CypheroN Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Du blir nok å bruke litt tid på 2001. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Helt enig! Det er så... spennende! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Du blir nok å bruke litt tid på 2001. Kanskje det. Får sjekke det ut. Skal se Requiem For A Dream i kveld. Hørt mye om den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Du blir nok å bruke litt tid på 2001. Kanskje det. Får sjekke det ut. Skal se Requiem For A Dream i kveld. Hørt mye om den. Vet ikke om det er like mye å hente fra den, selv om den er fantasisk så legger den ikke opp til mysterier og skjulte meninger. Hvis det er det du er ute etter så vil du foretrekke The Fountain, som er mer åpen for tolkning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg liker filmer hvor man må finne ut ting. Litt disturbing stuff. Du blir nok å bruke litt tid på 2001. Kanskje det. Får sjekke det ut. Skal se Requiem For A Dream i kveld. Hørt mye om den. Vet ikke om det er like mye å hente fra den, selv om den er fantasisk så legger den ikke opp til mysterier og skjulte meninger. Hvis det er det du er ute etter så vil du foretrekke The Fountain, som er mer åpen for tolkning. Da får jeg se den og. Nei, var ikke mye skjult i den. Men hørt at filmen er disturbing og merkelig osv. Den var helt grei. slengte inn litt om den i "Anmeldelse av siste filmen du så" også. Men ja, får sjekke ut The Fountain. Endret 10. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Et spørsmål til, hvorfor sier Jack "Here's Johnny!"Da tenkte jeg at kanskje Johnny var 1921 mannen... men dette er vel bare et typisk navn som passet til situasjonen Jack's line, "Heeeeere's Johnny!", is taken from the famous introduction for The Tonight Show host Johnny Carson, as spoken by Ed McMahon. The line was ad-libbed by Nicholson. Carson later used the Nicholson clip to open his 1980 Anniversary Show on NBC. En liten ting til. Jack er ofte en omskriving av Johnny. På samme måte som svenskene ofte skriver om Karl til Kalle. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, Jack Nicholson heter jo egentlig John Joseph Nicholson eller noe sånt. Finnes The Shining i bokform på norsk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ja, "Ondskapens Hotell", jeg leste den iallefall på Norsk når jeg var mindre. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Om jeg husker rett, så besvarer FAQ på imdb de aller fleste spørsmålene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Japp, stemmer. leste det jeg lurt på rett etter å ha laget tråen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå