Essem Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Happy ending Skal Mahone være med i den butikken og eller? Da blir ikke Linc glad... Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vil ikke ha noe mer. Hvis de ikke avslutter det snart kommer jeg til å bli irritert. Ikke noe problem. Bare sett på "ignorer fremtidige PB episoder". Så løser det seg. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er nesten utrolig hvor mange som ikke har fått med seg at Gretchen lever. (Ja har prata med opptil flere som har vist usikkerhet rundt dette). Det var da vitterlig helt åpenlyst på slutten av episode 2. For the record så fikk jeg det med meg egentlig. Vi snakket såvidt om henne på MSN også såvidt jeg husker. Jeg hadde bare glemt det, antageligvis var jeg litt for opptatt av de logiske bristene Jeg vil ikke ha noe mer. Hvis de ikke avslutter det snart kommer jeg til å bli irritert. Jeg vil at hele gjengen skal flytte til Hawaii og starte dykkerbutikk. Hahaha, ja. Så kan vi heller få en slags sitcom der i stedet. Ser det allerede for meg. Michael med de underfundige, smarte vitsene mens T-Bag briljerer i sin perversitet. Oh yeah! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Happy ending Skal Mahone være med i den butikken og eller? Da blir ikke Linc glad... Nei, Mahone skal bli strandas offiselle pimp. T-Bag skal drive dank hele dagen og stjele penger fra tilfeldige folk og se på damer. Sarah skal være dama til Michael. Michael og Linc driver dykkerbutikken sin. Bellick er strandas offisielle politimann. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Og ikke minst, hva med Sofia? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha er enig med deg at det er gasnske dårlig at hun bare kommer rett inn i serien, men det var ikke hodet hennes i boksen.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha er enig med deg at det er gasnske dårlig at hun bare kommer rett inn i serien, men det var ikke hodet hennes i boksen.. De ga oss en såpass god forklaring på hvordan hun plutselig var i live igjen, at jeg ikke hadde noe problemer med å godta det. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Abonomerer alle på amerikansk tv her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha er enig med deg at det er gasnske dårlig at hun bare kommer rett inn i serien, men det var ikke hodet hennes i boksen.. jo det var det, når den episoden ble sendt, var det masse bilder av hodet, man ser at det er sarah, fordi på det tidspunktet skulle sarah skrives ut av serien, men noen ombestemte seg og de tok en spanks en, vips var det ikke henne lengere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Abonomerer alle på amerikansk tv her? Ehm... Ja? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha er enig med deg at det er gasnske dårlig at hun bare kommer rett inn i serien, men det var ikke hodet hennes i boksen.. jo det var det, når den episoden ble sendt, var det masse bilder av hodet, man ser at det er sarah, fordi på det tidspunktet skulle sarah skrives ut av serien, men noen ombestemte seg og de tok en spanks en, vips var det ikke henne lengere. nei, den døde sara ble ikke spilt av Sarah Wayne Callies, men av Katie Keane. Sarah (den virkelige sarah) var høygravid på det tidspunktet, og var derfor ikke med i sesong tre i det hele tatt (utenom med taleopptak). Endret 8. september 2008 av epqr Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, altså man ser ikke at det ER Sara, bare at det ligner. Men såpass ville man også forvente av The Company, de la ikke bare et tilfeldig hode oppi den esken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) er det nye bilder eller fra den episoden, for kan ikke huske at det så sånn ut... uansett så er det litt merkelig at Lincon reagerte og sa det var hun, hvis bestekompisen din hadde vært der hadde du kjent han igjen.. Endret 8. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Abonomerer alle på amerikansk tv her? Så klart... Lenke til kommentar
epqr Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 er det nye bilder eller fra den episoden, for kan ikke huske at det så sånn ut...uansett så er det litt merkelig at Lincon reagerte og sa det var hun, hvis bestekompisen din hadde vært der hadde du kjent han igjen.. det er et screenshot fra epdisode 3 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Snart ny episode ute folkens, noen som har lyst til å tippe nøyaktig hva det er som feiler Michael? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Snart ny episode ute folkens, noen som har lyst til å tippe nøyaktig hva det er som feiler Michael? Hva som feiler han? Skjønner ikke hva du prater om. Kan du forklare hva du mener uten å komme med spoiler? Er det noe jeg ikke husker/har fått med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 neseblod.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er det som feiler ham, ja. Må da ikke være noe alvorlig selv om man blør litt neseblod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå