Ethernet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei hei godtfolk! Jo, jeg har har ei venninne. Det har seg slik at hun gjerne setter seg ned og tisser på diverse offentlige steder når det ikke er andre folk tilstede. Gangbru, brygger, golfbanen etc. Litt på kødd men og på alvor, finnes det sykdommer som kan minne om dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kanske hun får et kick av det... eller bare veldig dårlig blære. Du får rett å slett spørre henne Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hun er kinda ustabil ellers og skal jeg si deg. Klin gæren egentlig. Skriker og gnåler som faen, konstant. Slitsomt å ha ho i klassen. Men uansett hadde det vært utrolig morsomt å vise henne en liste over "symptomer" for denne sykdommen (hvis noen), bare for å se på ansiktet hennes Hvis dere ser på en liste over symptomer for Manisk deprisivitet, så stemmer en god del med henne, uten at hun er det. Hun har heller ikke ADHD, men et eller annet er det. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dersom noen har veldig uregulert diabetes så må de på do ganske ofte. symptomer er drikker mye/konstant tørst og mye trøtt. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 en ting er at hun må på do. Men hun må liksom gjøre det på åpne steder Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er snakk om psykiske problemer. Psykiske problemer kan føre til så mangt, og det er ikke slik at alle som har det feks. setter seg ned og tisser rundt forbi. Det du kan gjøre er å prøve å få henne til å gå til en psykolog. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Fant nå ut at hun har lagt ut en video av seg selv på golfbanen på youtube, men hun slettet den når jeg kommenterte det... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fant nå ut at hun har lagt ut en video av seg selv på golfbanen på youtube, men hun slettet den når jeg kommenterte det... Mens hun tissa!? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Da tyder det på noe mer psykologisk, muligens en form for ekshibisjonisme, trangen til å gjøre ting på offentlige plasser. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Helt klart psykologisk. Man filmer ikke seg selv og legger det ut på Internett dersom man bare har dårlig blære. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sikkert en belærende video, da. Shows what not to do. Kanskje hun tenkte i de baner Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dette kan jo også komme av seksuell fetish. Eller det og en blanding av en eller annen psykisk tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå