Alompi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg forstår lite av samtalene mellom cardholderene i slutten av episoden. jeg er dårlig i engelsk og synns dem snakker uklart. Har heller aldri forstått helt hva denne "scylla" er. Er det liksom en liste over alle som er med i the company? Hvorfor er det da vits å holde møter om det? Har heller ikke fattet hvorfor Whistler var så viktig for The company? Noen som kunne forklart meg? Scylla er en liste over alle medlemmene i The Company. De holdt møte pga noe med gigahertz og drilling. (Syns også stemmene dems var veldig uklare der) Whistler var viktig for å få tilbake den delen av scylla som ble stjålet. Også er det noe med fugleboka hans vi ikke har fått vite så mye om ennå. Tror jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det jeg føler at serien mangler litt er en hovedskurk på en måte, er det T-Bag eller er det The General? I tillegg har vi jo Gretchen, men jeg ser ingen mulighet for at hun skal plutselig joine Michael og gjengen og alt hun har gjort vil være glemt, det skjer ikke. Så da er vi oppe i 3 "store" skurker i serien, i tillegg til han som jobber for generalen. Men ingen av de føles spesielt som hovedskurk for min del og det er litt kjedelig. Men uansett så vil jeg si at Generalen/Padman er hovedskurken i serien nå. Fordi det alltid den med de røde strengene som er den største fare, eller den som utgjør størst trussel. T-Bag er bare en fare, men langt ifra så stor som Generalen og selv Wyatt(som på en måte er den største måten Generalen kan bringe fare til Scofield og dem til nå). Wyatt(henrettern til Padman/The Company) er på en måte en hoveskurk han og, men vi vet han bare et "værktøy" til Padman og det er Padman som styrer han. Vel PB er som Lost når det kommer til det nå må jeg si. Du satte litt lys på det for meg nå. Padman er veldig lik Widmore på Lost, og Wyatt er lik Widmore sin leiesoldat Keamy. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Begynner og dra seg til igjen nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er annerledes enn første de to første sesongene, det er det ingen tvil om. Men jeg synes denne sesongen ser utrolig lovende ut, og det blir godt å få en avslutning på det hele. Må nevnes at jeg synes Mahone (William Fichtner) briljerer som skuespiller akkurat nå. Definitivt en av de beste i Prison Break. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Avslutning håper jeg det blir i denne, før ønsket jeg at PB aldri tok slutt, men føler virkelig at det holder nå. Men er så langt fornøyd med Sesong 4. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trallala.. Ingen som veit hva samtalen mellom Generalen i The Company og han andre handlet om? Den der Michael sto og lyttet, før de andre kortholderne kom. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fantastisk god episode, liker sesong 4 svært godt så langt. Men jeg føler også at sesong 4 kunne blitt en fin avsluttning på serien. Alle sesongene har vært kanonbra ( spesielt første sesong ). Men jeg tror de kan få en god avsluttning på hele serien i denne sesongen, er hvertfall det jeg håper på Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 får ikke samme "må se neste episode" følelse som i sesong 1 og 2, men ellers greit. kommer vel til å se ferdig Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 En av manusforfatterne for Prison Break har jo sagt i et intervju at sesong 4 vil etterhvert få mye med sesong 1 igjen å gjøre. Hva er er aner jeg ikke. Jeg skulle gjerne gitt dere link, men om dere drar til fox.com/prisonbreak (elns) kan dere nok lete dere fram til intervjuet. xD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vel den har allerede mye med S1 å gjøre med tanke på å ta ned The Company, faren til Michael og Linc o.s.v. Alle sesonger har noe med tidligere sesonger å gjøre uansett, alle serier som Lost, Heroes og sånt er lagd på den måten nesten. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vel den har allerede mye med S1 å gjøre med tanke på å ta ned The Company, faren til Michael og Linc o.s.v. Alle sesonger har noe med tidligere sesonger å gjøre uansett, alle serier som Lost, Heroes og sånt er lagd på den måten nesten. Nei, men med plottet i sesong 1. Ikke sånn med faren til Michael og Lincoln og hevn på The Company. Selveste hovedplottet i sesong 1. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det var jo å rømme så det er nok en mistolkning. Jeg tenker mer på Veronica og Nick sin greie med å ta ned The Company, noe de feilet stort i og begge døde. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Trallala.. Ingen som veit hva samtalen mellom Generalen i The Company og han andre handlet om? Den der Michael sto og lyttet, før de andre kortholderne kom. Var det virkelig ingen som fikk det med seg ? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gigahertz og drilling! Tror kanskje ikke det er meningen at vi skal vite akkurat hva samtalen gikk ut på enda. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Samtalen mellom de to handlet om noe vi ikke helt kjenner til ennå, om det var noe viktig/meningen at seerne skulle få med seg, så skal jeg love dere at samtalen ville ha vært rimelig enkel å få sett sammenheng i. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jepp, tror det jeg og Erasius. Faen, prison break i morgen! Vurderer å skulke skolen i morgen og se an i natt , fordi jeg klarer ikke begge Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nøyaktig NÅR norsk tid er den ute folkens? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 tipper det var kl.3 jeg lastet ned forrige uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 litt vanskelig å so, rundt 04 -05 vill jeg tippe, senest rundt 05:30-0600 tipper det var kl.3 jeg lastet ned forrige uke. det kan du vell ikke ha gjort, serien begynner jo da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker Endret 15. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå