sondredh94 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Har nettop kjøpt meg en acer aspire 6920g bærbar fra elprice som funker supert, men etter en stund la jeg merke til en rød pixel som ikke forsvinner nesten helt oppe i hjørnet av skjermen. er dette en stuck pixel, hot pixel eller død pixel og er det mulig å fjerne den? har prøvd Jscreenfix i en time men det funket ikke. Den ser akkurat slikut som på bildet. stuckpixel.bmp Endret 7. juni 2008 av sondredh94 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Prøv å massere området med en finger noen minutter. http://www.hardware.no/artikler/dode_piksler/8178 Lykke til Endret 7. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Prøv å massere området med en finger noen minutter. http://www.hardware.no/artikler/dode_piksler/8178 Lykke til Har prøvd det og men det virker ikke. Den ser nesten ut som en liten strek. det sto på en annen side at det ikke gikk an å fjerne linjer med stuckpixels. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Går streken over skjermen horisontalt eller vertikalt? Går den over hele skjermen? Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Den går vertikalt men den dekker ikke hele skjermen. Den er ca. 2 mm, like stor som på bildet Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ok. Er det et synlig hakk i skjermen der de pikslene befinner seg? Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ok. Er det et synlig hakk i skjermen der de pikslene befinner seg? Nei det er ingen hakk, men jeg tror ikke den har vært der hele tiden for jeg sjekket med en gang jeg kjøpte den og da var den ikke der Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ok, da tror jeg ikke du kan forvente noe, men dukan jo uansett ta kontakt med leverandøren i tilfelle de er veldig serviceinnstillte. Lenke til kommentar
sondredh94 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ok, da tror jeg ikke du kan forvente noe, men dukan jo uansett ta kontakt med leverandøren i tilfelle de er veldig serviceinnstillte. Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå