MST Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ja, da har ps3'n min streika og leser ikke blu-ray's lenger.. Så..Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før jeg får den tilbake fra rep? Skal sende den inn på Mandag.. Kjøpte den på EBGames.. Det er en 40GIG. Og er det mulig og få pengene tilbake istedenfor ps3'n? Endret 7. juni 2008 av MST Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du kan heve kjøpet, dersom den ikke er så veldig gammel. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Fikk den til jul.. Så kan jeg heve kjøpet? Endret 7. juni 2008 av MST Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nei.. Du må sende den inn for reperasjon. Sjølv fekk eg ny tilsendt etter ca. 3 veker. Andre har opplevd lengre tid, så umogeleg å sei på førehand kor lang tid det vil ta. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hadde min på rep i 1 1/2 måned. Endte med at jeg fikk tilbake pengene siden SF norge, eller var det nordisk film? ikke hadde flere på lager :o Iallefall så de sa på elkjøp. Gikk rett på ekspert som hadde de inne og kjøpte en for 3600. Fikk iallefall 1 ekstra kontroller og ett spill som jeg fikk med den først (måte bare sende maskinen inn) Endret 7. juni 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Ok:(... Da blir det ikke noe spilling på meg i sommerferien da:/.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ok:(...Da blir det ikke noe spilling på meg i sommerferien da:/.. Heldigvis ser det ut til at vi får SOMMER i år! Så savnet kommer nok ikke til å bli så stort da:P Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fant ut at jeg hadde akkurat samme problemet når jeg skulle sette meg ned å spille fredagskveld. Trodde bare deg var en liten bug som kunne fikses av en patch så jeg brydde meg ikke noe særlig, men søkte det opp på Google i går, og fant ut at jeg må levere den inn til reperasjon. Utrolig kjipt siden jeg nesten ikke har spilt eller brukt PS3en til noe. Jaja, får levere den inn på mandag og håpe på en kort reperasjonstid. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Samme skjedde med min. Tok 2 1/2 måned før den kom tilbake :/ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Oy, flaks du hadde xbox da eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå