sondredh94 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har en: Acer Aspire 6920g nVIDIA GEFORCE 9500M GS 512 MB Intel core 2 duo t8100 4 GB RAM som jeg vil overklokke skjermkortet på men hver gang jeg prøver å overklokke går den tilbake til default. det skjer uansett hvliket program jeg bruker. Jeg vet at det ikke er lurt å overklokke en bærbar men temperaturen på min gpu går aldri over 60 C når jeg spiller og er på 46 grader i vanlig 2d modus Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Svar då Endret 25. juni 2008 av sondredh94 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har du prøvd RivaTuner? Har ikke hatt noe problemer i det. Det skal funke greit hos deg, selv om vi ikke har lik GPU. (jeg har 8400M GS 128MB) Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Har du prøvd RivaTuner? Har ikke hatt noe problemer i det. Det skal funke greit hos deg, selv om vi ikke har lik GPU. (jeg har 8400M GS 128MB) Ja, har prøv rivatuner, atitool, ntune + noen andre men ingen virker. Jeg har prøvd forskjellige drivere fra laptopvideo2go og standarddriveren Endret 2. august 2008 av sondredh94 Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Power strip? eller rett og slett enkelt å greit: Nbitor (lag ny bios) Nvflash (flash inn ny bios) Hugs å ta kopi av default bios vist du skal gjere dette. Og eg tar IKKJE noke ansvar for kva som måtte skje vist du bruker det! Opplevde å måtte aktivere windows på nytt ved endring av bios (stor endring, ram timings, volt til gpu og klock) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå