden starten av serien, utvilsomt :D

Lenke til kommentar

Var litt dumt med hele "she died when she was 31, and Michael just turned 31". Føltes nesten soap opera aktig ut, men episoden var sterk uansett.

Angående neste episode, så vet jeg faktisk ikke. Epguides har ikke noe dato på neste episode, bare blank. Hmmmm.

Lenke til kommentar

Må si jeg er ganske godt fornøyd med denne sesongen, finner spesielt Mahone sin karakter interessant. Grusom handlingsforløp å sette inn for en som meg, som er pappa. Fikk ondt i magen.

Bare meg, eller ser Michael litt mer "chubby" ut? Ser ut som han lever det gode liv.

Lenke til kommentar
Må si jeg er ganske godt fornøyd med denne sesongen, finner spesielt Mahone sin karakter interessant. Grusom handlingsforløp å sette inn for en som meg, som er pappa. Fikk ondt i magen.

Bare meg, eller ser Michael litt mer "chubby" ut? Ser ut som han lever det gode liv.

Den tanken har jeg også vært innom. Ser ut som han liksom "Faen heller, skuespiller eller ei; macdonalds, her kommer jeg" xD

Men fra spøk til alvor... Jeg digga det med Whilstlers bok og de dere blueprints'a!

Det var faktisk veldig genialt å dra noe slikt inn og det kan bli veldig kult. xD

Lenke til kommentar
Unnskyld hvis jeg er treig, men skulle Sucre male kona til den homofile mannen som ikke var så homofil likevel siden han hadde kone?

Det var vel heller det at "kortholderen" var på jakt etter en som kunne gi hans kone litt glede. Siden han ikke hadde muligheten ettersom han hadde litt problemer nedentil. Han var også på jakt etter en latino ettersom bartenderen også så litt sånn. Sikkert en drøm kona hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...