Erasus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lurer på eksakt hva det er han skal med den lappen? Han skal hax0re! Han sporer mobilen til Wyatt ved hjelp av en teknisk vidundermaskin, og drar på besøk. Så kan dere jo tenke dere hvordan det går. I heftig buttsex? Nei vent, det blir egentlig 1-way-rape det der. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Stemningen jeg fikk når bakgrunnsmusikken i rettsalen kom på var fabelaktig. Fortreffelig episode, sesong 4 har et mye større potensiale enn sesong 3, men jeg håper dette blir slutten på serien. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ai ai, dette var gøy. Flott spenning gjennom hele episoden, mye bra som skjedde. Mahone fortsetter å være en stor favoritt. Den stemningen som er oppretta mellom ham og Wyatt nå er skikkelig bra, og jeg håper vi får oppleve Mahone sin endelige hevn når han knuser trynet hans. Og hvem kan vel påstå å være lei seg for at Gretchen er tilbake? Nok en herlig karakter jeg bare får mer og mer sansen for, men på en annen måte enn i sesong 3. Og hennes møte med T-Bag blir virkelig spennende å følge fremover. Tror de kan bli litt av et team. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig, Gretchen er ikke den sammen personen fra sesong 3. Vi må nesten glemme hun, men det som er viktig og bra er at Michael (Sarah) ikke glemmer hun. Spennende tider for PB akkurat nå, gleder meg som faen til tirsdag! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig med dere andre. Virker som sesong 4 blir en opptur for PB, etter en laber sesong 3 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oioi, Mahone er steinhard, han og Wyatt har mye til felles - og hva angår villdyret i dem, strekker Mahone klart det lengste strået. Måten han oppførte seg når han skulle ringe Wyatt for å slippe villdyret løs var intenst - nervøs i noen sekunder for så gi fra seg det klare budskapet om hvor sugen han er på å ta Wyatt. Sesong fire har plottmessig hatt en høy terskel så langt, veldig bra. Mahone er klart favorittkarakteren. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Spent på hva Wyatt gjør med Self. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I heftig buttsex? Du kan jo håpe... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gretchen har jeg egentlig ikke noe sansen for. Håper hun blir kvesta. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gretchen har jeg egentlig ikke noe sansen for. Håper hun blir kvesta. Samme her. Hu var grei i starten av sesong 3, men nå er hu ikke noe tess. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, greit om PB blir flyttet til torsdag, men er det noen som har noe tall på hvordan ratingene for PB har vært i USA? Okay å flytte til en torsdag er bare dummere og burde skjønnes lett. Å sloss mot Lost er enda værre enn Heroes som slår Prison Break, Lost har et høyere seertall enn Heroes. Flyttingen gjelder fra da Prison Break har pause for å luke plass for 24 på nyåret. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva? Skal Prison Break begynne å bli sendt på torsdager? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hmm, hvis det er tilfelle....jeg har ikke noe imot å få Prison Break og Lost på samme dag på nyåret. Men som Mahavishnu påpeker så er det veldig lite smart å sette det opp mot Lost. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Problemet, mener i allefall Fox executives, er at T:TSCC gjør at folk slår av, og dermed går glipp av PB som begynner rett etterpå. Det er snakk om flytting, men det er SCC og ikke PB. Kilde: http://spoilertv.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om FOX sliter med seertallene, kan jeg ikke skjønne hvorfor de vil flytte sendingene til LOST-torsdager? Tror heller grunnen ligger i at folk begynner å gå lei av at konseptet som har drevet så langt fra førstesesongen, men jeg sier: Leve Prison Break! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Starten på denne episoden var bare genial! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tronnan: Torsdag var bare det noen her ville ha serien på, noe som var et dårlig alternativ så jeg bare kommenterte det. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Om FOX sliter med seertallene, kan jeg ikke skjønne hvorfor de vil flytte sendingene til LOST-torsdager? Tror heller grunnen ligger i at folk begynner å gå lei av at konseptet som har drevet så langt fra førstesesongen, men jeg sier: Leve Prison Break! Det er lite sannsynlig. Det er ikke så mange som dømmer antall sesonger. Det er alltid noen der ute som vil tenke: "Faen, sesong 2/3/4? Dette gidder jeg ikke mer." Men om tapte seere får snusen på PB sesong 4 igjen, tror jeg de vil fly i taket. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lurer på eksakt hva det er han skal med den lappen? Han skal hax0re! Han sporer mobilen til Wyatt ved hjelp av en teknisk vidundermaskin, og drar på besøk. Så kan dere jo tenke dere hvordan det går. I heftig buttsex? Nei vent, det blir egentlig 1-way-rape det der. Det at hackern plukka opp nr. tror jeg har betydning. Tipper han sporer nummeret og finner ut at det er leiemordern sitt. Så hadde det vært jævlig typisk at han umiddelbart gikk ut fra at Mahone samarbeider med Wyatt. (Nei, jeg lar ikke tvilen komme ham til gode. Kineseren virker usedvanlig dårlig utstyrt både generelt og når det gjelder sosiale antenner) Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Dette er jo spoilertråd, men tar i spoiler allikevel: I episode 8 dør en utav teamet. Jeg tipper det blir kineseren eller Bellick. Sucre blir også skutt i siden, men overlever. Så han er utelukket med mindre han dør av skadene. Hvem tror du? Endret 4. oktober 2008 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå