Langbein Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Sjekka akkurat ut tv-guiden, og det går visst et én times program fra 22.15-23.15 på NRK1 i dag som heter "Louis Theroux hos en hatet familie". Fyren besøker altså Fred Phelps med familie, som utgjør Westboro Baptist Church i Kansas, USA. Kjent for sine upassende demontrasjoner i begravelser og liknende. Disse brainiacs'ene står også bak den etter hvert så kjente nettsida www.godhatesfags.com Endret 7. juni 2008 av Langbein Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan ikke annet en å le. Tåpelig God Hates Sweden :!: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Var jo bare såvidt han fikk prata med Fred Phelps sjøl, og denne "pastoren" virker jo som en nutcase av dimensjoner. Fullstendig besatt av å spre hat. Ellers var programmet veldig interresant, og jeg ble overrasket over hvor tett han fikk lov å komme inn på denne familien. Jeg sitter også igjen med blandede følelser her, for selv om jeg såklart tar avstand for kirken kan jeg ikke annet å synes synd på mange av medlemmene, spesielt barna som misbrukes på denne måten Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det var interessant hvordan de brukte hersketeknikker hver gang han stilte dem et godt spørsmål. Dette gjaldt spesielt "pastoren" og han karen programlederen babla med. Var det noen som faktisk så logikken i hva de trodde på? USA er syndig, gud hater USA. Gud blir en terrorist som lurer Bush til å gå til krig mot ham?! Medlemmene av kulten hadde synlige sadistiske tendenser, ved at de elsket tanken på at alle andre skulle brenne i helvete og trakasserte pårørende etter døde soldater og sjikanerte en minoritet. Er det ikke ulovlig å sjikanere homofile? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Var det ikke sånn at gud hatet usa fordi Bush hele tiden stakk fingeren i øyet til gud? For det var et godt argument. Ja, halleluja Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er enklere å spør, hvem hater de ikke. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 I Sverige blir ungene fortalt at incest er helt greit. Serriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå