Gå til innhold

Kreatin for resultater ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du spiser forlite.

 

Spis mer så kommer resultatene, du må også trene med en progresjon og ikke med de samme vektene trening etter trening.

 

Sjekk ut RYP hos

TN eller siggen min.

 

 

Kreatin trekker væske inn i muskelaturen , man går opp en kg i vekt , utsetter melkesyregrensa , atp energi og man kan trene litt hardere og dermed bedre resultater, men ikke når kostholdet ikke er spikret.

Lenke til kommentar

det er ikke sikkert han spiser for lite, det kan være at han får i seg for lite proteiner. Det kan også være at du rett og slett bare er utolmodig som du selv sier. Det kan også være at du trener helt feil. Det kan være at du ikke gir kroppen hvile. Det kan være at du kombinerer treningen med for mye kardio trening slik at du ikke får overskuddet som trengs for vekst.

Lenke til kommentar

Ingen resultater tolker jeg med ingen vektoppgang, og selv om man trener feil og ikke går opp i vekt så blir det forlite mat.

 

Men sant nok, proteiner er kroppens byggestener, det optimale er ca 2,5 gram pr kr fettfri kroppsmasse pr dag og da er det vel bare å regne ut og se hvor man ender opp.

Lenke til kommentar
Nei, du spiser forlite.

 

Spis mer så kommer resultatene, du må også trene med en progresjon og ikke med de samme vektene trening etter trening.

 

Sjekk ut RYP hos

TN eller siggen min.

 

 

Kreatin trekker væske inn i muskelaturen , man går opp en kg i vekt , utsetter melkesyregrensa , atp energi og man kan trene litt hardere og dermed bedre resultater, men ikke når kostholdet ikke er spikret.

 

Hva mener du er den perfekte kosten før og etter trening?

Øker ofte vektene trening etter trening og legger på meg et par kilo noen ganger hver mnd

Lenke til kommentar
Hvis du klarer å øke vektene trening etter trening, og går opp et par kilo noen måneder av gangen, hvilke resultater er det du mangler? Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

 

Mangler de synlige resultatene.

Treningsprogrammet går veldig mye i overkropp (det jeg fokuserer på) og minimalt på ben. Har 6-7 øvelser på overkropp og benpress på bene

Lenke til kommentar

Skriv ned alle øvelsene du har med. Hvis du kun trener i maskiner skjønner jeg godt at du ikke ser resulateter. Forøvrig er det dumt å fokusere på overkropp, i og med at lårene utgjør 50% av kroppen. Jeg støtter War sitt forslag om å trene RYP. Øvelser som knebøy, markløft og benkpress gjør at generelt hele kroppen vokser. I tillegg er det støtteøvelser med i programmet, som nedtrekk, roing, arnoldpress, bicepscurl, franskpress og mage.

Lenke til kommentar

Kosthold i forbindelse med trening kan fylle en hel bok men karbohydrater og protein etter trening er tingen, helst flytende.

Om du spiser nok men trener helt feil ville du ha gått opp i vekt i fettprosent, om du spiser nok og trener rett ville du gått opp i vekt med muskelmasse , så du spiser nok ikke nok uansett trening nå.

Det er tross alt 99% av feilene som gjøres.

Lenke til kommentar
Skriv ned alle øvelsene du har med. Hvis du kun trener i maskiner skjønner jeg godt at du ikke ser resulateter. Forøvrig er det dumt å fokusere på overkropp, i og med at lårene utgjør 50% av kroppen. Jeg støtter War sitt forslag om å trene RYP. Øvelser som knebøy, markløft og benkpress gjør at generelt hele kroppen vokser. I tillegg er det støtteøvelser med i programmet, som nedtrekk, roing, arnoldpress, bicepscurl, franskpress og mage.

 

Nå har det seg slik at jeg har problemer med høyre kne etter for mange fall som barn så kneløft er utelukket men skal se om jeg får laget et program som inneholder det du har beskrevet.

Lenke til kommentar

Ikke lag ditt eget program fordi man trenger meget god kunnskap for at det blir vellykket. Kjør RYP, det er utprøvd og det virker. Knebøy er forøvrig bra for knærne dersom det gjøres rett. Får du smerter av å trene knebøy er det ingen grunn for å ikke gjøre øvelsen fordi da ignorer du bare problemet. Prøv heller å finne ut nøyaktig hva det er som forårsaker smertene i kneet, og fiks problemet. Hvis ikke det nytter, så kan du bytte øvelsen ut med benpress. Men inntil da, prøv å trene knebøy med tom stang og riktig teknikk. Sjekk ut denne artikkelen om hvordan øvelsen utføres fordi knebøy er vel en av de mest teknisk kompliserte øvelsene man kan gjøre. En annen ting som er verdt å nevne er at det ikke er noen erstatnig for knebøy, i og med at det er en øvelse som trener hele kroppen, både styrkemessig og kinetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...