Raijin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tordenflesk, Link til wallpaper? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 http://imilj.deviantart.com/art/Onixa-93889955 Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Stjålet litt her og der, så det eneste jeg har gjort selv er i leke med ymse .rs-filer Tenkt å herje litt med rainmeter nå for å vise aktiv båndbredde. Jo, kinne jeg spørre hvordan man endrer explorer.exe uten å ta ibruk det styler-programmet? Gjerne kun reshacke ikoner eller noe sånt Endret 8. august 2008 av Decaux Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Kjeda meg litt og begynte å leke med desktoppen for å få den til å bli så lik Vista som mulig. Begynner å ligne litt nå, men sliter litt med mappeikonene. De skal se ut slik som de i ikonlista, men stort sett alle de pakkene jeg har lagt til selv endrer ikke ikoner på mappene, hva er det jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan er stemingen på en deskmodkonkurranse her på HW.no alla den som var på Din Side for en stund tilbake siden. Om det mulig, kan det være en ide å få til et form for ratingsystem til desktopbildene og en bedre måte å bla igjennom desktopbildene som blir lagt ut her? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 @Tamarin: Jeg er veldig enig med deg på denne ja. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) To stykker holder nok ikke til å forandre noe, og denne tråden er nesten død ... som de fleste andre skjermbildetrådene på diskusjon.no. Slenger med et bilde av KDE4, akkurat installert nyeste beta av openSUSE med KDE4 og lekt meg litt. Ikke så modifiserbart som KDE 3-x enda, men begynner å komme seg Endret 27. august 2008 av tamarin Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mens vi er inne på KDE4, vet dere om noen shell replacement med noe lignende ? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Endelig fått en liten sammensetning i desktopet mitt. Vlc skinnet er noe oppdatert siden screenshotet. Endret 27. august 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fancy VLC skin, det der. Noe du kunne tenkt å dele med oss andre? Men hva er den svarte streken bak videoene, på begge bildene? Ganske forstyrrende element. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fancy VLC skin, det der. Noe du kunne tenkt å dele med oss andre? Men hva er den svarte streken bak videoene, på begge bildene? Ganske forstyrrende element. Den svarte streken til høyre for videoen er en volum-bar. http://www.mediafire.com/?bjmt0ymfiwh Her ligger skinnet. Noen bugs (som vertikal resizing er litt glitchy) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nydelig desktop. Litestep? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Affirmative Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er så pent at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Affirmative Er det visualstyle også? Uansett, om du vil dele det, så kan jeg gjerne få en pm. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Oppdatert litt og for første gang noen sinne har jeg starta themes prosessen og fått på visual style! (Den kunne vært litt gråere men whatev ) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Affirmative Er det visualstyle også? Uansett, om du vil dele det, så kan jeg gjerne få en pm. http://novoo.deviantart.com/gallery/#SONA-Environment Wall er en modifikasjon av mitetest_2 av Collosus72 Endret 12. september 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har denne helt greie atm... vurderer sterkt å prøve lite step nærmere. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 @ Ocularis: Kva for ein musikk avspelar brukar du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå