WheelMan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 *vente* Den her skal sees i morra tidlig! Evt nuh, asap! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Lovende så langt, men jeg håper og tror at dette blir siste sesong av PB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 neppe, de skal melke PB langt, i min mening burde den ha sluttet for lenge siden. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det har jo kommet mye bra ut av serien da, om den slutta på den første sesongen så ville det ha vært for lite, imho. Er akkurat som Firefly, som jeg regner som min fav. serie, altfor få episoder. Men er enig i at PB bør se til å runde av snart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 neppe, de skal melke PB langt, i min mening burde den ha sluttet for lenge siden. Lenge siden? Sånn ca etter sesong 1? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Wow, wailer høres ut som du gleda deg litt mer enn de fleste her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 neppe, de skal melke PB langt, i min mening burde den ha sluttet for lenge siden. Lenge siden? Sånn ca etter sesong 1? nah 2 ihvertfall 3, men da hadde hele greia vært anderledes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 hehe stol på meg, jeg bruker ikke torrent for å laste ned. www.megashares.com. også har jeg en link card for 6 måneder for kampanjepris på 3 måneder. og det er å søke prison break "s04e01" for eksempel så dukker alt opp også er det å bruke download manager som flashget også får du makshastigheten, ikke noe fildeling. laster ned 350mb på sånn 10-15 min og er alltid ute litt tidligere enn piratebay osv, men viktigste er at den laster ned så raskt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fant en E04 nå. Den ble lasta opp halv 5. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 Prison Break S04E01 HDTV 2008-09-02 01:07:53 Fant en E04 nå. Den ble lasta opp halv 5. Prison Break S04E04 HDTV 2008-09-16 02:08:06 EDIT: Norsk tid Endret 16. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Flott episode! Elsket scenen når Linc og T-Bag fikk øye på hverandre, holdt på å le meg ihjel, stakkars T-Bag, han nekta å tro det han så. Endret 16. september 2008 av Erasus Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Beste episoden så langt. Absolutt fantastisk, var ikke et sekund da jeg kjedet meg eller noe. Action packed og ganske sånn cliffhanger slutt gjør at jeg gleder meg more than ever til neste tirsdag! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Beste episoden så langt. Absolutt fantastisk, var ikke et sekund da jeg kjedet meg eller noe. Action packed og ganske sånn cliffhanger slutt gjør at jeg gleder meg more than ever til neste tirsdag! Enig i at den absolutt var fantastisk, men slutten har vi sett før. Akkurat det samme som i sesong 2 med Sara og Kellerman. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Av og til så begynner jeg nesten å tro at T-Bag har intelligens ikke så langt unna Michael sin, jævelen er kanskje tvers gjennom kald og kynisk, men han er desidert en av de aller smarteste i serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig med Turkey på det. Men synes den leder opp til muligens at Wyatt endelig blir tatt av dage, eller hvertfall blir tatt i fange av gjengen/Homeland. Men tror Self kan ende lett opp på radern til Wyatt nå etter han drepte Company-fyren til Self. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 "Sneak peak" av neste episode http://www.fox.com/prisonbreak/toyota/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bare jeg som ikke får lyd? Ellers: spennende Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg tror ikke for fem flat øre at han negeren ville ha klart å holde en noenlunde god løpefart i mer enn 30 meter, tbfh. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har ikke vært her inne i det siste, men svaret på Mojo Pins spørsmål er som noen nevner på - man skulle ikke helt få med seg hva som ble sagt i den samtalen mellom the cardholders, og man fikk ikke med seg noe nytt eller essensielt. De sier også det på engelskspråklige nettfora. Da har jeg akkurat sett episode 4 på nettet - og den var vanvittig bra. En flott innledning med Sara og Michael, masse action og smarte og uventede trekk fra både venner og fiender. Masse som skjedde - reunion med T-Bag, informanten til Self ble knertet - agenten nærmer seg. Med en ekte PB-cliffhanger på slutten. Ja, kanskje vi skal si det var god gammel klasse på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå