Saivak Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Spilte WoW i formiddag og helt plutselig skiftet teksturene og ble "dårlige". Avsluttet WoW og så at Windows også var i samme forfatning, dvs oppløsningen rundt tekst ble helt forstyrret samt at når jeg flyttet på vinduer "hakket" de seg bortover til der jeg flyttet de. Restartet så maskinen, og hadde enda det samme i Windows. Prøvde å starte WoW men sto at den ikke fikk startet 3d acceleration, og at jeg måtte sjekke at jeg hadde grafikk drivere og dx9.0c i orden. Lastet ned nye drivere og installerte de, etter jeg rebootet var Windows nå blitt helt fin. Men får enda ikke startet opp spill og får heller ikke sett på serier når jeg setter de i fullscreen. Det som da skjer er at visningen hakker kraftig. Har prøvd å avinstallere driverne komplett for og så installere de på nytt igjen, men funker heller ei. Directx versjonen min er 9.0c så er heller ikke noen problemer der. Har prøvd directdraw testen og alt fungerte normalt der. Noen flere tips om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå