kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja er vel bare å gjøre det, men jeg bruker ikke LS. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kastet ihop en relatitvt simpel LS for GAIA '08, siden jeg ikke gadd å vente på naalo & Co: Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 GNOME og Compiz Fusion leder i pollen:) Det gleder meg:) Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Enlightenment(/Gnome)-skjermbilde ... bare for variasjonen sin skyld Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har prøvd Enlightenment og det ser jo utrolig flott ut men fjerna det igjen for liker det bedre når det er enkelt og ikke så mye fancy greier i veien. Men det er vell bare smak og behag. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Enig der forsåvidt litt for mye vekt på eye-candy og bling i Enlightenment etter min smak. Likte det bakgrunnsbildet her! Utifra hva jeg har sett så langt på på wikien håper jeg dette blir standard. Etter 8.04 bakgrunnen håper jeg de iallefall kommer med noe mer fengende enn det som er i nåverende beta! Ble lovt store forsndringer i utseendet også, noe man fortsatt har til gode å se til tross for at tiden begynner å kort Temaet på bildet følger i det minste med som et alternativ, men hadde ikke gjort noe med et nytt noe lysere standard tema. Endret 14. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 synes du ikke det der er veldig slitsom å lese? veldig lite kontrast. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 GNOME og Compiz Fusion leder i pollen:) Det gleder meg:) Det får glede deg så lenge det varer, tror nok XP kommer til å gå seirende ut her Uansett, det blir mer intressant å se hvordan dette forandrer seg over tid når den blir resatt om ca 6 måneder. Spesielt med tanke på Windows 7 og forhåpentligvis en noe mer komplett KDE4 som også ser nokså lovende ut. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 synes du ikke det der er veldig slitsom å lese? veldig lite kontrast. fungerer helt fint for meg Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Har lagt til en del nye usorterte linker under spoileren til windows i første posten, samt en generel link direkte til Desktop Customization nederst i posten til Google Directory. EDIT: http://linux.softpedia.com/get/Desktop-Environment/ blir lagt til under Linx-spoileren http://mac.softpedia.com/get/Wallpapers/ http://mac.softpedia.com/get/Dashboard-Widgets/ under Mac-spoileren http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhancements/ under Windows-spoileren Endret 17. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Linux Mint 5, gnome: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Endret 27. oktober 2008 av arthoz Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mange stilige desktops her! Min desktop, kjører LiteStep, bakgrunnen endres nå og da. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Oppdatert: Endret 3. november 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva er det du har øverst i høyre gjørne der Heilage? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det ser ut til å være Adium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå