laksekongen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) på freeweb.com har jeg laget noen forum + home men inni forumet kan jeg ikke poste noen poster F.fks jeg har laget et forum navn som heter cs3 tuts jeg går inn der men jeg kan ikke poste der !! vet noen problemet? Og et problem til : når jeg er innpå freeweb.com så står the my pages det er home og tuts og forum. men når jeg trykker F.fks på home så ser jeg noe som heter toolbox attmed men jeg kan ikke bruke den får det er et bilde i midten av skjermen som står og loader og aldri blir ferdig!! her er video av det siste http://files.filefront.com/BSR+20080607+14...;/fileinfo.html takk på fårhånd blir ikke og svar med en gang jeg skal fare bort nå så takk gutter og jenter her er link til siden min http://www.freewebs.com/norskbye/ jeg bruker opera problemet er løst men jeg må bruk internett explorer for og få det til :S kan du noen hjelpe meg slik at jeg kan bruker opera? Endret 8. juni 2008 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 "denne siden har tuts videoer på og gratis og tuts til og laste ned gratis musikk" Det ser forresten ut som det går ann å bruke "forumet" ditt nå. Du må bare registrere deg som bruker først. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 "denne siden har tuts videoer på og gratis og tuts til og laste ned gratis musikk" Det ser forresten ut som det går ann å bruke "forumet" ditt nå. Du må bare registrere deg som bruker først. Ja det funker med internett explorer men jeg hater internett explorer det er drit!! jeg lurer på hvordan jeg kan bruke opera til det:? da står den bare og loader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå