Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar det i spoiler jeg og:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sucre dør ikke, han er med i opptil episode 13 som er episoden som produseres nå. Bellick og Roland er de eneste fra teamet som ikke er nevnt i casting calls for episode 9 og oppover. Så en av dem, pengene er på Brad Bellick.
Lenke til kommentar
Tar det i spoiler jeg og:

Sucre dør ikke, han er med i opptil episode 13 som er episoden som produseres nå. Bellick og Roland er de eneste fra teamet som ikke er nevnt i casting calls for episode 9 og oppover. Så en av dem, pengene er på Brad Bellick.

Ja, jeg tror også Brad. Han har ikke noen viktig rolle lenger. Han er bare en grinegutt som jeg tror er dum nok til å møte på Wyatt. :)
Lenke til kommentar

Fordi vi kommer fra fremtiden. Nei, men ærlig talt er det flere sider og lignende som har informasjon om kommende episoder. I tillegg legger også tv-selskapene ut pressmeldinger flere uker i forveien hvor det står ting som det TheDuckMan skriver. Jeg deriblant leser veldig mye casting calls og presseskriv.

Lenke til kommentar

Idiotisk emnetittel på tråden. At den heter tråden for oss USA-seere betyr selvfølgelig at man diskuterer episodene fortløpende etterhvert som de kommer ut i USA. Men når det i parantes står "med spoilers", så vil jo dette bety at spoilere (altså snakk om kommende episoder) skulle vært lov. Noe det i følge førsteposten ikke er lov. Så for at det skal bli korrekt så bør "med spoilers" fjernes fra emnetittelen, ettersom diskusjon om de episodene som er sendt ikke er spoilere.

Lenke til kommentar
Helt enig. Det er unødvendig at det står med spoilers der, når dette kun henviser til spoilere for de som ikke følger USA-sendeskjemaet. Dette kommer fram allerede når det står at det er for USA-seere.

For en diskusjon.. lol.

Sorry for at jeg brukte spoilertags i denne tråden. Det skal aldri gjenta seg. :o

Lenke til kommentar
Helt enig. Det er unødvendig at det står med spoilers der, når dette kun henviser til spoilere for de som ikke følger USA-sendeskjemaet. Dette kommer fram allerede når det står at det er for USA-seere.

For en diskusjon.. lol.

Sorry for at jeg brukte spoilertags i denne tråden. Det skal aldri gjenta seg. :o

Din spoiler var for ting som enda ikke har skjedd i USAs sendeskjema. Slike spoilere SKAL være i spoilertags. Noen vil kverulere på dette ettersom det i emnetittelen står at tråden inneholdere spoilere. Men spoilerne som blir nevnt i emnetittelen er spoilere for de som følger norsk sendeskjema.

Lenke til kommentar

Men la oss gå in-topic igjen, da, folkens. :)

Etter de to triste dødsfallene for Abruzzi og Tweener ble det et tomrom hos meg i Prison Break da det faktisk var mine to favorittkarakterer. Når det kommer til Sesong 4 finner jeg bare Mahone, Michael, Lincoln og litt Sara interessante.

Bellick (hva gjør han i det hele tatt i crewet?), Sucre, Self og Roland finner jeg egentlig bare kjedelige. Self kan være grei nok, men forlivig gjør han ikke stort annet enn å gå rundt og si "gjør det, gjør det, tiden er over, finn de to siste kortene". Tror dere tok poenget nå... :S

Synes sesong 4 har dradd Bellick og Sucre ned.

Lenke til kommentar

Vi har aldri hatt noe som helst problem relatert til emne og diskusjon rundt enkelte serier før, så hvorfor skal plutselig noen være så hårsåre nå? :)

Fredrik, en smule lang emnetittel? Unødvendig å ha en så lang emnetittel - vær kort og konkret. Foreslår at det faktisk settes opp en mal for slike tvserie-tråder. Dotten hadde en kjempefin undertittel for dette med 24; ''For de som følger USA-sendinger.''

Lenke til kommentar
Vi har aldri hatt noe som helst problem relatert til emne og diskusjon rundt enkelte serier før, så hvorfor skal plutselig noen være så hårsåre nå? :)

Fredrik, en smule lang emnetittel? Unødvendig å ha en så lang emnetittel - vær kort og konkret. Foreslår at det faktisk settes opp en mal for slike tvserie-tråder. Dotten hadde en kjempefin undertittel for dette med 24; ''For de som følger USA-sendinger.''

Nå spurte jeg nettopp om vi kunne gå tilbake til emnet, så kommer ennå et usaklig innlegg. Om du er opphengt i at trådstarter skal endre tittel da ifra ditt synspunkt den er slitsom og overdrevent lang, kan du vel ta det på PM?

Så for andre gang, la oss diskutere PB!

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Synes sesong 4 har dradd Bellick og Sucre ned.

Enig. At de er med i det hele tatt virker litt påklistret, som om manusforfatterne ikke visste hva de skulle gjøre med dem samtidig som de jo måtte få T-Bag ut av fengsel for å la den plottråden rulle videre.

Ja.

Om du har lest spoilerene ovenfor får du vite litt mer om de to, og det er et heftig bevis på at karakterene begyner å bli kjedelig og u-interessante for programmet.

Og Sucre sin historie med Maricruz, er den bare tjollahopp avgårde den? Vi fikk en liten smakebit av det i første episode, men så gikk Sucre over fra å være bestevenn med Michael og gal etter kjæresten og barnet, til å bli en liten surpromp som har rottet seg sammen med Bellick.

Noen sitater fra Sucre (episode fem og seks):

"I agree with Bellick on this one".

"Michael, what do you think we should do?"

*Ignorerer Sucre og skifter emne* (wtf?!)

I tillegg snakker han og Michael aldri sammen lenger.

Og angående Sara; hvorfor i alle dager er hun med i gruppen i det hele tatt? Hun er ikke dømt eller mistenkt i noen som helst sak, og Don Self kan vel fint ordne noe trygt og bra for henne inntil Michael og teamet har fullført dette Scylla greiene. DA kunne hun kommet inn i plottet igjen synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Og angående Sara; hvorfor i alle dager er hun med i gruppen i det hele tatt? Hun er ikke dømt eller mistenkt i noen som helst sak, og Don Self kan vel fint ordne noe trygt og bra for henne inntil Michael og teamet har fullført dette Scylla greiene. DA kunne hun kommet inn i plottet igjen synes jeg. :)

Hun VIL det selv, hun vil være med å ta knekken på the Company. Hun vil ta igjen for det de gjorde mot henne.

Lenke til kommentar

Hun VIL det selv, hun vil være med å ta knekken på the Company. Hun vil ta igjen for det de gjorde mot henne.

Jaujau, men med tanke på hva Kellerman og Gretchen har gjort med henne, ville det ikke vært trygt å gjemme seg litt i skyggene inntil ihvertfall "Oppdrag Scylla" ble utført?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...