Kladd Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Heisann Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny maskin snart, har tenkt til å bygge selv. Det jeg trenger er tips om komponenter, jeg skal ha alt utenom Ram og HDD. Altså: strømforsyning, kabinett, skjermkort, Vifter, CPU, Hovedkort. Tror det var alt:-) Jeg har tenkt til å bruke rundt 8000,-, og Den må være ganske stillegående idle, så jeg kan ha den på mens jeg sover. NB! Pc-en skal brukes mest til gaming, og Jeg hadde tenkt meg Intel-CPU, men det er mulig å overbevise meg om AMD Det haster ikke kjempe mye, så jeg kan vente litt hvis det er noe som er verdt å vente på. Så kjempe hyggelig hvis dere kommer med forslag, og gjerne begrunner litt:-) Takk på forhånd Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med å sjekke ut kompletts Conan pc? Og fjerne de komponentene du allerede har om det er av kvalitet/ddr2 osv. Lenke til kommentar
Kladd Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med å sjekke ut kompletts Conan pc?Og fjerne de komponentene du allerede har om det er av kvalitet/ddr2 osv. Takk for svar, men hadde tenkt meg å bygge selv, så jeg tenkte på forlsag til komponenter, men ser nå at min første post kan feiltolkes. Og jeg vil gjerne ha max utnyttelse pr. krone:) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Denne. pc-en her sitter jeg med. Funker supert! Lenke til kommentar
Kladd Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Den så ganske god ut, men vet dere om det er noen gode Intel X48 hovedkort, så fall hvilket er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå