2r@rn3 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Slenger meg på kirkebildene. Her er et bildet jeg tok i pinsen. Kit 17-85. Hmm, bare en tanke...hva med kirke-bilde-utfordring? Mange gode bilder av kirker her inne i det siste. :-) K&k er alltid velkomment. Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Flott komponert med flotte farger. Men litt trygt og tradisjonelt etter min smak. Gleder meg om det kommer flere bilder fra deg. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Men litt trygt og tradisjonelt etter min smak. Jo, forsåvidt...men noen må ta de bildene også Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bildet blir for tamt og lite spennende etter mitt syn. Likte ikke sollyset på kirka, skyggen av trær på kirka trekker ytterligere ned. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enig med at spillet mellom lys og skygge trekker ned i dette bildet. Artig at treet i forgrunnen rammer inn kirken. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Artig forslag, forresten. Kirkebilde-utfordring. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da har jeg allerede kommet med mitt bidrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå