Dødskalkunen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Ny promo. Kanskje litt for cheesy for noen, men jeg likte den. Ang. promobildet, hvorfor har Linc en tatorering på armen sin? Huske han hadde det i 1x16, flashbackepisoden, men vi har aldri sett den siden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 T-Bag med bart og dress! Herlig og spennende makeover! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gleder meg til å høre "forklaringa" på hvorfor Sara endå lever..... Den BØR ver bra! Forklaringa? Er ikke det åpenbart? De drepte henne ikke likevel, men skaffet et annet hode som lignet hennes, for å lure Michael og Linc til å tro at hun var død, for å vise at de mente alvor og dermed få fart i sakene. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva var grunnen til at de ikke drepte henne da??? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Gisseltakere vil sjelden drepe et gissel, for ett gissel mindre er ett kort mindre på hånden. Og...fordi manusforfatterne bestemte seg for å skrive Sarah inn i serien igjen, selvsagt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Denne trengst i Mine Innlegg! Så promoen, og kjenner feelingen komme. Promo 1 gav VIRKELIG en god følelse! Har troen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hehe elsker at selv Bellick skal joine Michael for å ta ned The Company. Er jo så og si det eneste plottet Bellick kan ha nå lengre uten å være på rømmen eller prøve å bli frikjent. Er jo også The Company som er grunnen til at Bellick sitt liv ble føkka, var jo de som fikk Bellick sparket fordi de sendt Linc uskyldig inn i fengsel så Michael reddet han ut så Bellick ble sparket. For at Bellick så senere ble tatt av politiet p.g.a. T-Bag skulle lure Michael og dem beordret av The Company. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Misforstå meg rett, men må ikke Michael og Linc bryte Sucre ut av Jailen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) S4 kan jo starte framover i tiden etter S3 ala to episoder i S2 som gikk fram i tid, og da kan jo Bellick, Sucre og T-Bag være allerede bailet ut. Kanskje agenten som samarbeider med Michael i den nye sesongen kan ha fikset noe. Uansett skal Michael og Sara være sammen på dette tidspunktet, og forklaringene på ting kommer i form av flashback i episodene. Endret 21. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Fikk frysninger av Michael i den nyeste promoen. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet sendetidspunktet i Norge den 01. desember? Jeg er så dårlig på å regne om amerikansk tid. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Natt til den 1. eller natt til den 2. ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Natt til den 1. eller natt til den 2. ? Natt til den 2. hvis det starter 1. september i USA. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Right, takk *plotte inn i kalenderen på telefonen* Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fy faen som jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Fy faen som jeg gleder meg!!! Jeg og! Gleder meg enda mer etter jeg så de to nye promoene. Skal si at FOX virkelig promoterer Prison Break i år. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skal han bryte seg inn i denne sesongen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skal han bryte seg inn i denne sesongen? Nei, han skal ta knekken på the Company. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Skal han bryte seg inn i denne sesongen? Nei, han skal ta knekken på the Company. Jeg såg på den siste promoen som var postet, midt i filmen så sto det " BREAK IN"... Endret 24. juli 2008 av Generic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå