Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei alle sammen. Som topic beskriver har jeg vært betatt av en jente i over et år. Jeg kan begynne det slik. Før juletider i fjor hadde jeg begynt å forelske meg i denne jenten selv om jeg hadde gått på samme skole som henne i nesten 10 år. Altså, det hele begynte i midten av 10-ende klasse. Jeg var nysgjerrig på om hun overhodet var interessert i meg og fikk noen venner til å "undersøke" saken. Hælene gikk i taket da jeg fikk vite at hun var ivrig til å bli kjent med meg. Lykken varer som kjent kort. Tiden for juleball var inne og jeg var heldig og fikk henne som partner. Uheldigvis var hun ikke interessert i meg etter ballet og selvtilliten gikk fort ned. Forøvrig ble det ikke bedre at jeg "falt" litt utenfor vennegjengen min som inkluderte henne selv om vi hadde tilbringt mange fine kvelder sammen i løpet av våren. Da sommeren kom på mistet jeg helt kontakten. Etter sommeren var videregående det største steget på lenge. Etter å bli kjent med nye personer og klassekamerater de første ukene, falt alt det gamle tilbake på plass og det var nesten som før. Jeg kom i kontakt med henne på høsten, men det ble med et svært uheldig utfall. Noe som resulterte i en helt stille periode frem til nå om vinteren. Jeg tilbringer mye tid med de gamle venne mine for tiden. Men en ting jeg har lagt merke til er at det siste halvåret har hun gitt lange blikk til meg på skolen, for så kanskje "nervøst" se bort igjen (beklager mine pedagogiske kunnskaper.) Dette har skjedd titt og ofte og hun har aldri tatt kontakt med meg. Hvorfor da sende blikk hvis man ikke er interessert? Senest i går pratet jeg med henne for første gang på altfor lenge. Det var utrolig hyggelig. Men noe som har gjort meg oppmerksom er at hver gang jeg snakker og koser meg med venninnene hennes blir hun stille og prøver kanskje å gjøre meg "sjalu" ved å unngå oss og finne seg andre gutter og jenter å snakke med. Det virker jo veldig merkelig!? Håper dere forstår beskrivelsene, men jeg har ufattelig lyst på å få henne som kjæreste, men er følelsene hennes gjensidige eller leker hun bare med meg!? Hva kan jeg gjøre for å få henne!? Hjelp Jeg er virkelig frustrert! Bare si ifra hvis det er noe dere ikke skjønner, jeg har mye mer på hjertet, men innlegget ble ufattelig langt! Lenke til kommentar
indie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jenter liker å leke "sosiale spill" med gutter. Dem vil ikke at det skal bli for lett å bli sammen om begge er interessert, dem vil at du skal må kjempe for å få akkurat den jenta. Hun vil på denne måten føle seg mer verdsatt, spille kostbar. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dude! Hun sjekker bare om du er like kul som du gir deg ut for å være. Er du? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vet ikke=) Men betyr det at hun er interessert i meg da? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Seff! Hun hadde ikke giddet å sjekke hvis hun ikke var interessert. Så, klarer du å overbevise henne? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det var det da. Har du noen gode tips. Jeg er ikke erfaren på dette området. Jeg har virkelig ikke lyst til å la denne sjansen glippe. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så Larsemann vil bli god på sjekking? Det er så mye stoff å ta av! Det beste er at du setter deg ned og leser/ser en DVD om emnet og stikker ut for å teste det. Men, du vil ha tre kjappe råd som du kan bruke her og nå. Spørsmålet blir da, klarer du å bruke informasjonen? Raijins Råd nr. 1: Det er akkurat det du sier "Jeg har virkelig ikke lyst til å la denne shansen glippe". For hva betyr det egentlig? Jo, det betyr at du vil prøve så godt du kan på å imponere henne og gjøre minst mulig feil. Nettopp, du bekymrer deg for å gjøre feil. Du blir nervøs, tenker på hva du skal si, hvordan du skal stå, hva du skal gjøre osv. osv. Det er så ulogisk! For når du prøver så godt du kan på å vinne henne over, vil nervøsiteten din messe opp alt sammen. Tro meg, jenter er sykt flinke til å lese slike signaler. Så hva skal du gjøre? DRITE i henne! Gi en stor faen i henne. Ikke tenke så mye på henne. Faktisk, istedetfor å tenke at nå skal jeg imponere henne og gjøre henne min, tenk heller: Næ, jeg har allerede pult henne, så jeg trenger ikke å prestere noe. Hun er allerede min. Det er som når du er med kompisene dine. Du føler ikke at du trenger å bevise noe og slapper derfor mye mer av. Behandl henne som en kompis, eller som lillesøstra di. Raijins Råd nr. 2: Jeg ser for meg at du tenker: "Hvordan skal jeg klare å bli sammen med henne? Hvordan skal jeg ha sjans i havet?" Dette henger sammen med Råd nr. 1. Du tenker at du må imponere henne. Hvorfor det? Du er en kul fyr! Jævlig grei og morsom, kort sagt, you are The MAN! Hva må hun gjøre for å fortjene deg? Dette er en veldig mektig tanke. Du slipper tankene om "hva kan vi snakke om?" Du er en jævlig kul fyr, du snakker om det som interesserer deg og hun har vær så god å bare følge med. Vær en utfordring! Vi mennesker er skapt slik at ting som detter i fanget på oss setter vi ikke pris på. Noen gang hatt en groupie som gjør alt hun kan for å imponere deg? Ikke attraktivt... Vi liker ting vi må jobbe for. Og seff, du er en fyr man må jobbe for å henge med Tro på deg selv, Elsk deg selv, Vær deg selv! Raijins Råd nr. 3: Touch! Ni Kon og PUA skrev om det i pickup-tråden. Touch er kanskje det viktigste, Berøring er den mest primitive og effektive måten for å oppnå en følelsesmessig forbindelse mellom to individer. Quick guess, du er ikke så vant med å ta på andre gutter og jenter. Sure, det er normalt blant gutter i Norge. Se på jentene. De tar sykt mye på venninne sine. Idéen er at ei jente skal føle seg komfortabel med at du tar på henne. Og da mener jeg ikke at du skal begynne å beføle henne. Det blir bare ekkelt. Jeg snakker om å five når du ser henne dra henne mot deg istedetfor å si "kom her", ta henne på skulderen når du skal snakke til henne, osv. osv. I mer eksotiske kulturer er den slags berøring helt normalt. Bottomline: Become a touchy guy. Det er ikke noe spesielt du gjør med henne, du tar på alle sammen Det beste er at du setter deg inn i PU. Blir du flink med damer, er du flink med dame. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fy faen. Dette var imponerende Raijin. Du hadde helt riktig på alle punktene, særlig 1-ern. Cluet er at jeg ikke har så mye kontakt med venninene, og jeg vil gjerne tilbringe mye tid med henne. Særlig nå som sommeren er her, blir jeg som alle andre sommerkåte og vil ha henne nå. Hvis vi f.eks griller eller bader, hvordan kan jeg gå frem!? Lenke til kommentar
Gjest Guest_LArsen_* Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Beklager dobbeltposting, fant ikke redigeringsknapp. Jeg ville bare tilføye hvordan jeg skal oppføre meg på skolen når jeg møter henne. Skal jeg gå bort å prate med henne!? Se på henne!? Spesielt prating føles unaturlig Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Seff, I'm Raijin Dude! Leste du igjennom det jeg skrev eller? Jeg gav deg tenkemåtene slik at du ikke behøver lines. Jepp, dette er mye vanskeligere akkurat nå enn hvis jeg hadde gitt deg et manuscript eller enda bedre: Du hadde skaffet deg et sånt fancy FBI-headset og så hadde jeg fôret deg med lines som passet perfekt til situasjonen Men, da blir du avhengig av å pugge ting du må si for å virke kul. Dette bryter med Råd nr. 2: The MAN trenger ikke å late som om han er The Man. Han er The Man. Det du må gjøre er å virkelig tro på mine ord. Overbevise deg selv om at du er kul. Nå aner jeg ikke hvor du bor, om det er en sånn bygd hvor du kliner med ei jente, så sprer det seg gjennom hele bygda og så kommer bestefar dagen etter med et glis på munnen og sier: Gratulerer! Orgie i fjøset! Du er RÅ! Men for å bli vant til å snakke med folk, gå rundt og si hei til alle du ser. Seff, jeg har haugevis av lines som passer perfekt til å sjekke opp hun du er interessert i, men, jeg vil ikke gi dem til deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Larsen_* Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Allright! Da skal jeg bare kaste meg ut i det. Jeg kan også forøvrig holde dere oppdatert over hvordan det går. Planen er jo å bli sammen med henne i løpet av sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå