Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Lurer på eksakt hva det er han skal med den lappen?

Han skal hax0re! Han sporer mobilen til Wyatt ved hjelp av en teknisk vidundermaskin, og drar på besøk. Så kan dere jo tenke dere hvordan det går.

I heftig buttsex? Nei vent, det blir egentlig 1-way-rape det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ai ai, dette var gøy. :D Flott spenning gjennom hele episoden, mye bra som skjedde. Mahone fortsetter å være en stor favoritt. Den stemningen som er oppretta mellom ham og Wyatt nå er skikkelig bra, og jeg håper vi får oppleve Mahone sin endelige hevn når han knuser trynet hans. :p

Og hvem kan vel påstå å være lei seg for at Gretchen er tilbake? Nok en herlig karakter jeg bare får mer og mer sansen for, men på en annen måte enn i sesong 3. Og hennes møte med T-Bag blir virkelig spennende å følge fremover. Tror de kan bli litt av et team.

Lenke til kommentar

Oioi, Mahone er steinhard, han og Wyatt har mye til felles - og hva angår villdyret i dem, strekker Mahone klart det lengste strået. Måten han oppførte seg når han skulle ringe Wyatt for å slippe villdyret løs var intenst - nervøs i noen sekunder for så gi fra seg det klare budskapet om hvor sugen han er på å ta Wyatt.

Sesong fire har plottmessig hatt en høy terskel så langt, veldig bra. Mahone er klart favorittkarakteren.

Lenke til kommentar
Ja, greit om PB blir flyttet til torsdag, men er det noen som har noe tall på hvordan ratingene for PB har vært i USA?

Okay å flytte til en torsdag er bare dummere og burde skjønnes lett. Å sloss mot Lost er enda værre enn Heroes som slår Prison Break, Lost har et høyere seertall enn Heroes. Flyttingen gjelder fra da Prison Break har pause for å luke plass for 24 på nyåret.

Lenke til kommentar

Om FOX sliter med seertallene, kan jeg ikke skjønne hvorfor de vil flytte sendingene til LOST-torsdager? Tror heller grunnen ligger i at folk begynner å gå lei av at konseptet som har drevet så langt fra førstesesongen, men jeg sier: Leve Prison Break!

Lenke til kommentar
Om FOX sliter med seertallene, kan jeg ikke skjønne hvorfor de vil flytte sendingene til LOST-torsdager? Tror heller grunnen ligger i at folk begynner å gå lei av at konseptet som har drevet så langt fra førstesesongen, men jeg sier: Leve Prison Break!

Det er lite sannsynlig.

Det er ikke så mange som dømmer antall sesonger.

Det er alltid noen der ute som vil tenke:

"Faen, sesong 2/3/4? Dette gidder jeg ikke mer."

Men om tapte seere får snusen på PB sesong 4 igjen, tror jeg de vil fly i taket. :)

Lenke til kommentar
Lurer på eksakt hva det er han skal med den lappen?

Han skal hax0re! Han sporer mobilen til Wyatt ved hjelp av en teknisk vidundermaskin, og drar på besøk. Så kan dere jo tenke dere hvordan det går.

I heftig buttsex? Nei vent, det blir egentlig 1-way-rape det der.

Det at hackern plukka opp nr. tror jeg har betydning.

Tipper han sporer nummeret og finner ut at det er leiemordern sitt. Så hadde det vært jævlig typisk at han umiddelbart gikk ut fra at Mahone samarbeider med Wyatt.

(Nei, jeg lar ikke tvilen komme ham til gode. Kineseren virker usedvanlig dårlig utstyrt både generelt og når det gjelder sosiale antenner)

Lenke til kommentar

Dette er jo spoilertråd, men tar i spoiler allikevel:

I episode 8 dør en utav teamet. Jeg tipper det blir kineseren eller Bellick. Sucre blir også skutt i siden, men overlever. Så han er utelukket med mindre han dør av skadene. Hvem tror du?

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...