Beritaron Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Bilde av desktoppen min ... bare for å bumpe tråden ... lite liv her for tiden. EDIT: Ubuntu med Gnome GUI og AWN. Endret 3. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet hva man trenger for å få til disse effektene i CompizFusion? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 tamarin: Enkelt og greit; nyeste versjon. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Så at effektene kommer til Ubuntu 8.10 når jeg lekte med betaen. For dere som følger med på utviklingen av KDE4 Se filmen hos Youtube Her er desktoppen til kjæresten Blir stort sett brukt til å leke med desktoppen. EDIT: GUI: KDE3.5.x Endret 24. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Liker det her Wow! Du vil ikke tilfeldigvis legge ut oppsettet her? Ahh...Me like, lyst å dele?.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 http://dl-client.getdropbox.com/u/7547/Da%...%20and%20LS.zip med mindre du bruker Litestep så kommer ikke startlinja til å se sånn ut + at det er en del andre ting som henger igjen fra et annet VS jeg har lagd. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Da var det tid for en poll! Vennligst les i første posten før dere stemmer. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 GUI = Metacity og Compiz Fusion? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Sa til moderator at han kunne tilføye om det var noe han savnet, og han har mye mer peiling på Linux enn meg! Så jeg godtok det. OpenBox og Enlightenment faller vel også under samme kategori som du henviser til. Kan forandre på ting i etterkant om det er ønsker om det. Her er det han skrev iallefall. Da er pollen lagt til. Er litt usikker på hvor riktig den er på grunn av de *nix valgene. Det er nemlig forskjell på GUI og windowsmanager. F. eks. kjører GNOME og KDE som et tillegg til en windowsmanager. I tilfelle f. eks. ubuntu er det Metacity som er wm og Gnome som gir menyer mm. Det er f. eks. fint mulig å forkaste Metacity og heller velge OpenBox, Enlightenment, compiz fusion eller en annen windowmanager når man kjører Gnome eller KDE. Men da må man kanskje krysse av for både Gnome og wm man bruker. Uansett. Jeg la til de to jeg hadde i hodet i farten, Compiz fusion og Metacity. Men det finnes hundrevis (minst) wm til *nix, så listen blir nok aldri komplett. Endret 11. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kan man ikke skille dem inn i forskjellige kategorier da? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg hadde tenkt litt på å skille Window Enviroment og Manager, men jeg var litt for raskt ute. Uansett, dere får komme med ideer til forandring og si ifra om det er noe dere savner ... så kan vi se om det er mulighet for forandring når pollen blir resatt ved en senere anledning. Endret 11. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lekker og minimalistisk =) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nice miCro, hva er det vi ser? Det er vel ikke Litestep eller er det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nope, Dette Vista-themet: http://invaderjohn.deviantart.com/art/Tran...NAL-v1-82914600 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Likte den menylinja veldig godt, vet noen om noe lignende til xp? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Micro, link til wallpaper? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Pent skjermbilde micro! Så det var lagt ut på randomwalls for dere som spurte etter link: http://www.randomwalls.com/images/Freum-1920-1200.JPG Utrolig mye bra på den siden! Endret 12. oktober 2008 av tamarin Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Likte den menylinja veldig godt, vet noen om noe lignende til xp? Er vel bare å lage i litestep det, er jo veldig enkel theme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå