tc47 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Heller ikke jeg (siden første sesongen), veldig spennende! Bra episode, sterkt av PB nå Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fantastisk, spol til 41:15 i dagens ep. ( S04E05 ) når Gretchen stikker vakten med en spiker. Da kommer samme skrik som kommer når du klikker på et academy i Starcraft. Jeg vet at det er en standardlyd som sikkert har vært i et titalls filmer, men herregud for en overdreven lyd av å bli stukket av en spiker. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den lydeffekten ødela hele scenen for meg fordi jeg også er godt kjent med nøyaktig hvor den kommer fra. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 egentlig mest interessert å høre historien bak utringningen til hu GATE kjerringa Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 super episode, lurer på hva som skjer med Don Self, han generalen ser ikke helt god, for ikke å snakke om han kineseren som truer T-bag. Liker den retningen PB går i. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 God episode, selv om jeg kanskje følte det ble brukt litt for mye tid på greia med kortet i safen, og litt skuffa over at vi ikke fikk noen konfrontasjon med Mahone og Wyatt. Men det kommer nok etterhvert, han er i det minste på sporet av ham Og ja, det var skikkelig Prison Break sesong 1/Olsenbanden-stil over scena med safen hvor de handlet om sekunder for å få lagt den tilbake før safen ble åpnet. ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 egentlig mest interessert å høre historien bak utringningen til hu GATE kjerringa Jeg kommenterte om dette i allerede forrige episode. Typisk Hollywood at de ikke har kleskode på jobben. Hun må da være særdeles til distrahering på andre menn som jobber Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Imponert over William Fitchner som spiller Mahone. Spiller jo bare utrolig godt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 egentlig mest interessert å høre historien bak utringningen til hu GATE kjerringa Jeg kommenterte om dette i allerede forrige episode. Typisk Hollywood at de ikke har kleskode på jobben. Hun må da være særdeles til distrahering på andre menn som jobber Distraherende for oss som ser på også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fantastisk, spol til 41:15 i dagens ep. ( S04E05 ) når Gretchen stikker vakten med en spiker. Da kommer samme skrik som kommer når du klikker på et academy i Starcraft. Haha! Genialt :!: Synes kanskje at denne lyden virket en smule lenger enn den i Starcraft. Men det kan jo ha noe med å gjøre at jeg er lynrask med musa så jeg aldri rekker å høre hele Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hahaha, alle legger merke til de herlighetene der da. Synes dette var en bra episode. Gleder meg til Mahone har fått kloa i han iskalde-duden. T-Bag har tidspress på seg, men han knekker nok snart koden. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt rart det der, men Mahone har gått fra et hatobjekt for mange til å bli en skikkelig protagonist (helt). Det sier mye om skuespillerprestasjonene hans. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns Prison Break har tapt seg stort i sesong 4 med "card holder of the day" greiene sine. Eneste grunnen til å se på nå er Mahone og T-Bag i mine øyne desverre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Begynner å ta seg opp nå. De hinta frampå hva the company drev med i går, og blir interessant å se hva mer som skjer i så måte. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns Prison Break har tapt seg stort i sesong 4 med "card holder of the day" greiene sine. Eneste grunnen til å se på nå er Mahone og T-Bag i mine øyne desverre. Veldig enig i dette. Synes det fantastiske konseptet fra førstesesongen er blitt kraftig skadeskutt... Lurer på hvor det skal ende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) det selve Prison Break konseptet var bare i første sesong og litt i sesong 3. derfor mener jeg PB burde ha sluttet etter 3 Sesonger. 1. ut a fengsel 2. stikke av 3. høvleover "The Company" hadde vært en bra formel for PB men det aller beste ville ha vært bare 2 sesonger, ut også stikke av. Endret 24. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 som 'Vrengpolvott' sier, mahone og t-bag er utvilsomt de som gjør serien nå, de mest spennende, råeste og beste karakterene Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Noen som fikk med seg greiene med Laos? Fikk sletta episoden rett etter jeg så den første gang, og gidder ikke laste ned på nytt for å se opp igjen scena. Endret 24. september 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Angående spiker-lyden: Noe som minner veldig er også med i nyeste Gears of War 2 Developer Diary Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En helt grei episode. Så langt er dette en forbedring fra sesong tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå