Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
neppe, de skal melke PB langt, i min mening burde den ha sluttet for lenge siden.

Lenge siden? Sånn ca etter sesong 1?

nah 2 ihvertfall 3, men da hadde hele greia vært anderledes.

Lenke til kommentar
snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker :)

da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 :p

hehe stol på meg, jeg bruker ikke torrent for å laste ned. www.megashares.com. også har jeg en link card for 6 måneder for kampanjepris på 3 måneder. og det er å søke prison break "s04e01" for eksempel så dukker alt opp også er det å bruke download manager som flashget også får du makshastigheten, ikke noe fildeling. laster ned 350mb på sånn 10-15 min :) og er alltid ute litt tidligere enn piratebay osv, men viktigste er at den laster ned så raskt :)

Lenke til kommentar
snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker :)

da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 :p

Prison Break S04E01 HDTV

2008-09-02 01:07:53

Fant en E04 nå. Den ble lasta opp halv 5.

Prison Break S04E04 HDTV

2008-09-16 02:08:06

EDIT: Norsk tid

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Beste episoden så langt. Absolutt fantastisk, var ikke et sekund da jeg kjedet meg eller noe. Action packed og ganske sånn cliffhanger slutt gjør at jeg gleder meg more than ever til neste tirsdag! :D

Enig i at den absolutt var fantastisk, men slutten har vi sett før. Akkurat det samme som i sesong 2 med Sara og Kellerman.

Lenke til kommentar

Har ikke vært her inne i det siste, men svaret på Mojo Pins spørsmål er som noen nevner på - man skulle ikke helt få med seg hva som ble sagt i den samtalen mellom the cardholders, og man fikk ikke med seg noe nytt eller essensielt. De sier også det på engelskspråklige nettfora.

Da har jeg akkurat sett episode 4 på nettet - og den var vanvittig bra. En flott innledning med Sara og Michael, masse action og smarte og uventede trekk fra både venner og fiender. Masse som skjedde - reunion med T-Bag, informanten til Self ble knertet - agenten nærmer seg. Med en ekte PB-cliffhanger på slutten.

Ja, kanskje vi skal si det var god gammel klasse på denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...